Туторіал з Helium 10 Title Density - частина інструменту Helium 10 Cerebro для пошуку ключових слів на Амазон

Vova Even Dec 02, 2025
0 People Read
тайтл денсіті туторіал
Table of Contents
  1. Початок
  2. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Привіт!

У тебе були ситуації, коли ти з усіх сил намагаєшся привернути увагу до свого лістингу, але в тебе не виходить?

Ти пишеш крутий опис, робиш фото, але з якоїсь причини кліки просто не йдуть.

Секретна зброя, яка тобі допоможе, це title density (насичення заголовка)!

Разом з Керрі Міллер ми заглибились у цю частину Helium 10 Cerebro аби дізнатися, як він може допомогти тобі.

У відосі також є титри російською.

У цій статті ми розкриємо секрети, якими поділилася Керрі, тому залишайся з нами, щоб дізнатися, як title density може стати твоєю секретною зброєю в світі Amazon!

Початок

Vova: Привіт, Керрі, коли я востаннє юзав Helium 10 Cerebro, у мене з'явилася така штука, як title density.

Навіщо це потрібно?

Title density відіграє важливу роль у рейтингу ключових слів на Amazon?

Мені цікаво дізнатись у тебе про цей тул!

Кері: Звісно, ​​давай поговоримо про це.

Title density аналогічна тому, скільки продавців використовують той ключ у назвах своїх продуктів першій сторінці.

Якщо ми бачимо, що багато продавців використовують цей ключ у своїх заголовках, це трохи ускладнює завдання.

Більше конкуренції!

Але що цікаво: якщо майже ніхто не використовує цю конкретну фразу в своїй назві, це може бути для тебе крутим шансом.

Таким чином, ти можеш з'явитись на перших сторінках видачі.

Так, можливо, це не найпопулярніший ключ з високою кількістю пошуків, але так ти можеш крок за кроком просувати свій товар.

Vova: Це звучить круто!

Висновок

Розуміння title density може змінити правила гри для продавців Amazon, які прагнуть покращити свій рейтинг за ключовими словами.

Title density просто показує, скільки інших продавців на першій сторінці використовують ту саму ключову фразу в назвах своїх продуктів.

Висока густота призводить до жорсткої конкуренції, що ускладнює твій шлях.

Включивши до свого заголовка унікальну ключову фразу низькою конкуренцією, ти потенційно можеш прокласти шлях до вищих рейтингів.

Отже, наступного разу, коли ти оптимізуватимеш свої лістинги, обов'язково врахуй title density для обраних

ключових слів.

Ця інформація може стати секретною зброєю, яка допоможе тобі підкорити результати пошуку Amazon та залучити більше покупців.

На цьому все! 

Бувай)))

Table of Contents
  1. Початок
  2. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!