Як уникнути блокування акаунту продавця на Amazon: 5 порад, які тобі потрібно знати

Vova Even Oct 03, 2024
16 People Read
як уникнути блокування акаунту продавця на Амазон

Disclosure: Some of the links in this article may be affiliate links, which can provide compensation to me at no cost to you if you decide to purchase. This site is not intended to provide financial advice and is for entertainment only. 

5 порад для уникнення блокування облікового запису продавця на Амазон

Вітання! Дякую, що відвідав мій блог.

Мене звати Вова Евен і я активний продавець на Amazon з 2016 року.

Для сьогоднішньої статті я запросив Девіда Міллера.

Девід поділися зі мною крутими та корисними порадами, які допоможуть тобі уникнути банів на Амазон.

Хочеш подивитись відос на цю тему? Тоді стрибай на посилання нижче.



Ключові ресурси, якими я ділюсь в цій статті:

Хто такий Девід Міллер?

Девід працює адвокатом у сфері електронної комерції.

Він має величезний досвід у сфері розблокування акаунтів, проблемами дотримання вимог, а також у галузі

інтелектуального та комерційного права.

Якщо тобі потрібно зв'язатися з Девідом, то звернися за цією поштою David@damlawfirm.com

Або просто відвідай сайт Девіда.

Порада № 1: Ретельно перевіряй своїх постачальників

Девід багато в чому наголосив на серйозності цієї проблеми."Я не можу сказати вам, як часто виникають ці проблеми, але коли ми відстежуємо їх до постачальників, ми виявляємо, що все пішло не так, тому що вони (постачальники) не були надійними".

Постачальники є важливою частиною в ланцюжку постачання.

Вони роблять багато речей.

Тому важливо переконатися, що ти працюєш із надійними постачальниками.

Є кілька способів зробити це.

Пошук інформації про них в інтернеті.

Якщо це Алібаба, то обов'язково вивчи сторінку їхньої компанії.

Подивись в інтернеті. Тобі це 100% буде корисним.

Порада № 2. Переглядай інвойси, надані постачальником.

Amazon приймає лише певні типи інвойсів (рахунків).

Переконайтеся, що ваш постачальник може надсилати рахунки, що містять ім'я, дату, кількість та опис продукту.

В іншому випадку є ризик отримати бан від Амазону за підробку товару.

Порада №3: ​​Подивись відгуки про продукт

Негативний відгук не з'являється нізвідки.

Майже завжди є причина поганих відгуків на продукт.

Девід пояснив, що коли у кількох покупців виникають проблеми з продуктами, наприклад вони отримують пошкоджені, прострочені або неякісні товари, Amazon відстежує їх скарги.

А якщо це відбувається досить часто, виникають сумніви щодо якості.

Амазон може закинути тебе до списку несумлінних продавців, а далі просто заблокувати твій обліковий запис.

Порада № 4. Перевір свої лістинги, перш ніж приєднуватися до них.

Часто продавці спеціально продають контрафактні продукти.

Це максимально небезпечно для тебе та твого облікового запису на Амазон.

Адже справа може дійти до суду і ти виплачуватимеш великі суми.

Тому обов'язково чекни лістинг перед тим, як працювати з ним.

Порада №5 – Не ігноруй скарги на IP (інтелектуальну власність)

Скарга Amazon на IP – це скарга на інтелектуальну власність бренду.

Він подається з метою обмежити продаж контрафактної продукції на Amazon.

Іноді продавці отримують скарги на інтелектуальну власність на продукти і сподіваються, що вони будуть автоматично видалені через 6 місяців.

Девід не радить так робити.

Ти повинен стежити за тим, щоб стан облікового запису завжди був ідеальним.

Тому що в результаті ці скарги згодом перетворяться на блокування облікового запису.

На цьому все! Дякую, що прочитав до кінця цей пост)

Не забудь підписатися на мій YouTube і Юдемі.

Побачимося у наступному блозі.

Бувай!

P.S. - Шукаєш спільноту крутих селлерв на Амазон? Тоді залітай на нашу групу Амазон Свобода у ТГ.

P.S.S. - хочеш купити або продати Амазон аккаунт продавця?

Disclosure:  Some of the links in this article may be affiliate links, which can provide compensation to me at no cost to you if you decide to purchase. This site is not intended to provide financial advice and is for entertainment only.