Як використовувати ZonGuru - керівництво та огляд від А до Я

Vova Even May 17, 2024
6 People Read
огляд на зонгуру
Table of Contents
  1. Детальний туторіал та огляд ZonGuru для продавців Amazon
    1. Старт
    2. Безкоштовна пробна версія ZonGuru + знижка
    3. Наш гість: Вероніка
    4. Що таке ZonGuru?
    5. Мобільний додаток ZonGuru
    6. Тренінг від ZonGuru
    7. Інструмент для пошуку ніш ZonGuru
    8. Розширення ZonGuru для Chrome
    9. Інструмент шпигунства за продажами ZonGuru
    10. Інструмент Love-Hate ZonGuru
    11. Інструмент ZonGuru Easy Source
    12. Інструмент ZonGuru Keywords On Fire
    13. Оптимізатор лістингу інструментів ZonGuru
    14. Інструмент відстеження ключових слів ZonGuru
    15. Інструмент ZonGuru Product Pulse
    16. Інструмент ZonGuru Email Automator Tool
    17. Автоматизатор огляду ZonGuru
    18. Безкоштовна пробна версія ZonGuru + знижка [Нагадування]
    19. Цінові плани ЗонГуру
    20. Остання порада
    21. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Детальний туторіал та огляд ZonGuru для продавців Amazon

Ти колись думав, як підвищити ефективність твого бізнесу на Амазон?

Цікаво як ZonGuru може допомогти тобі у цій справі?

Що ж, тобі пощастило!

У цій статті ми розглянемо все про ZonGuru від А до Я.

А ось і крута постійна знижка 20% на ZonGuru.

Якщо любиш дивитись відоси, то не біда!

Залітай)) Ось видос від А до Я англійською.


Залишайся з нами, тут дуже багато цікавого!

Крім того, маю кілька цікавих новин.

Перше, я розповім, як отримати безкоштовний акк.

Друге, я покажу тобі як отримати знижку.

Погнали!

Старт

Vova: Всім привіт!

Ласкаво просимо до нашого туторіалу на ЗонГуру.

У цій статті ми покажемо те, як використовувати найкращі інструменти ZonGuru, і, сподіваюся, вони будуть для тебе дуже корисні.

Безкоштовна пробна версія ZonGuru + знижка

Vova: Але перш ніж ми почнемо, я маю невеликий подарунок для тебе!


Наш гість: Вероніка

Vova: І зі мною сьогодні Вероніка.

Вона є продавцем на Amazon і є частиною команди ZonGuru.

Ласкаво просимо, Вероніка!

Розкажи трохи про себе))

Вероніка: Дякую, що запросив мене, Вова.

Всім привіт!

Мене звуть Вероніка, і я дуже рада поділитись деякими знаннями про ZonGuru.

Я керівник відділу розвитку бізнесу у ZonGuru.

У мене був досвід торгівлі у США та Австралії.

Ринок Австралії мені дуже зайшов))

Тому зараз я перебуваю тут.

Я тут, саме для того, щоб показати тобі, як працює ЗонГуру та розповісти, наскільки він може бути тобі корисний, незалежно від твого досвіду та розміру бізнесу!

Vova: Супер, давай дізнаємося про ЗонГуру докладніше))

Нижче я залишу плейлист англійською з матеріалами про ЗонГуру!


Що таке ZonGuru?

Вероніка: Дайте мені секунду, увімкнути демонстрацію.


Вероніка: Тож якщо ти новачок у цій справі, то точно потрапив за адресою.

Почнемо з основ: Що таке Зонгуру?

ZonGuru є комплексним набором інструментів, які призначені для допомоги в торгівлі на Амазон.

Ми маємо 17 різних інструментів, які допомагають на кожному етапі.

Це інструменти для дослідження продукту, перевірки, пошуку ключових слів, оптимізації лістингів, моніторингу повідомлень від Амазона та навіть допомоги у отриманні відгуків.

На фото вище видно бізнес-панель.

Я як продавець на Amazon, активно керую своїм бізнесом за допомогою ZonGuru та використовую всі доступні інструменти.

Отже, давай заглибимося в суть бізнес-панелі.

Тут у тебе є контроль та чітке уявлення про твій бізнес.

Твій обліковий запис ZonGuru пов'язаний з акком в Seller Central.

Це забезпечує обмін інформацією.

На цій панелі ти бачиш загальну картину свого бізнесу.

Щоб тобі було комфортніше, ми додали кілька крутих фільтрів.

Це можуть бути такі дані, як кількість проданих товарів, дохід, маржа, прибуток та навіть загальна оцінка твого бізнесу.

Вся ця важлива інформація представлена ​​на цій інформаційній панелі для швидкого ознайомлення.


+ усі ці дані можна завантажити у ПДФ файлі.

Якщо тобі потрібен аналіз свого бізнесу за певний період, то ти можеш знайти його вище (як на скрині).

Аналіз ти можеш отримати за різними маркетплейсами, США, Європа, Канада, Індія тощо.

Повний список у нас нижче.

Якщо ти продаєш на декількох майданчиках, можеш легко розбити дані щодо конкретних країн, валют або навіть окремих ASIN.

Наприклад, якщо маєш різноманітний асортимент продукції зі 100 ASIN, ти можеш вибрати кілька, щоб подивитися, як вони працюють.

Вова, може, у тебе є питання?))

Vova: Все зрозуміло.

Скажи, ми можемо налаштовувати інформацію щодо фільтрів для різних країн?


Вероніка: Звичайно, всю інформацію ти можеш фільтрувати та шукати те, що не потрібно.

Мобільний додаток ZonGuru

Вероніка: Ще один дуже важливий момент – ти можеш навіть завантажити мобільний додаток ZonGuru і відстежувати всі дані телефону.

Це зручна функція, особливо для тих, хто починає працювати на Amazon.

Щоразу, коли в тебе здійснюють продаж, тобі надходить повідомлення на телефон.

Vova: Звучить приголомшливо))

Вероніка: Супер! Давай почнемо із самого початку – пошук та перевірка продукту.

З лівого боку ти побачиш усі інструменти, поділені на різні розділи.


Тренінг від ZonGuru

Вероніка: Варто зазначити, що ми прагнемо допомогти тобі вчитися та рости.



ZonGuru дає круті навчальні ресурси, це дуже актуально для нових селлерів.

Для кожного інструмента в розділі "Need Help" (Потрібна допомога) є відеоуроки, навчальні ресурси, питання, що часто ставляться і підтримка.

Крім того, ми маємо панель чату, яку ти можеш використовувати в будь-який момент.

Якщо ти не знаєш чи не розумієш функціонал інструменту, то звернися до нашої підтримки.

Інструмент для пошуку ніш ZonGuru

Вероніка: Тепер давай заглибимося у пошук продуктів.

У цьому розділі ми маємо кілька інструментів, і я хочу виділити пару моїх улюблених.

Отже, перший із них — Niche Finder.

Давай я відкрию його окремо))


Цей інструмент особливо корисний новачкам.

Це найчастіше запитання: "А що продавати?".

Для цього і створено цей інструмент))

Важливо розуміти своїх клієнтів та його попит на конкретний продукт.

Він дає тобі потенційні продукти, які ти міг би продавати.

Отже, у Niche Finder ми маємо два режими: простий режим і розширений.


Тепер поговоримо про різницю між ними.

Простий режим полегшує процес, дозволяючи тобі вибирати з категорій.

Розширений режим забезпечує більшу гнучкість, дозволяючи додавати спеціальні фільтри для звуження пошуку.

Я покажу розширений режим.


Тут я скинула фільтри, щоби ти подивився все спочатку.


Насамперед, потрібно вибрати ринок, наприклад США.


Важливо пам'ятати, що кожен ринок працює по-своєму, тому ти маєш вибрати той, який відповідає твоїм цілям продажу.

Далі ми маємо можливість вибрати категорії.


Якщо ти маєш певні категорії, які подобаються, ти можеш вибрати їх або ти можеш вибрати всі категорії.

Особисто мені подобається досліджувати нішу для дітей, знаходити цікаві товари в розділі Home & Kitchen (Будинок та кухня) та вивчати категорії товарів для домашніх тварин.

Тепер давай подивимося на доступні фільтри.



Не варто за один раз використовувати усі фільтри.

Якщо ти не впевнений у виборі фільтра, наведи вказівник миші на значок «i», і він покаже коротке пояснення.

Давай я розповім про деякі фільтри.

Отже, по-перше, ZonGuru дає оцінку ніші.


Цю метрику ти зустрінеш у деяких наших інструментах.

Цей бал показує відсоткове співвідношення, отримане на основі таких факторів, як купівельний попит, конкуренція, можливості, інвестиції, золота середина та потенційний прибуток.

Ми збираємо ці дані для створення загальної оцінки.

Ідеальний бал 50, це на мою думку.


Тепер давай розглянемо деякі доступні тут фільтри, такі як Search Volume (обсяг пошуку), Launch Budget (бюджет запуску), Average Price (середня ціна) та Sales (продажі).

Зазвичай я починаю з фільтру Продажу.

Якщо ми говоримо про ринок США, я намагаюся досліджувати продукти чи ніші, які роблять не менше ніж 10 000 доларів на місяць.

Цю суму я вкажу у фільтрі.

Щодо вартості продукту, я б рекомендувала ставити ціну не менше 25$.


Зазвичай, з такою вартістю ти матимеш гарний прибуток і маржу.

Отримати маржу з товару вартістю 10 доларів досить складно.

Але це все залежить від твоїх цілей))

Я просто ділюся своїм досвідом.

У тебе можуть бути власні методи, і в цьому принадність цього інструменту — ти можеш дуже точно вказати, що шукаєш.

Так, після встановлення всіх фільтрів натискай кнопку пошуку))


Vova: Так, докладніше розберемо нішевий рейтинг.

Він оцінюється від 0 до 100 і заснований на різних умовах.

Чим вище рейтинг ніші, тим краще буде ніша згідно з алгоритмами ZonGuru, так?

Вероніка: Точно.

Оцінка ніші допомагає відфільтровувати продукти та показує тобі потенційно цікаві товари.

Давай подивимося на прикладі.


Як бачиш, рейтинг ніші тут розбитий на групи, пропонуючи ідеї, що базуються на чотирьох ключових даних: купівельний попит, конкуренція, інвестиції та потенційний дохід.

Він розбиває ці чинники відсотки, допомагаючи тобі оцінити загальну картину ніші.

Ідеальних продуктів немає.

Ти не знайдеш товар з оцінкою 100%.

50, це золота середина.

Тобі не потрібно шукати ідеал, тобі потрібний хороший продукт для продажу, який реально буде цікавим.

Отже, я відкрила ключове слово "mattress pad twin" (наматрацник для двох).

Оцінка ніші складає 51, що відповідає нашим критеріям.

Тепер, якщо подивитися на попит, він високий і становить 86%, це значний інтерес.

Коли ми перевіряємо критерій інвестицій, він вказує нульовий відсоток.

Це означає, що продукт має проблеми з інвестиціями.

Для запуску в цій ніші може знадобитися близько 150 000 доларів.

Якщо у тебе стартовий бюджет у 5000 доларів, ця ніша не для тебе, тому що в ній висока конкуренція і потрібен великий бюджет.

Якщо у тебе бюджет 200 000 доларів, то ти можеш подумати над запуском товару.

Тому дуже важливо аналізувати ці оцінки залежно від твоєї ситуації.

Крім того, я можу порадити тобі перед стартом поспілкуватися з постачальниками та обговорити ціни.

Ти зможеш заздалегідь домовитись про ціну + спілкування з постачальниками дає круте розуміння ситуації у ніші.

Vova: Я розумію.

Вероніка: Отже, повернемось до пошуку ніш.

Я натиснула на пошук після використання фільтрів.

ZonGuru склав список продуктів, які відповідають цим критеріям.

Натиснувши на продукт, ти можеш відразу дізнатися про всю найважливішу інформацію.

Ти можеш переглянути середній обсяг пошуку, продажу, ціну, рейтинги (кількість та середнє значення).


Наприклад, ці продукти мають п'ятизірковий рейтинг, а середній щомісячний дохід становить 286 000 доларів, це робить нішу дуже прибутковою та популярною.

Інструмент Niche Finder дає різноманітні продукти для дослідження.

Ти можеш знайти свій варіант із тисячі.

Наприклад, я знайшла продукт із ключем "packing bags" (упаковка для сумок).

Натисни на ключ.

Отже, ось як виглядає перша сторінка за цим ключовим словом:


Тепер натискай на три точки й обирай значок головоломки.

Він перенаправить тебе на Amazon, показуючи в реальному часі дані про те, як працює ця ніша.


Розширення ZonGuru для Chrome

Вероніка: Тепер давай подивимося на наше розширення, це супер крутий інструмент для пошуку продукту.

Воно дає реально важливу інформацію.

Давай розглянемо на прикладі резинки для спорту.


Подивися на рейтинг ніші та його розбивку.


Ти можеш побачити, як продукти на першій сторінці працювали за останні 30 днів.


Він дає середні показники щомісячних продажів, ціни, рейтингів, оглядів, доходів та бюджету запуску.

Це дає тобі уявлення про те, як загалом працює ніша.

Крім того, ти можеш побачити окремі ASIN на першій сторінці.


Давай розповім про деякі особливості розширення.

Перше, на що слід звернути увагу, це номери продукту від ЗонГуру.


Наприклад, якщо продукт має тег номер один, це означає, що він займає верхню позицію і може бути продуктом, що найбільше продається в цій ніші.

Він свідчить про найефективніший товар у ніші.

Тобі варто вивчити, чому саме він найкрутіший.

Аналіз сильних сторін конкурентів, особливо тих, які одержують топ-1, дуже корисний.

Це допоможе тобі зрозуміти, як досягти такого результату.

Крім цього, є безліч даних, таких як ціна, обсяг продажів, дохід, BSR (рейтинг бестселерів), рейтинги та багато іншого.


Ти можеш легко налаштувати точки даних у розширенні Chrome, щоб зосередитися на тому, що для тебе найважливіше.


Варто зазначити, що другий за рейтингом селер не входить до списку найприбутковіших продавців.

Це може означати появу зростаючого конкурента.

А аналіз цих нюансів допомагає зрозуміти динаміку ринку та покращити власні стратегії.

Якщо ти тільки починаєш або тобі не вистачає даних, то ти можеш легко вибрати, на чому хочеш зосередитись.

Крім того, ти можеш встановити мінімальний та максимальний діапазони для різних даних.

Ми говоримо про адаптацію інструменту до твоїх потреб та прийняття обґрунтованих рішень.

Допустимо, тебе цікавлять продукти, які роблять не менше 50к доларів.

Ти можеш вказати це у прозі.

Таким чином, я зосереджуюсь тільки на ASIN, які заробляють понад 50 тисяч доларів.

Vova: Так, виглядає зручно.

Вероніка: Ти можеш бачити, наскільки прибутковою є ця ніша.

Усі ці продавці заробляють хорошу суму грошей щомісяця.

Інструмент шпигунства за продажами ZonGuru

Вероніка: Отже, розширення Chrome – зручний інструмент, особливо якщо ти глибоко вивчаєш продукт.

Тепер перейдемо до нашого наступного інструменту Sales Spy.

Цей інструмент допомагає аналізувати конкурентів та розуміти, як працює продукт чи ніша.

Він також виявляє сезонність, що важливо, оскільки сезонні продукти важко продавати.

Vova: Я займаюся барбекю і це досить сезонно.

Вероніка: Отже, давай візьмемо як приклад резинку для вправ.


Я можу скопіювати ASIN або безпосередньо додати його до Sales Spy звідси.


Додаючи ASIN до Sales Spy, переконайтеся, що ти вибрав правильний торговий майданчик, потім натисни “Add” (Додати).

Цей інструмент показує сезонність.

Ти побачиш чотири основні елементи інформації, виділені кольорами: помаранчевий означає дохід, блакитний — продаж, а темно-синій — BSR.

Це найважливіші дані, у яких слід зосередитися.

Отже, схоже, вони не мають певного сезону, але між січнем і квітнем відбувається цікавий сплеск.

Причини можуть бути різними: можливо, покупці готуються до літа чи вирішують на Новий рік повернутися до спортзалу.

Інструмент також дозволяє фільтрувати інформацію протягом певної кількості днів.


Нині ми вивчаємо дані за рік.

Якщо продукт є новішим, ти побачиш інформацію лише за доступний період часу.

Vova: Скажи, а за який максимальний період ми можемо отримати інформацію?

Вероніка: Є опція діапазону користувача.

Тобто ти можеш вибрати за який період тобі потрібна інформація.


Тільки для цього потрібно чекнути інформацію за датою створення лістингу.

Це ти можеш зробити в ЗонГуру))

Vova: Я зрозумів.

Як правило, інформація за рік дає достатньо даних.

Проте аналіз даних за кілька років може дати розуміння про те, чи постійна сезонність щороку, чи конкретного року сталося щось унікальне.

На прикладі цієї резинки, ми можемо побачити, що у 2020 році люди більше почали займатися спортом удома, тому потреба у таких резинках та подібних штуках дуже зросла.

Вероніка: Так, 100%.

У 2020 році відбувся величезний сплеск онлайн-покупок і деякі селлери досі отримують з цього плюшки)).

Однак я чула історії про деякі компанії, які переживали пік, а потім спад.

І не всі можуть із цим зміритися.

Інструмент Love-Hate ZonGuru

Вероніка: Добре, переходимо до наступного інструменту — інструменту Love-Hate.

На відміну від аналізу конкурентів, тут важливіше зрозуміти, що клієнти думають про продукт.

Він надає інформацію з відгуків клієнтів і пропонує ідеї про те, як ти можеш покращити свій продукт, виходячи з їхньої думки.

Він збирає відгуки від вибраних ASIN, поділяючи позитивні та негативні відгуки.

Це заощаджує твій час, швидко показуючи, що подобається клієнтам, а що ні.

Наприклад, якщо я планую продавати гумки для спорту, я зможу побачити, що цінують клієнти, і переконатися, що ці функції є у ​​моєму продукті.

Так само я можу визначити моменти покращення, дивлячись на те, чим незадоволені клієнти.

Це розуміння дає перевагу перед конкурентами.

Є два способи збирання ASIN в інструменті Love-Hate.

Ти можеш вручну додати ASIN твого конкурента або використовувати фрази про продукт.

Наприклад, я використовуватиму "exercise bands" (еластичні стрічки) як приклад при пошуку в США.


Це швидкий та простий спосіб збору даних.

ZonGuru отримує інформацію, збираючи 25 найкращих рейтингових ASIN для певного ключового слова, наприклад, у цьому випадку exercise band (спортивний браслет).

Ти можеш вибрати їх усі або вибрати ті, що здаються тобі актуальними.


Після цього ти просто додаєш вибрані продукти, вводиш ключове слово та створюєш сеанс.


Потім інструменту потрібно кілька хвилин, щоб зібрати всі необхідні дані.

Щойно інструмент завершить роботу, ти зможеш перевірити результати.

Він акуратно відображає всі ASIN, пов'язані з ключовим словом, а також позитивні та негативні відгуки про ці ASIN.

Це зручний спосіб дізнатися, що клієнти цінують, а що немає у цих продуктах, і все це в одному місці.


Наприклад, ти можеш помітити такі ключі, як home exercises (домашні вправи) або different levels (різні рівні).

Це справді важлива інформація.

Наприклад, ти бачиш, що клієнтам цікаво купити гумки з різним рівнем опору.

Або, наприклад, багато хто скаржиться, що вони рвуться і розтягуються.

Vova: Цей інструмент чудово підходить для дослідження та покращення продукту.

Наприклад, ти можеш вивчити, які кольори цікаві твоїм покупцям.


Ти можеш використовувати цю інформацію для формування власного продукту, враховуючи те, що клієнти люблять і ненавидять, чи не так?

Вероніка: Правильно.

Наприклад, у випадку з резинками, багато покупців асоціюють колір гумки з рівнем опору.

Наприклад, їм здається, що червона резинка складніша за синю.


Інструмент ZonGuru Easy Source

Вероніка: Давай покажу наш інструмент Easy Source.


Замість того, щоб звертатися до Alibaba окремо, ти можеш шукати безпосередньо постачальників прямо тут.

Наприклад, якщо ти введеш певний ключ, зможеш побачити постачальників товару на Алібаба.


Це полегшує процес, дозволяючи тобі спілкуватися з постачальниками, не відкриваючи кілька вкладок.

Vova: Це справді круто. 👏🏻

Інструмент ZonGuru Keywords On Fire

Вероніка: Тепер давай поговоримо про оптимізацію лістингу.

Серед усіх інструментів, які є в арсеналі ZonGuru, мої особисті фаворити - Keywords On Fire and Listing Optimizer.

Вони відіграють вирішальну роль у покращенні SEO наших лістингів.

Я як селер, розумію важливість ключових слів.

У ЗонГуру є великі можливості для ключів.

Давай вивчимо інструмент Keywords On Fire.


Цей інструмент працює як зворотний пошук ASIN або reverse ASIN, тобто збирає найбільш важливі та ефективні ключові слова.

Крім того, у нас є API-з'єднання з Amazon, що дозволяє нам отримати доступ до різних даних, якими Amazon ділиться зі сторонніми інструментами.

Як і у випадку з інструментом Love-Hate, ти можеш вводити ASIN вручну або використовувати фрази.

Наприклад, якщо мене цікавлять резинки для тренувань, я вводжу їх, вибираю відповідні ASIN та запускаю процес.


Як тільки все буде готове, я натискаю на значок «👁️», і вуаля відкривається сторінка!

Пам'ятай, що ключові слова відіграють вирішальну роль на різних етапах твого бізнесу на Amazon — від перевірки продукту до створення лістингу та налаштування кампаній PPC.

Цей інструмент є універсальним середовищем для всього, що пов'язано з ключовими словами.

Тобі не потрібно купувати окремі інструменти для цього.

Тут ти можеш також профільтрувати всю інформацію.

Пам'ятай, що все має працювати на тебе))


Ми фокусуємося на резинках, на ринку США, збираючи дані від 25 ASIN (конкурентів) та самого Amazon.

У нас є список з 546 унікальних та сильних ключових слів.

Деякі інструменти можуть підкидати тобі тисячі ключових слів, але будемо чесними: ти не зможеш ефективно використовувати їх усі.

Ми надали тобі релевантні ключові слова.

Ти, як і раніше, можеш відфільтрувати їх ще більше, щоб вони відповідали саме тому, що ти шукаєш.

Вся річ у тому, щоб дати тобі те, що справді корисне.

Отже, ми маємо 546 ключових слів, пов'язаних з резинками для вправ.

Тепер розберемо цифри.

За останні 30 днів ця ніша або ці ключові слова принесли обсяг продажу понад 16 мільйонів доларів, а обсяг пошуку становив 1,8 мільйона.

Тобто як ти бачиш, це актуальний продукт.

До речі, ти можеш навести курсор на ті терміни, які тобі не відомі, і в тебе автоматично з'явиться пояснення.

У нас є рейтинг ZonGuru в діапазоні від 0 до 100, який показує, наскільки релевантне та ефективне ключове слово.

Чим вищий рейтинг, тим сильніший ключ.

Ми рекомендуємо додати ключові слова з високою оцінкою.

Потім перевір дохід від ключових слів – він показує, скільки грошей заробляє це конкретне ключове слово чи фраза.

Перевір обсяг пошуку — він показує, скільки людей вводять це ключове слово.

І 25 найкращих конкурентів — вони показують, скільки з них входять до числа 25 найкращих за цим ключовим словом.

Зручно, правда?

Потім ми маємо запуски — період часу, протягом якого тобі потрібно продавати певну кількість одиниць товару щодня, щоб потрапити на першу сторінку.

Вся справа в розумінні попиту, управлінні запасами та складанні бюджету для запуску продукту.

Також давай поговоримо про стартовий бюджет.

Скільки одиниць ти плануєш купити?

Скажімо, 200?

На основі попередніх даних, ти маєш приблизно розуміти, скільки одиниць тобі замовити.

Далі ми бачимо рейтинги та дивимося на ставку PPC.

Ця ставка надходить безпосередньо від Amazon і показує середню суму, яку люди платять за клік.

Ставки на рекламу потрібно дуже добре фільтрувати, оскільки вони можуть бути дуже дорогими.

Але дозволь мені показати тобі щось цікаве: картину того, як твої конкуренти ранжируються за ключовими словами.

Кожен колір показує, як добре ASIN ранжується за певним ключовим словом.

Якщо він червоний чи зелений, це означає щось цікаве.

Червоний колір вказує на високий ранг та передбачає жорстку конкуренцію.

З іншого боку, зелений колір припускає, що у тебе може бути більше можливостей, оскільки конкуренти не повною мірою користуються ключами.

Якщо прочерк, це означає, що ASIN не входить до топ-200.

Ця панель органічного рейтингу є зручною для швидкого перегляду результатів конкурентів.

Vova: Дуже важливий момент того, що ти даєш менше ключів, але вони ефективні максимально.

Отже, як нам обрати правильні ключові слова за допомогою ZonGuru?

Чи є рекомендації?

Вероніка: Коли ти стикаєшся з даними, завжди пам'ятай про конкретне питання.

Ти можеш просто заплутатись у всій інформації.

Тому завжди починай із чіткого питання, яке допоможе тобі у пошуку.

Наприклад, припустимо, що ти перебуваєш у ніші гумок, ти запустив свій продукт і створюєш нову кампанію PPC.

Можливо тобі цікаві ключі твоїх конкурентів.

Таким чином, у тебе є конкретна мета і це допомагає переміщатися за даними за допомогою фільтрів, щоб знайти потрібні відповіді.

Щоб дізнатися, за якими ключовими словами не ранжуються основні конкуренти, ти можеш вивчити їх глибше.

Наприклад, якщо у тебе є три основні конкуренти, ти можеш вибрати опцію Not Ranked (Не в рейтингу).

Це фільтрує ключові слова, за якими твої конкуренти не входять у перші 25 позицій.

Тепер ти побачиш список із 155 ключових слів, за якими вони не ранжуються.

Щоб уточнити його, ти можеш перевірити, чи ці ключові слова мають обсяг пошуку.

Тепер давай перевіримо, чи є попит на ці ключові слова.

Ти можеш фільтрувати за обсягом пошуку – менше, ніж або більше ніж, або дорівнює.

У цьому прикладі давай виберемо більше, ніж або дорівнює.

Встанови число, яке ти вважаєш хорошим обсягом пошуку; у нашому випадку 2000.

Отже, ти шукаєш ключові слова з обсягом пошуку понад 2000 за 30-денний період.

Тепер ти маєш уточнений список із 58 ключових слів.

Тепер, давайте поринемо трохи глибше.

Нам потрібно знайти ключі із низькою конкуренцією.

Перейдіть до фільтра Ratings (Рейтинги).

Ти можеш вибрати оцінку, меншу чи рівну, наприклад, 2000.

Тепер у тебе є список з 11 унікальних ключових слів, за якими твої основні конкуренти не ранжуються, але вони, як і раніше, мають хороший обсяг пошуку і, що важливо, мають низьку конкуренцію.

Чи відповідають ці ключові слова твоєму продукту?

Якою є ставка PPC?

Які стратегії використовують конкуренти?

Як тільки ти повіриш, що все готове, ти готовий створити кампанію PPC із цими ключовими словами.

Vova: Таким чином, ми можемо звузити область пошуку, ґрунтуючись на конкретних питаннях, які ти ставиш.

Але як нам навчитися краще ставити правильні запитання?

Це цікавий момент...

Вероніка: Офіційного університетського курсу з продажу на Amazon немає.

Навчання продажам на Amazon – це скоріше практичний досвід,

Наявність менторів, проходження курсів та розвиток власних ідей.

Кожен наставник чи курс може пропонувати різні підходи і спочатку корисно знайти той, який тобі підходить.

Дотримуйся їхньої структури, пройдися нею, і в міру накопичення досвіду ти зрозумієш, що найкраще підходить.

Почати роботу на Amazon може бути непростим.

Моя порада – починати з чогось одного.

Ти можеш почути різні стратегії від різних людей, тому спробуй один підхід та подивися, як він спрацює для тебе.

Оптимізатор лістингу інструментів ZonGuru

Вероніка: Так, наш наступний тул дуже пов'язаний з попереднім.

Отже, давай плавно перейдемо від Keywords On Fire і заглибимося в те, як оптимізатор лістингу доповнює його.

Тепер наступна загадка: які ключові слова мені варто включити до свого лістингу, щоб перевершити своїх конкурентів та підвищити свої шанси потрапити на першу сторінку?

Це питання, яке я хочу вирішити.

Для цього, враховуючи мій продукт і 546 ключових слів з Keywords On Fire, я зосередився б на найбільш релевантних, наприклад, на тих, які мають високий показник ZG.

Тепер, коли я визначила ці релевантні ключові слова, я їх зберігаю.

Ти можеш навіть дати йому окрему назву.

Отже, це перший крок.

Другий крок – перейти до інструменту Оптимізатор лістингу.

Я почну з прикладу, використовуючи ключове слово "exercise band" у США.

Давай подивимось що далі.

Наша мета: зробити лістинг крутішим, ніж у конкурентів.

Інструмент має два ключові елементи, з лівого боку знаходяться щойно зібрані ключові слова.

Отже, я вибираю Add (Додати) та імпортую з інструмента Keywords On

Fire.

Тут ти можеш побачити всі ключові слова, які я зберіг раніше.

Я виберу найактуальніші для мого продукту.

Ми будемо тягнутися до сильних і середніх ключових слів і натиснемо “Load Keywords from KWOF” (Завантажити ключові слова з KWOF).

Отже, список завантажений з лівого боку.

Тепер ми знаємо, які з них хочемо бачити в нашому лістингу.

Рухаючись далі, другому етапі ми можемо почати створювати справжній лістинг.

Отже, ми маємо два варіанти створення лістингу.

Перший варіант - якщо ти починаєш з нуля, наприклад, збираєшся запустити продукт.

Саме тут ти почнеш створювати свій “скелет”.

Другий варіант — якщо ти вже маєш існуючий лістинг і ти хочеш внести деякі зміни.

Я проведу тебе через це також.

Але спершу давай зосередимося на створенні лістингу з нуля.

Ти можеш дати назву чернетці.

Звідси ти вводиш інформацію про продукт.

Тут ти можеш ввести важливу інформацію, таку як назва продукту, буллети, опис.

Тобі все акуратно розписано.

Тепер давай розглянемо дві особливості цього інструмента.

Перший — це можливість прямо порівняти твій лістинг із конкурентами.

Нижче на фото я показала, як це виглядає.

Коли ти додаєш ASIN, з'являється детальне порівняння.

Отже, доданий мною ASIN надав усі деталі, від назви та буллетів до опису.

Що ще важливіше, тепер я можу отримати доступ до пошукових запитів цього конкурента.

Ти можеш додати до восьми ASIN для порівняння.

У цьому прикладі давай припустимо, що це мій ASIN.

Переглядаючи його, я бачу, як він виглядає, порівняно з моїми конкурентами.

Тепер давай порівняємо мій лістинг із двома провідними конкурентами.

Перший варіант – показник оптимізації.

Цей бал вказує на силу ключових слів та їх розміщення.

Переглядаючи деталі, я бачу, де я використовувала ці ключові слова.

Зірочка ⭐ вказує на точний збіг у назві.

Широкий збіг у назві позначається контурною зірочкою.

Галочка ✔️ означає, що фраза включена до лістингу, а якщо її немає, значить, фраза не використовувалася.

Тепер давайте зосередимося на показниках оптимізації.

Мій ASIN має бал 25000, у другого конкурента 24000, а у першого 26000.

Тобто на основі цих даних ти можеш порівняти лістинги.

Ти можеш переглянути, щоб побачити послідовність їх ключових слів, перевірити, чи є у них більше галочок (що вказують використання ключових слів) у заголовку.

Дуже важливо проаналізувати, як вони використовують свої ключові слова.

Після порівняння, ти можеш повернутися та доповнити лістинг.

Пам'ятай, що будь-яка зміна на лістингу потребує небагато часу.

Не соромся експериментувати та редагувати протягом кількох днів.

Зміни будуть збережені тут, тому не варто переживати.

Мій ASIN має показник оптимізації 25000.

Ось мій тайтл, і я збираюся його швидко змінити.

Я видалю існуючий і вставлю новий заголовок, створений раніше, орієнтуючись на ключові слова зліва.

Подивися, як він миттєво змінюється.

Бум, з 25 000 до 32 000!

Невеликі зміни можуть значно збільшити показник оптимізації.

Тепер ключовим моментом є наявність у заголовку найбільш ефективних та релевантних ключових слів.

Я точно знала, які ключові слова необхідні, і це просте коригування вже підвищило мій рейтинг.

З буллетами свої моменти, у кожного своє бачення ситуації.

Для мене опис – це можливість розповісти клієнтам про мій продукт – його переваги, особливості, надати цінний контент про те, навіщо він їм потрібен.

Таким чином, я уникаю навантаження ключовими словами, оскільки вони вже в моїх булетах та описі.

Ось як коротко працює інструмент Listing Optimizer.

Як ти бачиш, відділ для опису та ключових слів поки що порожній.

Після оптимізації заголовка та буллетів наступним кроком буде продовження створення цих розділів.

Тепер ти можеш додати внутрішні ключі.

Подивися на ключові слова, виділені зеленим.

Вони вказують, що ще не додані до лістингу.

Натиснувши на них, вони автоматично додаватимуться до лістингу.

Тепер ти можеш звернути увагу на рейтинг лістингу.

Чим більше у тебе ключів, тим вищий рейтинг лістингу.

Крім того, цей інструмент дає інформацію про обсяг пошуку, показуючи максимальну потенційну видимість на основі цих ключових слів.

З усіх цих ключових слів максимально можливий обсяг пошуку становить 1517416.

На цю мить я використала 1 116 873 з цього обсягу пошуку.

Поруч ми бачимо інформацію про дохід.

Загальний сукупний дохід за всіма виявленими ключовими словами становить 17,5 мільйонів доларів.

Наразі я оптимізована на 13,3 мільйона доларів із цієї суми.

Ось так ти можеш покращувати лістинг постійно.

Твій обліковий запис ZonGuru легко підключається до облікового запису Amazon Seller Central.

Натиснувши тут, ти можеш імпортувати дані на Амазон.

Цей інструмент дуже круто полегшує життя селера.

Наш інструмент має допомогти створити оптимізований лістинг.

Vova: Супер, давай тепер коротко, у ньому виділені ключові слова, що використовуються в продуктах, що найбільше продаються.

Твоє завдання - вибрати найбільш відповіді для твоєї ніші.

Отримавши ці ключові слова, ми аналізуємо, де вони займають місце, чого не вистачає, і прагнемо включити елементи, що відсутні, в наш лістинг.

Нам потрібні максимально релевантні ключі, щоб вони підходили до лістингу.

Вероніка: Я повністю згодна.

Це зручно та просто.

Жодних прихованих хитрощів немає.

Все, що тобі потрібно, прямо тут.

Інструмент відстеження ключових слів ZonGuru

Вероніка: Тепер давай поговоримо про моніторинг та оповіщення.

Ти оптимізував свій лістинг і він опублікований.

Звичайно, тобі буде цікаво дізнатися, яке місце він займає в результатах пошуку.

Саме тут варто уявити наш інструмент – Keyword Tracker.

За допомогою цього інструменту ти можеш відстежувати органічний рейтинг будь-якого ASIN.

Він дуже простий у використанні.

Просто встав ASIN і натисніть кнопку "Add".

От і все!

Це ключові слова, які я зараз відстежую для нашої резинки для спорту.

Ти можеш натиснути на ключ і вивчати його детальніше.

Крім цього, ти можеш додати будь-який ключ і відстежувати його додатково.

Це просто.

Допустимо, я обираю окремий список ключів, додаю ключове слово та вуаля!

Ну і звісно ти можеш видалити ключі.

Крім того, ти побачиш позицію лістингу.

Він показує рейтинг лише з дня, коли ти додав ASIN до інструменту, а не історичних даних.

Vova: Це тільки для одного продукту чи для всіх продуктів?

Вероніка: Ми додали вручну лише цей конкретний ASIN.

Vova: Зрозумів.

Отже, ми вводимо головне ключове слово, яке нас цікавить, особливо якщо воно є частиною нашої рекламної стратегії, щоб відстежувати, чи ми піднімаємося вгору чи вниз у рейтингу.

Або ми можемо додати ключі конкурентів, щоб відстежувати нашу динаміку.

Вероніка: Ти можеш відстежувати свій органічний рейтинг за будь-яким вибраним ключовим словом.

Або, можливо, у тебе є три основні ключові слова, які мають вирішальне значення для твого бізнесу, і ти завжди хочеш відстежувати їхню ефективність.

Тут ти можеш вибрати, які ключові слова відстежувати та систематизувати їх.

Якщо ти подивишся на ці значки, побачиш різні ASIN, які я зараз відстежую.

Отже, якщо я захочу перевірити ефективність конкретного продукту, наприклад, килимка для йоги, я легко зможу це зробити.

Vova: Як часто оновлюються дані?

кожні 24 години чи щогодини?

Чи є у вас уявлення про терміни?

Вероніка: Зазвичай воно оновлюється кожні 24 години, але період часу може змінюватись від кількох годин до кількох тижнів.

Вся інформація актуальна))

Інструмент ZonGuru Product Pulse

Вероніка: Поговоримо про Product Pulse.

Product Pulse - чудовий інструмент, який служить двом основним цілям.

По-перше, якщо ти хочеш додати продукт, ти просто вставляєш ASIN, аналогічно трекер ключових слів.

І навіщо ми стежимо за допомогою Product Pulse?

Я додала сюди свою тренувальну резинку, а під нею — аспекти, за якими ти можеш отримувати повідомлення про будь-які зміни.

Наприклад, Амазон переніс товар до іншої категорії або змінив розміри товару без твоєї участі.

Ось тут і знадобиться Product Pulse.

Ти вводиш сюди всі свої дані і вибираєш, які сповіщення ти хочеш бачити.

Але що цікаво, ти можеш зробити це і для своїх конкурентів.

Якщо конкурент змінив ціну, булети, фото, тобі прийде повідомлення.

Ти можеш вибрати окремі позиції, якими хочеш отримувати повідомлення.

Наприклад, я хочу отримувати повідомлення лише за змінами ціни.

Таким чином я можу залишатися в курсі всіх подій.

Якщо є зміни, я можу проаналізувати, чому вони їх внесли, і вирішити, чи мені теж потрібно коригувати свою стратегію.

Vova: Вероніка, щодо зміни тайтлу чи інших складових лістингу, у нас буде можливість подивитися стару та нову версію?

Вероніка: Звісно.

Vova: ОК, круто.

А у нас є можливість переглянути ще давніші зміни?

Вероніка: Так, але не завжди ці дані є.

Але в будь-якому випадку, нещодавні зміни будуть точно доступні.

Інструмент ZonGuru Email Automator Tool

Вероніка: Тепер поговоримо про інструменти взаємодії із покупцями.

У нас є два інструменти взаємодії з клієнтами.

Перший з них – Email Automator.

Якщо ти маєш доступ до електронної пошти клієнтів, ти можеш створити електронний лист, який буде відправлений ним.

Автоматизатор огляду ZonGuru

Вероніка: Другий інструмент взаємодії – це Review Automator.

Це важливо, тому що ми розуміємо величезну роль відгуків на Amazon.

Для роботи з цим інструментом, тобі потрібно підключити акк ЗонГуру до облікового запису Амазон.

Отже, ось як працює цей інструмент: він надсилає запит електронною поштою клієнтам.

Що це включає?

Погляньмо на шаблон листа.

Цей лист надійшов від Amazon, і його не можна редагувати.

Ні ZonGuru, ні ти не можеш змінювати.

Лист відправляється за кілька днів після покупки, щоб покупці могли поюзати товар.

Ми провели окреме тестування, де знайшли ідеальний час для запиту відкликання.

Коли ти увімкнеш цей інструмент, з'явиться графік, який показує тобі візуальну виставу.

Давай швидко на нього подивимось.

На цьому графіку ти можеш побачити всі свої замовлення, їхній поточний статус щодо запитів на перевірку, а також те, чи залишили клієнти відгуки чи ні.

Vova: А як щодо випадків, коли покупці повернули замовлення?

Запит вирушає?

Вероніка: Ні, таким покупцям немає сенсу відправляти.

Vova: Зрозуміло.

Вероніка: Ідея полягає в тому, щоб орієнтуватися на тих, хто дійсно цінує продукт і не повертає його, це дає більше шансів на отримання позитивних відгуків.

Vova: Зрозуміло.

Безкоштовна пробна версія ZonGuru + знижка [Нагадування]

Вероніка: Якщо хтось із вас ще не пробував ZonGuru, ми надаємо семиденну пробну версію.


Також ми підготували знижку.

Безкоштовний план дає можливість підключити свій акк та свої лістинги, щоб використовувати ЗонГуру на максимум)


Цінові плани ЗонГуру

Вероніка: Для індивідуальних продавців ZonGuru пропонує два плани, враховуючи різні потреби ресерчерів, новачків та досвідчених продавців.

Існують окремі плани для ресерчерів та продавців.

Ключова відмінність у кількості доступних інструментів.

Ти можеш переходити з одного плану на інший.

План Researcher включає інструменти до Listing Optimizer, надаючи все необхідне для дослідження, перевірки і створення лістингу продуктів.

Далі ти можеш отримати такі інструменти, як Product Pulse, Keyword Tracker, Review Automator та Email Automator.

Вони будуть доступні після того, як ти зв'яжеш свій акк в Seller Central.

Цей план коштує 39 доларів.

Ти маєш можливість обрати річну оплату або помісячну.

Важливо, що з планом Продавця твої витрати масштабуватимуться зі зростанням твого бізнесу.

Чим більше артикулів у тебе, тим вища оплата.

Ти можеш почати з меншої кількості ASIN та коригувати його у міру розширення твого бізнесу.

Крім того, для великих агенцій з 50 або навіть понад 100 ASIN ми пропонуємо корпоративні рішення.

Його ціна обговорюється окремо, вона залежить від кількості людей та артикулів.

Vova: Звучить непогано.

Остання порада

Vova: Вероніка, чи є щось ще, що б ти хотіла додати?

Вероніка: Унікальність ZonGuru полягає в тому, що багато членів нашої команди є продавцями.

Крім мене, продавцями працюють наш генеральний директор, технічний директор та багато співробітників служби підтримки.

Отже, важливо знати, що ZonGuru це інструмент, створений продавцями для продавців.

Ми стикалися з тими ж проблемами, з якими ти стикаєшся і розробили цю програму на основі власного досвіду.

Ми розуміємо, яка інформація та дані тобі потрібні, тому що ми ставили самі питання.

Vova: Добре, я сподіваюся, що всі, хто читає, досягнуть успіху у своїх подорожах Амазоном)))

Дуже круто, що фахівці із ZonGuru також є продавцями.

Дякую, за твою роботу!

Скоро побачимося))

Вероніка: Дякую!

Висновок

Що ж, це була напевно наша найбільша стаття))

Ми багато дізналися.

ЗонГуру дійсно хороший та бюджетний інструмент для початківців та для досвідчених продавців.

Не забудь про нашу знижку!

Бувай))

P.S. – Порівняння Jungle Scout проти ЗонГуру.

P.S.S. – Порівняння Helium 10 проти ЗонГуру.

Table of Contents
  1. Детальний туторіал та огляд ZonGuru для продавців Amazon
    1. Старт
    2. Безкоштовна пробна версія ZonGuru + знижка
    3. Наш гість: Вероніка
    4. Що таке ZonGuru?
    5. Мобільний додаток ZonGuru
    6. Тренінг від ZonGuru
    7. Інструмент для пошуку ніш ZonGuru
    8. Розширення ZonGuru для Chrome
    9. Інструмент шпигунства за продажами ZonGuru
    10. Інструмент Love-Hate ZonGuru
    11. Інструмент ZonGuru Easy Source
    12. Інструмент ZonGuru Keywords On Fire
    13. Оптимізатор лістингу інструментів ZonGuru
    14. Інструмент відстеження ключових слів ZonGuru
    15. Інструмент ZonGuru Product Pulse
    16. Інструмент ZonGuru Email Automator Tool
    17. Автоматизатор огляду ZonGuru
    18. Безкоштовна пробна версія ZonGuru + знижка [Нагадування]
    19. Цінові плани ЗонГуру
    20. Остання порада
    21. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!