Що робити, якщо Amazon ігнорує тебе як продавця
-
Навігація по Amazon: поради та лайфхаки для продавців з Девідом Міллером
- Що робити, коли Amazon не відповідає?
- 1. Урізноманітнити свій підхід
- 2. Опиши реальну проблему
- Як зв'язатися з Девідом
- Збираємо все разом
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!
Навігація по Amazon: поради та лайфхаки для продавців з Девідом Міллером
Привіт, це я, Амазон Селлер Вова Евен! 🌟
Сьогодні ми заглибимося в те, що робити, коли здається, що Amazon ігнорує тебе і не відповідає на твої листи.
Наприклад коли тобі прилетів бан тощо.
Сьогодні у мене з'явилася можливість поговорити з особливим гостем, Девідом Міллером.
Девід, Амазон-адвокат, який може допомогти з усіх питань Амазон.
Ну майже з усіх))
Якщо ти більше любиш дивитись відоси, то велкам на наш канал!
Що робити, коли Amazon не відповідає?
Як продавець Amazon, ти можеш зіткнутися з ігноруванням Амазона.
Ти відправляєш повідомлення, терпляче чекаєш кілька днів, і все одно нічого.
Ось кілька порад, які можуть допомогти.
1. Урізноманітнити свій підхід
Девід зазначив, що найчастіше продавці використовують лише один канал зв'язку у спілкуванні з Amazon.
Його порада?
Не замикайся!
Ось варіанти спілкування:
Підтримка продавця (Seller Support): це перше місце, куди зазвичай звертаються селери.
Продуктивність продавця (Seller Performance): Якщо ти також не отримав відповіді, то спробуй написати на цю пошту
seller-performance@amazon.com
seller-performance-policy@gmail.com
Пряма електронна пошта голови-генерального директора (Chairman-CEO's Direct Email): Хоча це звучить дивно, Девід припускає, що ти можеш надіслати листа Джеффу Безосу (jeff@amazon.com) або Енді Джассі (ajassy@amazon.com).
Юридична команда: Якщо всі ці способи не допоможуть, то час звертатися до юристів.
2. Опиши реальну проблему
Девід вказав на поширену помилку.
Продавці у своїх зверненнях часто докладно описують свої результати та досягнення.
Однак головна турбота Amazon: рішення конкретної скарги.
Наприклад, якщо тебе помітили зі скаргою на підробку, Amazon хоче, щоб ти підтвердив справжність свого продукту.
У цьому контексті не потрібно розповідати про якість свого продукту та про 99% схвальних відгуків.
Не варто спілкуватись використовуючи емоції.
Важливо розуміти, що для Amazon це виключно бізнес, і емоційні моменти, хоч би якими щирими вони були, не впливають на процес прийняття рішень.
Як зв'язатися з Девідом
Якщо тобі потрібна допомога Девіда, то я залишу його контакти нижче:
David@DamLawFirm.com.
Крім того, ти можеш зв'язатися з ним за телефоном 516-313-1572.
Номер в Америці.
Крім цього, він має:
Персональний сайт: Amazon Seller Lawyer
YouTube: Девід Міллер – YouTube
Instagram: Девід Міллер - Instagram
Tik Tok: Девід Міллер - TikTok
Facebook: Девід Міллер - Facebook
LinkedIn: Девід Міллер - LinkedIn
Ось ще плейлист із нашими відео на моєму англійському каналі!
Збираємо все разом
Кожна проблема має свій власний набір рішень, особливо коли ми маємо таких фахівців, як Девід Міллер.
Завдяки його знанням та досвіду ми можемо вирішувати питання.
Дякую, що залетів на наш блог
Скоро побачимося
Поки що 🌟🚀
-
Навігація по Amazon: поради та лайфхаки для продавців з Девідом Міллером
- Що робити, коли Amazon не відповідає?
- 1. Урізноманітнити свій підхід
- 2. Опиши реальну проблему
- Як зв'язатися з Девідом
- Збираємо все разом
Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!