Як використовувати Sellerboard для Shopify - Повний посібник та огляд - Потужна прога для аналітики Shopify

Vova Even Apr 24, 2025
1 People Read
як використовувати селлерборд для шопіфай - sellerboard shopify
Table of Contents
  1. Вступ
  2. Знайомся мій гість: Олександр
  3. Основна різниця між продажами на Amazon та Shopify
  4. Огляд панелі керування Sellerboard (Dashboard)
  5. Як перемикатися між різними торговими майданчиками
  6. Маркетингова панель Sellerboard
  7. Панель керування Lifetime Value
  8. Сторінка продуктів
  9. Профіль доставки
  10. Витрати на доставку
  11. Збирай і упаковуй
  12. Комісія за оплату
  13. Непрямі витрати
  14. Інтеграції
  15. Налаштування
  16. Користувачі
  17. Розширена безкоштовна пробна версія Sellerboard для Shopify
  18. Ціни на Sellerboard Shopify
  19. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Ти коли-небудь, думав про те, як отримати чітке та детальне уявлення про свій Shopify магазин?

Якщо так, то ти у правильному місці!

У цій статті ми заглибимося в те, як використовувати Sellerboard для Shopify - потужна аналітична прога, призначена для надання повної інформації про аналітику та прибуток твого магазину.

Крім того, у мене є ексклюзивна пропозиція спеціально для тебе - двомісячна безкоштовна пробна версія Sellerboard для Shopify без необхідності вносити дані карти, що надає тобі повний доступ до всіх функцій Sellerboard.

Мене звати Вова Евен і я активний селер на Амазон з 2016 року.

У цьому блозі ми подивимося, як Селлерборд може допомогти тобі з твоїм магазином Shopify і поділимося деякими секретами, щоб спростити тобі життя))

Let`s go!

______________________

Вступ

Vova: Привіт усім! Сьогодні ми поринаємо в те як користуватись Sellerboard з Shopify (про всяк випадок за цим посиланням показано, як використовувати його з Amazon).

Але сьогодні ми поговоримо про Sellerboard для Shopify.

Sellerboard – інструмент для аналізу прибутку та має безліч інших корисних функцій.

Особисто я використовую його для свого бізнесу на Amazon для управління запасами та відстеження прибутку.

Але крім цього, є ще можливість юзати його для Shopify.

Сьогодні Олександр (Алекс Спеян) з Sellerboard допоможе нам використовувати Sellerboard з Shopify.

Алексе, можеш представитися, а потім ми заглибимося в Sellerboard для Shopify?

Знайомся мій гість: Олександр

Алекс: Звісно, ​​Вова.

Дякую, що запросив!

Я Алекс із маркетингової команди Sellerboard.

Хоча Sellerboard відомий своїми тулами для аналізу прибутку для продавців Amazon, у нас також є рішення для продавців Shopify.

Я покажу все наочно, поясню функції та покажу, яку користь це може принести тобі.

Можливо, ти захочеш додати Shopify до своїх каналів продажу товарів.

Основна різниця між продажами на Amazon та Shopify

Основна відмінність між продажами на Amazon та Shopify полягає в тому, що на Amazon люди приходять на ринок вже у пошуках конкретних продуктів.

Тобі потрібно зробити максимально все, щоби покупець придбав твій товар.

На Amazon трафік самостійно йде у твої лістинги, якщо у тебе хороший SEO та ефективна реклама.

Я думаю, ти це знаєш і без мене.

З Shopify інша ситуація.

Вам потрібно створити кампанії для залучення трафіку на твій сайт з усього Інтернету.

Але як тільки ти почнеш витрачати гроші на рекламу, постане велике питання:

Чи ефективно ти використовуєш рекламний бюджет?

Твої кампанії прибуткові?

Коли справа доходить до реклами, тобі потрібно враховувати кількість конверсій та рентабельність інвестицій (ROI).

Реклама на зовнішніх каналах залучення клієнтів на сайт має свої проблеми.

Sellerboard для Shopify дозволяє використати власні дані для аналізу кампаній.

Ти можеш бачити, звідки приходять твої клієнти, коли вони відвідують сайт, яка у них цільова сторінка та багато іншого, наприклад UTM параметри.

Ці деталі допоможуть тобі зрозуміти джерело твого трафіку і, зрештою, вашого продажу.

Огляд панелі керування Sellerboard (Dashboard)

Vova: Погнали!

Правда, відстежити, звідки приходять твої клієнти, в електронній комерції може бути непросто.

Здається, у Sellerboard є вирішення цієї проблеми.

Для нас це було дуже корисним із бізнесом на Amazon, тому мені дуже цікаво побачити, як це працює для Shopify.

Я сам не продавець Shopify, але ми маємо глядачів, які працюють на цій платформі.

Подивимося, чи зможемо їм допомогти.

Алекс: Добре, давай зробимо це!

Зараз я поділюся своїм екраном.


Для тих, хто знайомий з Sellerboard для Амазон, ця панель моніторингу виглядатиме аналогічно.

Якщо ти новачок у Sellerboard, це панель моніторингу прибутку (дешборд).

Він надає інструменти, необхідні для аналізу твоєї прибутковості на різних рівнях, включаючи рівень акаунтуЮ продукту тощо.

Для цього можна використати декілька форматів.

Тут угорі у тебе є формат «Плитки», на фото ми юзаєм його.

У тебе також є варіанти перегляду Chart (Діаграма), P&L (Перегляд прибутків та збитків) та Trends (Тенденції).

Я покажу тобі їх за хвилину.

А поки що давай зосередимося на Плитках.

Кожна плитка представляє певний період часу та може бути налаштована окремо.

Ти можеш вибрати, який період часу відображатиметься на кожній плитці.

Наприклад, ця плитка налаштована для відображення даних за сьогоднішній день.

Прямо зараз ти бачиш продажі, кількість замовлень, повернення, витрати на рекламу та чистий прибуток за цей день.

Ти можеш порівняти його з іншою датою, наприклад, вчорашнім днем, щоб відстежувати свій прогрес і бачити, як усе змінюється.

Це швидкий спосіб отримати огляд своєї продуктивності.

Якщо тобі потрібна докладніша інформація, ти можеш натиснути More (Докладніше) тут.

Це покаже тобі, як було здійснено розрахунок прибутку, включаючи фактори, що враховуються, і те, як кожна вартість вплинула на твої початкові продажі, щоб визначити твій чистий прибуток.

Як показано на скріншоті вище, ти зможеш побачити свої продажі, поділені на валові продажі, рекламні акції та вартість доставки.

Ти також побачиш кількість замовлень, проданих одиниць та витрати на рекламу для будь-яких зовнішніх каналів, пов'язаних із твоїм акаунтом Shopify.

Ми отримуємо ці дані безпосередньо з рекламних акаунтів, але докладніше про це я розповім пізніше.

Ти побачиш вартість доставки та комісію за оплату.

Коли клієнт платить за ваш товар на Shopify, ти підключаєш різні платіжні системи до свого облікового запису Shopify.

Кожен спосіб оплати має власну комісію або комісію за доставку, і вони будуть показані тут.

Ці збори налаштовуються.

Далі ти побачиш вартість товарів та всі податки, які застосовуються у твоїй країні.

Це призводить до твого валового прибутку.

Нарешті, ти можеш включити будь-які накладні витрати твого бізнесу, які безпосередньо пов'язані з витратами на Shopify.

Сюди можуть входити бухгалтерські послуги, фотографія продукту, віртуальні помічники або інші витрати.

Для них ми маємо окрему панель, і я скоро її покажу.

Після їхнього обліку ти побачиш чистий прибуток та інші показники, які дадуть тобі уявлення про твою ефективність, наприклад, рентабельність інвестицій в рекламу (ROAS).

Як ти можеш бачити на скріншоті вище, ми також додали новий показник: прибуток від рекламних витрат (POAS).

Хоча ROAS широко використовується, іноді вона повністю відображає ефективність вашої реклами.

Якщо у тебе низька маржа, краще подивитися на взаємозв'язок між твоїм прибутком та витратами на рекламу.

Це дуже важливо, коли твої додаткові витрати високі.

Ми додали цю метрику, тому що її просили багато користувачів.

Отже, це розбивка того, що ти можеш побачити на рівні акаунту.

Ти можеш порівняти ці періоди на рівні обліковки.

Далі ми маємо формат Products (Продукти).

Тут ти можеш побачити, які продукти були продані за певний період, а також побачити різні показники для кожного конкретного продукту.

Наприклад, якщо я подивлюся на цю червону коробку з коштовностями, то побачу, що сьогодні я продав три одиниці на загальну суму 291,72 долара.

Я нічого не витрачав на рекламу, тому мій валовий прибуток та чистий прибуток однакові, оскільки додаткових витрат не було.

Ти можеш натиснути More (Докладніше), щоб розгорнути показники та переглянути детальну розбивку того, як розраховувалася рентабельність для цього продукту.

Якщо ти хочеш додати до електронної таблиці додаткові показники, ти можеш натиснути цю кнопку, щоб вибрати додаткову інформацію для представлення Products (Продукти).

Наприклад, якщо ти хочеш включити вартість доставки, просто встанови прапорець, вони з'являться, і ти зможеш побачити, скільки ти витратив на доставку кожного продукту.

Те саме стосується і твоїх замовлень.

Ти можеш вибрати період та переглянути замовлення за цей конкретний час.

У тебе є інструменти для фільтрації результатів і вибору конкретних продуктів.

Для Shopify важливо аналізувати різні канали.

Як перемикатися між різними торговими майданчиками

У той час, як користувачі Amazon можуть перемикатися між різними торговими майданчиками, такими як США або Великобританія, продавці Shopify можуть мати різні канали продажу.

Це може бути твій основний веб-сайт, TikTok магазин, Flip.shop, Snappy або інші сервіси, які направляють клієнтів у твій магазин Shopify.

Тобі потрібно проаналізувати ці канали окремо, тому що кожен з них має свої витрати на рекламу, і тобі потрібно подивитися, наскільки добре ти працюєш.

Тут вибираєш канали, які хочеш проаналізувати.

Це стосується уявлення продукту та уявлення плитки.

Далі йдуть діаграми.

Для тих, хто знайомий із Sellerboard для Amazon, все дуже схоже.

У форматі Діаграма, показано зміни конкретних показників з часом на рівні облікового запису.

Зараз він відображає кількість проданих одиниць, витрати на рекламу, доходи, чистий прибуток і те, як ці показники змінювалися з часом.

Ти можеш побачити це місяць за місяцем.

Якщо ти натиснеш кнопку конфігурації ліворуч, ти зможеш вибрати інші метрики, які тебе цікавлять.

Наприклад, якщо ти хочеш відстежувати, як змінився твій прибуток, ти можеш вибрати цю опцію, і вона з'явиться на графіку.

Це основна функція представлення діаграми.

За вибраний період, який ти можеш налаштувати, у нижній частині екрана ти побачиш ключові показники для розрахунку прибутку та продані товари за цей час.

Потім у нас є подання прибутків та збитків, яке схоже на гігантську електронну таблицю, що показує всі ключові показники твого бізнесу на Shopify місяць за місяцем

Ти також можеш налаштувати відображення щодня, якщо тобі цікавий 30-денний період.

Це дозволяє аналізувати, як різні показники змінюються з часом.

Наприклад, якщо ти хочеш переглянути, як змінювалися твої витрати на рекламу, ти можеш натиснути на нього і розгорнути, щоб переглянути різні канали.

До речі, я маю демо-аккаунт.

Отже, у січні мої витрати на рекламу у Facebook збільшилися, потім знизилися у лютому та знову зросли.

Я можу прогнозувати, що до середини квітня мої витрати на рекламу, швидше за все, будуть аналогічні березневим.

Щоб глибше вивчити тенденції на рівні продукту та побачити, як змінюються показники для конкретних продуктів, ти можеш юзати формат Тенденції.

Для початку тобі потрібно вибрати метрику, що тебе цікавить.

Наприклад, якщо я зосереджуюсь на продажах, я залишу параметр продажів, а потім побачу показник, що відображається місяць за місяцем.

Крім того, ти можеш переглянути його щодня на рівні продукту.

Ця невелика діаграма перед кожним продуктом допоможе тобі швидко виявити будь-які тенденції, що виникають, і діяти відповідно до них.

Це корисний спосіб аналізу тенденцій лише на рівні продукту.

Останнє, що слід згадати, це те, що ти завжди можеш експортувати ці дані.

У тебе є кнопка прямо тут, у верхній частині екрану, тому що іноді важливо поділитись цими даними або, можливо, провести власний аналіз.

Тепер давай заглибимося в панель управління Sellerboard Marketing.

Маркетингова панель Sellerboard

Я хочу поговорити про панель Marketing (Маркетинг), яка, на мій погляд, є однією з найцікавіших функцій Sellerboard для Shopify.

Як я говорив раніше, управління рекламою на різних платформах соціальних мереж та в Google може бути складним завданням.

Зрештою, ти витрачаєш багато грошей на різні кампанії.

Крім того, виникає проблема невпевненості у тому, як твої продажі пов'язані з твоїми рекламними кампаніями.

Ця проблема стала більш помітною з появою iOS 14.5 та розвитком нових браузерів.

Персональні дані стають все більш важливими, і люди свідоміше ставляться до захисту своєї особистої інформації та мінімізації свого цифрового сліду.

В результаті рекламним платформам стає складніше надавати точні результати про те, де твої рекламні бюджети приносять найбільше конверсій та ефективності.

Ось чому навіть якщо ти розміщував рекламу на таких платформах, як Facebook, ти міг помітити, що вони часто містять заяву про відмову від відповідальності.

Через зміни, внесені iOS 14.5, та нещодавні оновлення популярних веб-браузерів, тепер вони використовують моделі штучного інтелекту для прогнозування кінцевих результатів.

Вони не завжди впевнені у точних результатах конверсій.

Проблема в тому, що вони покладаються на інші дані.

Однак перевага Shopify полягає в тому, що він надає власні дані безпосередньо із твого веб-сайту.

Це означає, що ти отримуєш дані прямо з джерела – твоїх клієнтів, які відвідують сайт, – замість того, ави покладатися на інформацію з таких платформ, як Facebook або TikTok.

Ці платформи мають доступ тільки до даних, зібраних через їх пікселі, що досить обмежено.

Я згадую все це, щоб пояснити, як ми вирішуємо проблему та пропонуємо рішення.

Тепер, повертаючись до теми, панель управління маркетингом.

Ти можеш використовувати її для аналізу ефективності твоєї кампанії, бюджетів та прибутку.

Перше, що ти помітиш, — це велика діаграма, що відображає прогрес показників PPC за вибраний період часу.

Ти можеш натиснути кнопку конфігурації, щоб вибрати цікаві для тебе показники, такі як зміна CTR або кількість показів з часом.

Ці дані стосуватимуться лише твоїх продажів PPC, а не всіх продажів за вибраний період.

Тепер перейдемо до найприємнішого: тут ти побачиш усі платформи, які підключені до твого акаунту Sellerboard for Shopify.


Як бачиш, у цьому демо-акаунті ми розміщуємо рекламу на Facebook, Google, Pinterest та TikTok.

Тут є дві основні області: перша область показує дані рекламних платформ.

Ти побачиш ключові показники цих платформ, але май на увазі, що ці дані не такі точні, як ті, які надає Sellerboard.

Ми бачимо кінцеві продажі, використовуючи дані безпосередньо з Shopify, що дає нам більш точну картину.

Дозволь мені трохи розібрати це.

Спочатку, як показано на скріншоті вище, ти побачиш основні показники PPC: покази, CPM, CTR, кліки, CPC та інші.

По-друге, Sellerboard забезпечує продажі, пов'язані з платформою.

Наприклад, ми виявили майже 7000 доларів продажів від реклами у Facebook, тоді як сама рекламна платформа приписала лише 4843 долари.

Отже, якщо ти судиш виключно за цифрами Facebook, твої кампанії та реклама можуть виявитися збитковими через втрату атрибуції.

Це означає, що якщо клієнт відвідує твій сайт з реклами в Facebook, але не здійснює покупку відразу, а потім

повертається через кілька днів, щоб здійснити покупку, Facebook не співвідноситиме цей продаж з вихідною кампанією.

Але Shopify атрибутуватиме цей продаж, оскільки розпізнає її як повторний візит того ж клієнта.

Ти можеш настроїти, яке відвідування викликає атрибуцію.

Дозволь мені показати тобі карту шляху клієнта від Shopify, яку ми використовуємо для атрибуції продажу.

Я хочу навести цей приклад, щоб наголосити, що показники можуть відрізнятися.

Вищі продажі, пов'язані з кампаніями, вплинуть на загальний коефіцієнт конверсії та, отже, на прибуток, пов'язаний із цими кампаніями.

Якщо ти хочеш побачити, як були зроблені ці атрибуції, завжди можеш натиснути кількість замовлень, що приписуються Sellerboard.

Тут ти побачиш усі замовлення, що надійшли з певної рекламної платформи за вибраний час.

Ти зможеш побачити такі деталі, як дата замовлення, номер замовлення,кількість продуктів, продажу та прибуток, як показано на знімку екрана нижче.

Аналогічно, натиснувши Customer Journey (Подорож клієнта), ти отримаєш дані, які використовуються для атрибуції продажу


Таким чином, ти завжди можеш побачити, скільки відвідувань твого веб-сайту здійснив клієнт, якими були його перші та останні відвідування, метрики UTM, які він приніс із собою, а також додаткові дані, такі як перша цільова сторінка та URL-адреса, що посилається (веб-сайт, з якого він прийшов)

Маючи всі ці дані, ми можемо точніше зв'язати продаж із твоїми рекламними зусиллями на різних платформах, ніж із самими платформами.

Я наголошую на цьому, тому що особисто зіткнувся з цією проблемою.

Я займаюся продажами на Shopify, і для мене було головним болем не знати, чи точні конверсії та показники, які я бачив на рекламних платформах. 

За допомогою цієї моделі, яка використовує дані безпосередньо з Shopify, розрахунки стають набагато точнішими.

Vova: Так, це крута функція, яка показує, як люди можуть зайти на твій сайт із Facebook, піти, а потім повернутися за кілька днів.

Якщо вони повертаються з іншого джерела, наприклад, вводять назву веб-сайту, а потім купують, ми все одно відстежуємо це в розділі Customer Journey. 

Ми побачимо, що перший візит прийшов із Facebook.

Їм не потрібно знову заходити із Facebook, щоб його атрибутували; їм просто потрібно зробити покупку з будь-якого місця.

Facebook не приписуватиме це своєї кампанії, якщо вони повернуться, набравши адресу веб-сайту безпосередньо.

Але Sellerboard, підключений до Shopify, точно знає з чого все почалося.

Круто, правда?

Алекс: Саме тому, що ми можемо ідентифікувати цього клієнта.

Shopify відстежує клієнта і розпізнає в ньому людину, яка спочатку прийшла з Facebook.

Ось чому ми пов'язуємо продаж із цією платформою.

Тепер давай рухатись далі.

Панель керування Lifetime Value

Крім точної атрибуції, ми також пропонуємо інформаційну панель Lifetime Value (LTV), яка є чудовим інструментом, якщо ти маєш справу з повторними угодами.

Це означає, що якщо у тебе є клієнти, які повертаються в твій бізнес, наприклад, купують розхідні матеріали або оптові товари, є велика ймовірність, що вони продовжуватимуть повертатися, поки будуть задоволені твоїми продуктами та послугами.

Панель керування LTV дозволяє відстежувати накопичені продажі на одного покупця.

Наприклад, у мене є клієнти, які повертаються на мій сайт і роблять кілька покупок за певний період, наприклад, за останні 3 місяці.

За допомогою LTV я можу проаналізувати цей часовий інтервал і побачити, що нагромаджений продаж на одного покупця перевищує ціну продукту, який я продаю.

Це вказує на те, що в середньому покупець повертався більше одного разу для купівлі товару.

Я можу проаналізувати це як на рівні акаунту, так і на рівні продукту.

Для аналізу на рівні обліковки ти можеш переглянути дані за останні 3 місяці, 6 місяців, 12 місяців та 24 місяці.

До основних показників відносяться продажі на одного покупця у вартісному вираженні, одиницях та кількості замовлень, а також накопичений прибуток на одного покупця.

Аналізуючи ці дані, ти можеш визначити, чи ти покращуєш свій повторний бізнес.

Наприклад, чи покращуєш ти якість обслуговування клієнтів, щоб стимулювати повторні покупки?

Якщо так, ти витратиш менше на маркетинг і рекламу, оскільки постійні клієнти вже мотивовані купувати знову.

Отже, на рівні облікового запису тобі потрібно переглянути ці дані, щоб зрозуміти, чи покращується твій рівень в цілому.

На рівні продукту ти можеш побачити, які продукти купує той самий клієнт кілька разів.

Це допоможе краще запланувати витрати на залучення клієнтів.

На конкурентному ринку може виникнути необхідність здійснити перший продаж без прибутку, щоб залучити клієнта, для отримання доходу від повторних покупок.

Уяви собі, що ти продаєш продукт із нульовим прибутком тільки для того, щоб залучити клієнта на сайт.

Якщо ти впевнений, що вони зроблять другу покупку, то не будеш ніяких додаткових витрат на залучення клієнтів для цього продажу, оскільки покупці вже знають про твій сайт.

Це означає, що ти отримаєш прибуток із другого продажу, не витрачаючи більше на рекламу.

Аналізуючи накопичені продажі на одного покупця, ти можеш побачити, які товари купуються більше ніж один раз.

Якщо ти знайдеш товари з повторними покупками, можливо варто вкласти більше в їх рекламу. 

Таким чином, тобі буде легше планувати витрати на залучення клієнтів, якщо знаєш цифри обсягу продажів на одного покупця.

Сторінка продуктів

Наступне – products page (сторінка продуктів).

Ця сторінка є більш технічною і показує всі твої продукти, отримані з Shopify.

У тебе буде можливість встановлювати теги для продуктів, що дозволить аналізувати їх у групах.

Далі будуть варіанти встановлення вартості товарів для продукції.

Ми пропонуємо більшу гнучкість, тому що на Shopify є багато різних моделей продажів.

Мета Sellerboard для Shopify – надати інструменти, що відповідають різним потребам продавців.

Наприклад, вартість товарів — це одна з областей, де ми пропонуємо різні варіанти налаштування, які адаптовані під клієнтів.

Ти можеш отримати вартість безпосередньо з Shopify, ввести її як константу або встановити за періодом чи партією.

Це схоже на модель, яку ми маємо на Sellerboard для Amazon. 

Додатково ти можеш використати ще два варіанти: відсоток від ціни та багаторівневу вартість.

Ці два варіанти часто запитують продавці дропшипінгу,

оскільки їм зручніше працювати із відсотком вартості товару.

Навіть при використанні багаторівневої моделі вартість товарів знижується в міру того, як клієнт купує більше товарів одночасно, оскільки виробники часто дають знижки при оптових замовленнях.

Ти можеш пояснити це нижчою вартістю товару.

Крім того, тобі потрібно налаштувати профіль доставки.

Профіль доставки

Профілі доставки є важливими для розрахунку прибутку в Shopify, оскільки різні товари можуть мати різну вартість доставки.

Залежно від типу товарів, які ти відправляєш, ти використовуватимеш різні моделі розрахунку цін.

Я повернуся до цього за хвилину, але ти можеш призначити ці профілі доставки тут, у відділі Products (Продукти).

Крім того, ти завжди можеш перевірити свій прибуток на одиницю.

Ця функція показує, наскільки вигідно продавати кожен продукт із твоїх лістингів, виходячи із вартості продукту.

Не забувай, що функції імпорту-експорту полегшують об'ємне оновлення даних.

Якщо ви маєте кілька продуктів, ти можеш використовувати електронну таблицю для їх завантаження, і Sellerboard додасть ці дані.

Переходимо до панелі Shipping costs (Вартість доставки): як говорилося, ти можеш налаштувати різні профілі доставки для різних продуктів.

Витрати на доставку

За замомовчанням стоїть загальний профіль доставки.

Я натисну Edit (змінити), щоб показати, що там усередині.

По суті, ти встановлюєш правила розрахунку вартості доставки із використанням різних доступних моделей.

Наприклад, ти можеш встановити вартість доставки на основі суми, яку клієнт заплатив за доставку.

Потім ми можемо використовувати ці дані для розрахунків.

Крім цього, ти можеш налаштувати сітку в залежності від ціни, кількості одиниць у замовленні або ваги посилки.

Отже, якщо ти вибираєш вагу, тобі спочатку потрібно вибрати одиниці виміру, з якими ти працюєш, залежно від ринку та валюти, а потім налаштувати сітку.

Зліва ти вибираєш значення для внутрішньої та міжнародної доставки.

Потім налаштовуєш рівні з правого боку. 

Припустимо, у першому стовпці за найменші за вагою посилки ти можеш поставити 1 долар за внутрішню доставку та 2 долари за міжнародну.

Якщо вага посилки збільшиться, наприклад, до 500 грамів, ти можеш скоригувати вартість доставки до 2 доларів усередині країни та 3 доларів за міжнародну доставку.

Для посилок вагою більше кілограма може бути встановлена ​​вища плата.

Ця сітка допоможе тобі узгодити розрахунки доставки із реальними сценаріями.

Це загальні параметри профілю.

Крім того, ти можеш створювати спеціальні профілі доставки.

Коли ти додаєш новий профіль, ти даєш йому ім'я і можеш зробити його активним протягом певних періодів.

Наприклад, у четвертому кварталі у тебе може зрости вартість доставки.

Через більш високий попит та збільшення вартості доставки в пікові сезони її вартість може бути вищою.

І навпаки, ти можеш встановити нижчу вартість доставки у непікові періоди, коли вартість знижується.

Крім цього, ти можеш вибрати упаковку для доставки

Різні продукти та способи доставки можуть мати власні профілі.

Shopify дозволяє клієнтам вибрати різні способи доставки і ти можеш створювати окремі профілі для кожного методу з різними моделями розрахунку.

Потім ти, мабуть, вибереш одне з правил, які я показав у попередньому прикладі.

Крім того, ще одним важливим аспектом Shopify є обробка повернень.

На відміну від Amazon, де керує платформа, в Shopify тобі доведеться обробляти повернення самостійно.

Дуже важливо зважати на вартість повернення, оскільки це додаткові витрати.

Щоб впоратися із цим, тобі необхідно налаштувати профіль доставки або правило розрахунку.

Ти можеш або встановити фіксовану суму за товар, що повертається, або взагалі не враховувати повернення.

Отже, тут є два варіанти.

Ще одним важливим аспектом при розрахунку прибутку для Shopify є витрати на комплектацію та упаковку.

Збирай і упаковуй

На відміну від Fulfillment by Amazon, де більшість цих витрат покривається комісією, в Shopify тобі потрібно вказати ці витрати самостійно.

Наприклад, збирання та упаковка товару коштує 50 центів.

Потім для кожної упаковки чи товару ти можеш обрати різні варіанти цін.

Залежно від того, що пропонує постачальник послуг, можеш виникнути ситуація, коли упаковка кількох продуктів одного типу буде коштувати по-різному.

Наприклад, вони можуть стягувати фіксовану суму за перший елемент та нижчу ставку за кожний додатковий елемент, оскільки первісна вартість установки вже покрита.

У тій ділянці складу, робітник уже взяв із полиці частину товарів, тому йому потрібно зробити менше роботи, щоб отримати інший товар.

Саме тому витрати на комплектацію та упаковку додаткових товарів нижчі.

Ти можеш врахувати це, а також включити вартість комплектації та пакування повернень, оскільки склад повинен обробляти повернення від клієнтів.

Окрім того, є комісія за оплату.

Комісія за оплату

Клієнти, які відвідують магазин Shopify, можуть вибирати різні способи оплати, і ти можеш використовувати різних постачальників послуг для обробки цих платежів.

Shopify стягує певну комісію за кожний метод, який ти можеш налаштувати тут.

Як показано на скріншоті вище, з основними розрахунками, але ти можеш налаштувати їх відповідно до своїх потреб.

Тут знаходяться всі налаштування комісії за оплату.

Потім непрямі витрати: це дуже схоже на те, що у нас є Sellerboard для Amazon.

Непрямі витрати

Тут враховуються додаткові витрати.

Такі послуги, як фотографія, віртуальний помічник, пакувальні матеріали та оренда складу.

Щоб додати витрату, натисніть кнопку Add (Додати), вкажи назву, ціну і, чи це разова витрата або періодична.

Потім ти можеш встановити прапорець, щоб вказати, чи це витрати на рекламу.

Це перенесе їх у окрему вкладку у твоїх розрахунках прибутку.

Ти можеш надати йому категорію, щоб аналізувати витрати за категоріями.

Крім того, ти можеш розподілити конкретні витрати на окремі продукти.

Наприклад, якщо у тебе фотосесія, ти не застосовуватимеш ці витрати до всіх продуктів, а тільки до тих, які представлені на фотосесії.

Це варіанти керування твоїми накладними витратами.

Потім ти маєш можливість звантажити звіти.

У цьому розділі є деякі базові звіти.

Інтеграції

У розділі Integrations (Інтеграції) ти можеш під'єднати свої рекламні канали.

Це простий процес: виберіть канал, який ти використовуєш, натисніть Connect (Підключитися), і ти будеш перенаправлений на конкретну рекламну платформу для встановлення з'єднання.

Після цього може пройти деякий час - зазвичай менше години, залежно від обсягу даних - перш ніж твої показники з'являться на панелі маркетингу.

Налаштування

І останнє - це панель налаштувань (Settings), яка включає кілька корисних функцій, які я рекомендую перевірити.

Існують варіанти розрахунку повернення, які тобі варто переглянути.

Варто відзначити один ключовий момент: якщо ти продаєш на Shopify, дуже важливо аналізувати не лише всі показники на рівні облікового запису, але й вивчати кожен канал окремо.

Це важливо, оскільки твої стратегії та ситуації можуть відрізнятися залежно від каналу.

Отже, що ти можеш тут зробити, так це виключити деякі канали продажу з аналізу і не включати ці дані до свого акаунту Sellerboard for Shopify.

Наприклад, ти можеш використовувати цю платформу виключно для аналізу певного каналу.

Тут ти можеш налаштувати ці параметри та інші параметри виключення.

Користувачі

Вкладка Users (Користувачі) у налаштуваннях – ще одна важлива річ, про яку варто розповісти.

Якщо ти працюєш у команді, ти можеш запросити інших учасників команди за допомогою цієї вкладки.

Отже, ти натискаєш і додаєш користувача, вказуєш електронну пошту, яку буде надіслано запрошення, і вирішуєш, які права будуть доступні користувачеві.

Потім ти вибираєш, до яких частин проги матиме доступ новий користувач.

Зрештою, при необхідності ти можеш обмежити доступ до певного набору продуктів.

Наприклад, якщо хтось продає лише певні продукти із твого асортименту, ти можеш вибрати ці продукти саме тут.

Сподіваюся, що все було зрозуміло!

Vova: Дякую, це було дуже круто!

Розширена безкоштовна пробна версія Sellerboard для Shopify

І нагадаю нашим читачам, що маю безкоштовну пробну версію на два місяці для Sellerboard для Shopify.

Ти можеш натиснути кнопку нижче, щоб отримати його якнайшвидше.

Ціни на Sellerboard Shopify

Vova: Алексе, у тебе є ще кілька хвилин, щоб обговорити ціни на Sellerboard для Shopify?

Алекс: Звісно!

Отже, плани багато в чому дуже схожі.

Як бачиш, всі ці перевірки є у всіх стовпцях, і ти отримуєш практично однакову функціональність у всіх планах.

Основна різниця полягатиме у кількості замовлень на місяць.

Наприклад, для продавців із кількістю замовлень менше 600 на місяць це лише 9 доларів на місяць.

Але пам'ятаєш, що існує безкоштовний пробний період, тому я рекомендую спробувати, щоб перевірити, чи він працює для твого бізнесу.

Vova: Супер! Дякуємо за сьогодні!

Сподіваюся, це було корисно всім. 

Алекс: Звичайно, дякую за запрошення, Вова. Це було дуже круто.

Vova: Дякую.

Висновок

Підсумовуючи, ми багато розповіли про використання Sellerboard для Shopify і про те, як він може допомогти краще відслідковувати та керувати своїми продажами. 

Ми розповіли, як аналізувати твої дані про продаж, налаштовувати профілі продуктів та доставки, а також обробляти різні витрати, такі як збирання, упаковка та оплата.

Пам'ятай: якщо ти новачок у Sellerboard, ти можеш скуштувати його безкоштовно протягом двох місяців, натиснувши кнопку нижче.

А якщо ти також продаєш на Amazon, ми маємо керівництво і для нього.

Як використовувати Sellerboard для Амазон - докладний туторіал та огляд

Плюс, ось пропозиція для продавців Amazon:

Table of Contents
  1. Вступ
  2. Знайомся мій гість: Олександр
  3. Основна різниця між продажами на Amazon та Shopify
  4. Огляд панелі керування Sellerboard (Dashboard)
  5. Як перемикатися між різними торговими майданчиками
  6. Маркетингова панель Sellerboard
  7. Панель керування Lifetime Value
  8. Сторінка продуктів
  9. Профіль доставки
  10. Витрати на доставку
  11. Збирай і упаковуй
  12. Комісія за оплату
  13. Непрямі витрати
  14. Інтеграції
  15. Налаштування
  16. Користувачі
  17. Розширена безкоштовна пробна версія Sellerboard для Shopify
  18. Ціни на Sellerboard Shopify
  19. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!