8 помилок продавців Amazon FBA і як їх уникнути

Vova Even May 17, 2024
7 People Read
8 помилок продавця на амазон фба
Table of Contents
  1. Продавці Amazon Майк Принципи та Вова Евен діляться своїми 8 помилками Amazon FBA та способами їх уникнути
    1. Майк Принципі
    2. Помилка №1
    3. Помилка №2
    4. Помилка №3
    5. Помилка №4
    6. Помилка №5
    7. Помилка №6
    8. Помилка №7
    9. Помилка №8
    10. Висновок

Disclosure: Деякі з посилань у цій статті можуть бути партнерськими посиланнями, які можуть забезпечити мені компенсацію, якщо ви вирішите зробити покупку без будь-яких витрат для вас. Цей сайт не призначений для надання фінансових порад і призначений лише для розваги. 

Продавці Amazon Майк Принципи та Вова Евен діляться своїми 8 помилками Amazon FBA та способами їх уникнути

Вітання! Дякую, що залетів на мій блог!

Сьогодні ми маємо дуже цікаву тему: помилки на Амазон.

Мене звати Вова Евен і я селер на Амазон з 2016 року.

Сьогодні до нас приєднається Майк Принципи.

Він є успішним продавцем Amazon з Італії.

У цій статті ми поговоримо про 8 помилок Amazon FBA, яких ми припустилися, і про те, як їх можна уникнути у своєму бізнесі.

Наша мета – підготувати тебе до того, що може чекати попереду.

Якщо ти більше любиш дивитися відоси, то залітай нижче! 

Відос англійською.

А ось ще 10 популярних помилок Амазон селлерів

Від Амазон селера Марини Мей.


Майк Принципі

Давай почнемо з маленького вступу, щоб нам було простіше))

Майк: Так, звичайно, Вова.

Насамперед дякую, що запросив мене сьогодні сюди.

Насправді це одна з моїх найулюбленіших тем.

Я впевнений, що сьогоднішня розмова допоможе величезній кількості продавців.

Мене звуть Майк Принципі, я з Риму, Італія.

Я почав продавати на Amazon близько півтора року тому.

Приблизно рік тому я пішов зі свого бізнесу, тому що вирішив повністю вкластися в Amazon та інші маленькі онлайн-проекти.

Я дуже люблю мандрувати та в одній з таких подорожей я зустрів Вову.

Потім почалася корона, і всі ми пам'ятаємо, як закрилися кордони.

Vova: Так, я пам'ятаю, як ми зустрілися у Пхукеті)

Мене тішить факт того, що ми продовжуємо розвивати наш бізнес.

Я теж часто переміщаюся світом і зараз ситуація з пандемією покращується.

Майк: Так, мене теж цей факт тішить.

Зараз ти можеш бути будь-де, при цьому налаштовувати свій бізнес.

Наприклад, в тому ж Таїланді, я скидав гроші постачальникам, вони відправляли товар на склад, а я віддалено налаштовував роботу!

Для мене це був кайф.

Vova: Так, це офігенно =)))

Ти мандруєш, насолоджуєшся життям, при цьому розвиваєш свій бізнес.

Я це називаю "цифрове кочівництво".

У такому режимі я живу з 2017 року і для мене це кайф))

Майк: Згоден із тобою на всі 100%.

Я прийшов до бізнесу на Амазон через те, що цей варіант дає мені можливість жити в такому ритмі.

Тепер я літаю практично скрізь – чи то Європа, Азія, Кариби.

Я завжди радий сісти на літак і полетіти будь-куди, коли мені хочеться розслабитися і дати собі трохи часу.

Vova: Супер, я повністю тебе підтримую))

Погнали до помилок.

Помилка №1

Vova: Майк, можеш спершу поділиться своєю першою помилкою?

Майк: Напевно, я порадив би всім селерам, які відкривають свій бізнес на Амазон, вивчити основи ведення бізнесу.

Коли я почав свою кар'єру в Amazon після звільнення з роботи, я мав одну перевагу: у мене був досвід продажу в Європі, оскільки я там жив.

Але я думаю, що моя помилка спочатку полягала в тому, що я повільно просувався і розвивася, адже я боявся ризикувати.

Мій продукт був нескладним.

Його легко можна розширити за допомогою варіацій та доробок.

Пропрацювавши півтора року на Amazon, я зрозумів, що для втілення продукту від ідеї до реальності потрібно багато часу.

Спочатку ти починаєш із пошуку продукту, потім йде аналіз зразка та переговори з постачальниками.

У мене цей процес зайняв півроку.

Тепер я розумію, що мені варто було трохи попрацювати на старій роботі в Лондоні.

Коли я починав працювати на Amazon, я відчував, що мені варто було вкласти більше грошей.

Ці переживання трохи гальмували процес.

Тому, якщо ти хочеш почати продавати на Amazon, то варто вкласти якомога більше.

Але я жалкую, що не зробив цього.

Тому, якщо в тебе є можливість, вклади якнайбільше)

Vova: Ок, я зрозумів, тобто ти шкодуєш, що пішов з роботи зарано і через це ти не зміг вкласти більше коштів.

Майк: Саме так! Навіть незважаючи на це, я вибрав хороший продукт, який приносить мені гроші))

З цього я можу дати ще одну пораду новачкам: аналізуйте продукт максимально прискіпливо.

Навіть якщо у тебе це погано виходить, то найми когось для цього.

Vova: Дякую! Тепер давай я розповім про свою помилку))

Помилка №2

Майк: Так, я тобі хотів запитати, чи можна дізнатися у тебе більш детально про партнерство.

Vova: Так, чувак, звичайно!

Ти можеш питати про що завгодно.

Майк: Мені ця тема дуже цікава, адже нещодавно я почав працювати з партнером.

Ми працювали разом кілька місяців, але через якийсь час працювати та керувати стало дуже складно.

Я помітив, що ризик непередбачуваних ситуацій у роботі з партнером набагато вищий.

Чи можеш поділитися тим, як тобі вдається продовжувати працювати з партнером?

Vova: Круте питання!

Я з тобою згоден.

Працювати з кимось у партнерстві дуже складно.

Різні мізки мають різні ідеї.

І не завжди твій партнер погоджується з твоїми ідеями.

Я зі своїм партнером почав працювати з 2016 року.

І наша робота не була супер гладкою.

Робота на Амазоні схожа на Американські гірки.

Ти можеш підніматися, а можеш летіти вниз із величезною швидкістю.

Щодо помилок, то це були спільні помилки.

Це не було чисто моєю помилкою чи помилкою партнера.

Ми багато працювали, дізнавалися про деякі моменти і в результаті у нас все вийшло.

Якоїсь миті ми розслабилися.

І справи йшли гірше, ніж на старті.

Якщо ти хочеш робити бізнес із партнером, то тобі потрібно дуже добре знати людину.

У вас мають бути свої загальні правила ведення бізнесу.

Amazon - це не схема швидких грошей, яка допоможе тобі піднятися лише за кілька місяців.

Це довгий бізнес, і ти зі своїм партнером має бути готовим до падінь.

Чесно кажучи, нашою найбільшою помилкою було те, що ми стали лінивими)))

Тому я завжди кажу, що потрібно вливати один в одного лише позитив – мотивацію, енергію тощо.

Для полегшення роботи ми розподілили між собою обов'язки.

Наприклад, я сильний у комунікації.

Тому комунікацію з перевізниками та постачальниками я взяв на себе.

Мій партнер сильний в аналітиці та цифрах.

Тому він узяв на себе аналіз товарів і РРС.

Отож, як ми працюємо, і все йде добре!

Майк: Супер, дякую за інфу.

Я думаю, ті хлопці, які хочуть працювати з партнерами, винесли для себе корисну інформацію.

Vova: Дякую, Майку.

Я думаю, що більшість продавців на Amazon самостійно ведуть бізнес,

але врешті-решт це залежить від особистого вибору.

Звісно, ​​у ділового партнерства є свої плюси та мінуси;

Якщо ти працюєш сам, то в тебе більше свободи.

Ти сам вибираєш продукт, упаковку, оформлення тощо.

У той же час з партнером ти можеш розділити обов'язки.

Великих конфліктів у нас немає.

Ми все обговорюємо та вирішуємо разом)))

Це дуже крутий досвід для мене.

Майк: Так, це 100% крутий досвід!

Vova: Згоден, ну що, тепер помилка від тебе))

Помилка №3

Майк: У нас були помилки, пов'язані з відгуками.

Ми надто сподівалися на наших друзів та родичів.

Звичайно, кілька відгуків від батьків чи друзів не завадить.

Але навіть якщо в тебе вдасться отримати 10-20 відгуків, цього все одно буде мало.

Тобі потрібно отримати якнайбільше відгуків на старті.

Я давав свій товар друзям, знайомим, котрі обіцяли залишити відгук, але так цього й не зробили.

З іншого боку, не можна турбувати своїх покупців надто часто із запитом на відкликання.

Не забувай питати про враження від продуктів у своїх друзів.

Адже тобі не потрібні фальшиві відгуки.

Тобі потрібно знати та розуміти, як можна покращити свій товар.

І друге, на чому тобі справді варто зосередитись, — це створення системи контакту з покупцями, бо це змінить життя твого бізнесу.

Це допоможе тобі легше отримати відгуки.

Я думаю, що це одна з найпростіших речей, які позитивно впливають на твій бізнес.

Якби я встановив контакт із клієнтами, то набір відгуків був набагато простіше.

Тим більше зараз дуже багато способів отримання відгуків.

Vova: Так, тут я теж згоден.

Підтримка та кілька відгуків не завадять, але налаштування системи комунікації з клієнтами дуже важливе.

Дуже класним помічником може бути розширення Seller Assistant від Хеліум 10.

Помилка №4

Vova: Ти мала ситуацію, коли ти використовував поради від блогерів з Ютуба?

Майк: Так, звісно!

Я мав такий момент.

Я дивився багато американських блогерів.

Вони давали класні поради, але був один момент!

Їхні поради підходили для американського ринку, але не європейського.

Я копіював їхні поради щодо РРС реклами, і це не мало жодного сенсу.

Vova: Коли я тільки-но починав працювати на Amazon, я не розумів, що мені потрібно просувати товари постійно.

Я думав, що товар запуститься, набере відгуки і все працюватиме.

Це не так))

Плюс до цього я не розумів аудиторію свого товару.

Моїм першим товаром на Amazon були кухонні ножиці.

У своєму лістингу я наголосив на тому, що у них хороша ручка, гострі леза.

Я думав, що цей продукт найчастіше купують мами чи сімейні пари.

Проаналізувавши свій ринок, я зрозумів, що ця стратегія є неправильною.

Я змінив стратегію, і конверсії покращилися разом із продажами.

Майк: Супер, дякую, що поділився.

Помилка №5

Vova: Може, у тебе були ще якісь помилки в роботі з клієнтами?

Майк: Були звичайно))

Для одного зі своїх продуктів я залишив неправильне посилання для запиту на відгуки і не знав про це.

Вона була кілька місяців.

Я почав питати, чому я не отримую відгуки, а потім дізнався про це.

Підсумок: будь обережним зі своїми посиланнями.

Людей не надто турбують твої відгуки.

Вони не скажуть тобі, що посилання неправильне.

Покупець просто проігнорує  і все))

Vova: Я також часто звертаю на це увагу.

Крім цього, завжди стеж за тим, щоб посилання було робочим.

Я особливо звертаю на це увагу, то я блогер у Ютубі і деякі посилання мають термін придатності.

Так що, бери на замітку!

Помилка №6

Майк: давай поговоримо про технічні помилки?

Може, у тебе були трабли з податками?

Vova: У мене були такі))

Коли я почав отримувати дохід, я отримав рахунок від Бітуа Леумі (певний вид податку в Ізраїлі), в якому зазначено, що я маю сплатити певний відсоток від податку.

Сума була дуже великою.

Для мене це був шок.

Я продовжую сплачувати ці податки, зараз мені це частина витрат.

Це я говорю для того, щоб ти заздалегідь перевіряв усі моменти з податків.


Майк: У мене теж була подібна ситуація.

Коли ти селер-початківець, це може здатися тобі не дуже важливим.

Але потім ти отримуєш ось такий “сюрприз”.

Vova: Кожне законодавство має свої моменти.

Вивчи просто заздалегідь або проконсультуйся з фахівцем.

Майк: Так, згоден.

Тепер, коли я заснував бізнес у Великій Британії, я знаю про всі моменти зборів та податків.

Крім цього, у Британії податкова система досить справедлива))

Vova: І знаєш, що мене тоді більше здивувало?

Справа в тому, що я жив у Таїланді два роки і рідко літав до Ізраїлю, проте тільки тому, що мій бізнес вівся з Ізраїлю, мені доводилося платити ці податки.

Я й досі думаю, як мені перевести свій бізнес до іншої країни.

Помилка №7

Майк: Моя наступна помилка була пов'язана з грошовими потоками.

Коли я запускав свій продукт, я не вивчив того, як Амазон виплачує гроші.

Я не знав, що для переказу грошей потрібен час.

По-перше, я взагалі проігнорував цей термін, бо поняття не мав про нього.

Через ці затримки ми не мали змоги замовити товар.

Vova: Так, це часта помилка.

Крім того, що ти сказав, ми нещодавно розмовляли з Андріем Садлаком, який також нещодавно вдало вийшов зі свого бізнесу на

Amazon і ми якраз говорили на цю тему.

Ми говорили про сім способів виходу з таких невизначених ситуацій, і одним із них було зменшення витрат у будь-який можливий спосіб.

Якщо в тебе не вистачає грошей, то ти можеш поговорити з постачальником про зниження ціни.

Майк: Теж як варіант.

Я б також порадив вивчати постачальників.

Тобі не варто вірити всьому, що вони кажуть.

Нещодавно у Китаї почалася криза.

Я зміг домовитись із постачальниками, щоб скоротити свої витрати і тим самим збільшити прибуток.

Ще є гарна книга під назвою Profit First (Прибуток перш за все).

У ній розповідається про те, як налаштовувати свої грошові потоки, щоб вони приносили тобі максимальний прибуток.

Vova: Дякую, Майку, за те, що згадав ці моменти.

Майк: Я думаю, спочатку важливо підрахувати, який бюджет тобі знадобиться для твого першого замовлення, щоб побачити, як найкраще ти зможеш керувати всім.

Vova: Ти маєш рацію, Майку, дуже важливо прагне вищих показників рентабельності інвестицій (ROI).

Майк: Абсолютно. Якщо ти хочеш створити свій бізнес на Амазон, то в цих речах потрібно знатися на 1000%. Це можна вивчити самостійно, для цього не потрібно закінчувати курси.

Помилка №8

У тебе були ситуації, коли ти хотів все кинути та закрити бізнес?

Vova: Давай розповім докладніше.

Проста відповідь на твоє запитання: не зовсім.

Не було таких ситуацій, які могли мене зламати.

Здебільшого я завжди йду до кінця.

Але перед тим, як стати селером на Амазоні, я займався іншими бізнесами.

Я намагався створювати канали в Instagram і вести Periscope Lives.

Я спробував також продавати стокові фотографії в Інтернеті.

Якоїсь миті я зрозумів, що це не моє.

Після кількох невдалих спроб ми відкрили онлайн-бізнес із продажу очок і він так само не став прибутковим.

Із цим є цікава історія.

Для того, щоб продавати окуляри, ми вирішили створити свій власний сайт.

Я знайшов людину для цього, і ми вирішили зустрітись.

Приїжджаємо на адресу.

Ми не могли знайти те приміщення, про яке він говорив.

Запитавши мешканців, ми з'ясували, що такого приміщення немає у всьому будинку!

Набравши йому, нам відповів чувак дуже сонним голосом)))

Мораль цієї історії: невдалий досвід не для того, щоб зупинити тебе, а, скоріше, для того, щоб зробити тебе розумнішим.

Майк: Ого, а цей розробник виявився шахраєм чи просто забув про зустріч?

Vova: Я не знаю, чувак.

Їхня компанія виглядала в Інтернеті досить привабливо, на сайті компанії було безліч сайтів, які вони раніше створили.

В результаті окуляри не пішли, і ми закрили цю тему.

Потім ми довідалися про систему ФБА.

Ми купили кілька курсів та вебінарів, почали вивчати Amazon і протягом наступних кількох місяців запустили наш перший продукт.

На той час я працював рятувальником))

Але багато часу приділяв навчанню.

На нашому бізнес-шляху було багато моментів, але ми не здавались.

На той час я читав багато книг з підприємництва, тому знав, що цей шлях ніколи не буде гладким.

Я правильно налаштував своє мислення.

Я знав і розумів, що прийшов сюди, щоби вести довгий бізнес.

На початку 2017 року ми отримали перший негативний відгук.

Наші продажі різко впали.

Ми проаналізували його та виправили цей момент.

Зараз, звичайно, у нас так само є негативні відгуки.

Ми розуміємо, що зі 100 відгуків не можуть бути всі із 5 зірками.

Але тепер я намагаюся створити хороше обслуговування клієнтів та якісну продукцію, щоб звести кількість негативних відгуків до мінімуму.

Майк: Це справді надихає!

Дякую, що поділився своєю історією, я впевнений, що багато хто буде мотивований твоїми невдачами та успіхами.

Vova: Дякую!

Я розповідаю про свій досвід, щоби інші хлопці не переживали.

Адже завжди є злети та падіння.

Найголовніше: продовжувати працювати та розвиватися.

Майк: Згоден, наполегливість – один із ключів до успіху на Amazon.

Тобі необхідно мати позитивний настрій, щоб упоратися з усіма неприємностями у бізнесі.

Vova: Люди не повинні розчаровуватися через невдачі, навпаки, варто сприймати їх як можливість вчитися та вдосконалюватись.

У нас є тільки одне життя, то чому б не спробувати?

Висновок

І нарешті, Майку, чим би ти ще хотів з нами поділитися?

Майк: Я не гуру Амазона))

Але сьогодні ми справді поділилися дуже важливими моментами.

Крім цього, я вважаю, що робота в онлайні відкриває багато можливостей для зростання.

Зараз онлайн та офлайн торгівля нічим не відрізняються.

У мене була крута робота у Лондоні, але я вирішив займатися Амазоном.

Насправді це одне з найкращих рішень, які я коли-небудь приймав у своєму житті.

В Amazon добре те, що для старту тобі не потрібен великий капітал, тому ти можеш дозволити собі великі помилки, і чим більше помилок, тим краще та ефективніше буде навчання.

Саме для цього потрібен настрій!

Vova: Дякую, що поділився своєю історією та приділив нам трохи часу.

І так, я згоден, що Amazon – це чудова можливість для бізнесу, навіть якщо ти намагаєшся працювати з невеликим бюджетом.

Це класний спосіб отримати досвід!
Головне грамотно проаналізувати товар.

Якщо ти маєш досвід ведення бізнесу, це буде перевагою, але навіть без досвіду ти можеш розпочати свій бізнес.

Я почав працювати на Amazon досить повільно, тому мій бізнес не став миттєвим успіхом, а став результатом багатьох років наполегливої ​​роботи.

У будь-якому випадку, ще раз дякую, Майку, за приділений сьогодні час.

Ось LinkedIn Майкла.

Я вважаю, що 100% знайшов для себе корисну інформацію.

Дякую, що залетів на наш блог!

Скоро побачимося

Бувай!

Table of Contents
  1. Продавці Amazon Майк Принципи та Вова Евен діляться своїми 8 помилками Amazon FBA та способами їх уникнути
    1. Майк Принципі
    2. Помилка №1
    3. Помилка №2
    4. Помилка №3
    5. Помилка №4
    6. Помилка №5
    7. Помилка №6
    8. Помилка №7
    9. Помилка №8
    10. Висновок

Disclosure:  Деякі з посилань у цій статті можуть бути партнерськими посиланнями, які можуть забезпечити мені компенсацію, якщо ви вирішите зробити покупку без будь-яких витрат для вас. Цей сайт не призначений для надання фінансових порад і призначений лише для розваги.