Туторіал по панелі керування Хеліум 10 - Helium 10 Insights Dashboard

Vova Even May 08, 2025
1 People Read
туторіал helium 10 insights dashboard
Table of Contents
  1. Плюшки для Хеліум 10
  2. Знайомся, мій гість: Керрі Міллер
  3. Туторіал по панелі керування Helium 10 Insights
  4. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Привіт!

Ти колись відчував, що не встигаєш уловити всі ключові слова на Амазоні?

Нові ключі з'являються постійно, і оптимізація твоїх лістингів може здатися нескінченною битвою.

Чи було б круто мати інструмент, який автоматизує цей процес, пропонує нові популярні ключові слова і навіть стежить за твоїми конкурентами?

Ну вгадай, що?

Є такий інструмент і називається він Dashboard моніторингу Helium 10 Insights!

Заінтригований?

На моєму англійському каналі є крутий відос на цю тему!

Ми розкрили всі цікаві функції панелі Insights Dashboard і показали, як саме її використовувати, щоб досягти успіху в пошуку ключових слів.

__________________

Vova: привіт!

Сьогодні ми збираємося заглибитись у зручний інструмент під назвою Helium 10 Insights Dashboard та показати тобі, як саме його використовувати.

Панель керування Helium 10 Insights допоможе тобі в таких речах:

  1. Пошук правильних ключових слів для таргетингу

  1. Виявлення того, чим займаються твої конкуренти

Ми проведемо тебе через цей процес крок за кроком, щоб ти міг бути впевненим у використанні цього інструменту для розвитку свого бізнесу на Amazon.

Плюшки для Хеліум 10

Vova: Нижче я залишив круті знижки для того, щоб ти зміг заощадити. 

У мене є два ексклюзивні коди знижки, які допоможуть тобі максимально заощадити:

  1. VOVA10: Використовуйте цей код, щоб отримати знижку 10% кожен місяць. Ідеальний варіант, якщо ти хочеш працювати в довгу з Хеліум.

  1. VOVA6M20: Відмінний варіант, якщо ти хочеш потестити Хеліум 10. Цей промокод надасть тобі 20% знижки на 6 місяців.

Нижче я залишу плейлист про Хеліум 10 на моєму каналі

Знайомся, мій гість: Керрі Міллер

Vova: Отже, познайомимося з нашим гостем на сьогодні!

До мене приєдналася Керрі Міллер, яка не лише сама є успішним продавцем на Amazon, а й є частиною команди Helium 10.

Кері, ласкаво просимо на канал!

Як у тебе справи?

Кері: Дякую, Вово! У мене все чудово.

А як щодо тебе?

Vova: Все супер, дякую, що приєдналася до нас сьогодні.

Туторіал по панелі керування Helium 10 Insights

Vova: Отже, Кері, чи ти можеш розповісти нам трохи більше про інструмент Insights Dashboard?

Що таке і як це може допомогти таким продавцям Amazon, як ми?

Кері: Звісно.

Панель Insights Dashboard – це крутий інструмент, створений для спрощення керування твоїм бізнесом на Amazon.

Ми всі знаємо, що потрібно відстежувати багато різних деталей, і цей інструмент поєднує все в одному місці.

Це заощаджує твій час і дає чіткий та візуальний огляд стану твого бізнесу.

Ти можеш побачити важливу інформацію, таку як твій загальний прибуток і дохід, з можливістю розбити її по конкретному продукту.

Але це ще не все!

Однією з функцій, яку я вважаю особливо корисною, є можливість відслідковувати конкурентів і досліджувати ключові слова.

Давай спочатку поговоримо про функції відстеження конкурентів.

За допомогою Insights Dashboard ти можеш побачити, чим займаються твої конкуренти всього за кілька кліків!

Просто налаштуй параметри, що цікавлять, і інструмент автоматично дасть інформацію.

Це величезна економія часу.

Тобі не потрібно щоразу окремо заходити на лістинг конкурента, дивитися його фото, тайтл, булети, ключі.

Insights Dashboard позбавляє цього процесу!

Інформація про конкурентів та оповіщення тримають тебе в курсі активності твоїх конкурентів, особливо в періоди пікових продажів, коли ситуація стає дійсно

конкурентною.

Це дає тобі залишатися на крок попереду та вносити стратегічні коригування за необхідності.

У нас також є розділ ключових слів – ще одна цінна функція панелі Insights.

Тут ти можеш налаштувати певні параметри для автоматичного отримання відповідної інформації про ключові слова.

Ця інформація збирається за допомогою інструменту Cerebro Helium 10, що заощаджує твій час та зусилля.

Потім панель моніторингу щодня пропонує нові ключові слова, у тому числі ті, які можуть використати твої конкуренти, а ти ні.

Це допоможе тобі залишатися в курсі поточних тенденцій та визначати потенційні можливості для розширення свого охоплення.

Тепер давай докладніше розглянемо функції відстеження конкурентів.

Тут ти можеш побачити розбивку своїх доходів, а також продукти, що найбільше продаються.



Тепер, якщо ти також використовуєш інструмент Adtomic Helium 10, панель Insights Dashboard може відображати твої рекламні кампанії разом з твоїми останніми замовленнями.

Це дає тобі централізоване уявлення про те, наскільки ефективними є твої лістинги і як вони впливають на твої продажі.

Я раджу самостійно вивчити цей розділ.

У верхньому лівому кутку побачиш Insights.

Тут ти можеш отримати доступ до різних цінних даних про бізнес.

Нижче знаходиться розділ Settings

Тут ти зможеш вибрати, яку конкретну інформацію хочеш відстежувати.

Як бачиш, тут широкий спектр опцій, але сьогодні ми зосередимося на відслідковуванні конкурентів, щоб показати тобі, як відстежувати їхню активність.

Тим не менш, пам'ятай, що найкрутіше в цьому інструменті те, що ти можеш адаптувати його до своїх потреб.

Наприклад, ти можеш налаштувати оповіщення про пропозиції PPC-кампаній, управління запасами, оптимізацію лістингів, показники ефективності продукту, такі як сеанси та перегляди сторінок, і навіть відстежувати повернення грошей.

Але щоб не відволікатися, давай заглибимося в розділ відстеження конкурентів.

Я покажу тобі де саме налаштувати моніторинг конкурентів для твоєї продукції.

Тепер це буде список усіх продуктів.

Ти можеш переглянути їх на рівні parentcategory (батьківської категорії), child category (рівні дочірньої категорії) або за окремими SKU (одиниця обліку запасів).

У цьому прикладі ми будемо використовувати рівень child category, щоб ти міг бачити всі варіанти всередині певної категорії продуктів.

Але, звичайно, якщо у тебе велика кількість оголошень, можливо, буде простіше згрупувати їх за батьківською категорією (parent category).

Давай подивимося на продукт coffin shelf (полиця для труни).

Ми можемо розширити цю категорію, щоб побачити всі окремі дочірні лістинги. 

Розгорнувши його, ти побачиш вкладку з написом Competitors (Конкуренти).

Тут ми можемо вказати імена наших конкурентів.

Як правило, коли ти входиш до панелі Insights Dashboard, можеш помітити, що деяка інформація про конкурентів вже заповнена для тебе на основі того, що Helium 10 знає про твої продукти.

Це зручна економія часу!

Але не обмежуйся цими пропозиціями.

Ти можеш легко відредагувати список учасників, включивши до нього п'ять найкращих суперників.

Просто скопіюй і встав їх ASIN у відповідні поля.

Панель Insights також допомагає, пропонуючи потенційних конкурентів на основі аналогічних функцій продукту.

У цьому прикладі ми вже знайшли п'ятьох відповідних конкурентів, тому додавати сюди додаткову інформацію немає необхідності.

У цьому розділі ви знайдете короткий огляд результатів кожного учасника.

Тут ти побачиш їхню поточну ціну, передбачувані щомісячні продажі, дохід, показник якості лістингу та багато іншого.

Ти навіть можеш дізнатися, чи проводять вони будь-які акції з купонами.

Але справжня сила панелі Insights Dashboard полягає у її здатності копати глибше.

Натиснувши на вкладку Competitors (маленький значок меча) у бічному меню, ти потрапиш на спеціальну сторінку, де показується вся необхідна інформація про твоїх конкурентів в одному місці.

Звичайно, коли це сталося, панель Insights Dashboard надіслала попередження!

Ми також налаштували повідомлення для відстеження інших важливих змін.

Наприклад, ми отримали попередження, коли конкурент оновив основне фото свого продукту (насправді вони змінювали його кілька разів).

І ось ще одне корисне оповіщення, яке повідомить нам, якщо конкурент додасть купон у свій лістинг.

Крім цього, ти також можеш отримувати інформацію про BSR (рейтинг бестселерів) конкурентів і дізнаватися, чи додали вони свій продукт у нову підкатегорію.

Вся ця інформація зручно відображається прямо на екрані, дозволяючи тобі бути в курсі кожного кроку конкурентів.

Крім того, як бачиш, інформація про конкурентів акуратно організована у вигляді таблиці.

Це дає тобі легко порівнювати ключові показники, такі як щомісячні продажі та дохід для всіх твоїх

конкурентів.

Щоб налаштувати інформацію, перейди до розділу Settings.

Натисни на неї, а потім знайди розділ Конкуренти.

Тут ти можеш налаштувати параметри, щоб показати конкретні деталі, які тебе найбільше цікавлять.

Давай налаштуємо Competitor changed price or coupon (Конкурент змінив ціну чи купон).

Цей розділ дає змогу відстежувати ціни та активність купонів.

Наприклад, ти можеш встановити оповіщення, яке дасть тобі знати, якщо конкурент підвищить свою ціну на певний відсоток чи суму.

Таким чином, ти можеш скоригувати свою цінову стратегію, щоби залишатися конкурентоспроможними.

Інструмент також може відслідковувати зниження цін конкурентів, що особливо популярно у періоди активних продажів, наприклад, Q4 (четвертому кварталі).

Знаючи про ці зміни, ти можеш приймати правильні рішення щодо власних цін.

Зрештою, ти можеш використовувати систему сповіщень для відстеження використання купонів конкурентами.

Панель Insights повідомить тебе, якщо конкурент додасть новий купон або видалить існуючий, це дасть тобі адаптувати свої рекламні акції.

Після того, як ти налаштуєш сповіщення про зміни твоїх конкурентів, вони будуть зручно відображатись у цьому розділі, надаючи тобі місце для моніторингу всього.

Наступна опція дозволяє налаштувати повідомлення про зміни у лістингу


Тут ти можеш вибрати отримання повідомлень, якщо конкурент оновить назву свого продукту, основне фото, категорію чи підкатегорію.

Це може бути неймовірно корисним.

Наприклад, якщо ти підозрюєш, що конкурент проводить A/B-тести, тобто спліт-тести, для основного фото, щоб побачити, яке з них працює краще, ти дізнаєшся про це першим!

Таким чином, ці сповіщення про зміну лістингів конкурентів можуть стати золотою житловою інформацією.

Слідкуючи за ними, ти можеш отримати цінну інформацію про стратегії твого конкурента.

Давай візьмемо інший приклад.

Якщо ти бачиш, що хтось із твоїх конкурентів вносить невеликі зміни до опису своїх продуктів або додає нові деталі, ти можеш зробити аналогічні покращення у свої лістинги.

Таким чином, ти зможеш залишатися конкурентоспроможними та гарантувати, що твій продукт виділятиметься на ринку. 

Останній варіант налаштування стосується продуктивності конкурентів.

Ми маємо кілька варіантів.

По-перше, ти можеш налаштувати сповіщення для відстеження змін конкурента BSR.

Це дає тобі побачити, підвищується чи знижується їхній рейтинг на певний відсоток.

По-друге, ти можеш відстежувати кількість їхніх відгуків та отримувати повідомлення, якщо відбувається значне збільшення чи зменшення.

Це може бути пов'язано зі збільшенням кількості позитивних відгуків або може вказувати, що відгуки були видалені.

Залишаючись у курсі цих показників, ти можеш отримати глибше розуміння загальної ефективності конкурента.

Наприклад, уяви собі: ти бачиш, що кількість відгуків у конкурента різко підскочила на тисячу.

Панель Insights може повідомити тобі про такі різкі збільшення і тут уже ти зможеш розбиратися у причині.

Це може говорити про нову маркетингову кампанію, яку вони запустили, або про зростання позитивних відгуків у клієнтів.

Незалежно від причини, у тебе буде можливість дізнатися про такі зміни та внести свої корективи.

Ці сповіщення також можуть інформувати тебе про несподівані сплески продажу.

Якщо продаж конкурента збільшується на значний відсоток за один день, ти можеш використовувати панель

статистики, щоб вивчити потенційні причини цього стрибка.

Вони запустили успішну рекламну кампанію?

Чарівність повідомлень про продуктивність конкурентів полягає в їхній здатності дати тобі картину того, що у твоїх конкурентів виходить добре.

Уяви собі, що тобі доводиться вручну досліджувати кожного конкурента щоразу, коли ти помічаєш різку зміну у його продажах чи відгуках.

Це зайняло б багато часу!

Панель Insights Dashboard вирішує цю проблему.

За допомогою цих повідомлень ти можеш розпочати пошуки та зрозуміти, у чому причина.

Це дає тобі визначити потенційні причини їхнього успіху, такі як нова маркетингова кампанія або оновлення продукту, що знаходить відгук у клієнтів.

У минулому, як я вже говорила раніше, моніторинг конкурентів був досить хаотичним.

Раніше тобі потрібно було вручну вивчати кожен лістинг.

Панель моніторингу Insights спрощує цей процес,

створюючи центральне місце моніторингу.

Це дає неймовірно легко залишатися в курсі того, що відбувається у твоїй ніші і таким чином адаптувати свою стратегію.

Не знаю, як ти, але для мене функції відстеження конкурентів справжній внесок.

Можливість отримувати повідомлення дає можливість знати дій твоїх конкурентів, дозволяючи тобі залишатися на крок попереду.

Vova: Це правда.

Це крута функція, але вона трохи нагадує інструмент Market Tracker.

Чи є велика різниця?

Кері:Це гарне питання.

Між ними є певні відмінності.

Market Tracker фокусується насамперед на відслідковуванні доходів конкурентів і пошуку нових гравців, що виходять на ринок.

Ця інформація є цінною, оскільки допомагає знайти потенційних конкурентів, про яких ти можливо, раніше не знав.

Як тільки ти знайдеш цих нових конкурентів у Market

Tracker, ти зможеш легко додати їх до розділу відстеження конкурентів на панелі Insights Dashboard, щоб детальніше відстежувати їхню діяльність.

Таким чином, Market Tracker фокусується на ширшій картині, допомагаючи тобі виявляти нових конкурентів, які виходять на твій ринок, і відстежувати загальне зростання їхнього доходу.

Це може бути чудовим способом знайти потенційних суперників, яких ти міг пропустити.

Insights Dashboard дозволяє більш детально стежити за їх діяльністю.

Ти можеш відслідковувати певні показники, такі як зміни цін, зростання відгуків та оновлення лістингів.

Важливо, що Insights Dashboard нині дає відслідковувати до п'яти конкурентів за кожен продукт (ASIN).

Market Tracker, з іншого боку, дає тобі відстежувати ширше коло конкурентів по всьому ринку.

Це дає тобі ширше уявлення про те, що відбувається у твоїй ніші, і допомагає виявити потенційні погрози на ранньому етапі.

Market Tracker як чудовий інструмент для пошуку нових конкурентів та відстеження загальної ситуації на ринку.

Після того, як ти знайшов цих конкурентів, ти можеш додати їх до свого списку відстеження конкурентів на панелі Insights Dashboard для більш поглибленого моніторингу.

Далі розглянемо функцію пошуку ключових слів.

Багатьом продавцям важко підтримувати актуальність своїх пошуків ключових слів.

Ми всі знаємо, що це важливе завдання, але воно може забрати багато часу.

Добра новина: панель Insights Dashboard допомагає автоматизувати цей процес!

Ця функція використовує можливості Cerebro для пошуку потенційно прибуткових ключових слів, які конкуренти можуть використовувати у своїх інтересах.

Переносячи цю цінну інформацію безпосередньо на панель Insights Dashboard, ти можеш легко виявити нові можливості за ключовими словами, які ти міг упустити.

Давай я тобі покажу як налаштувати цю функцію автоматичного пошуку ключових слів.

Повернися на вкладку My Products (Мої продукти) та розгорни продукт, на якому хочеш зосередитися.

Я виберу наш новий продукт – лоток для яєць.

Тут ти побачиш ключові слова.

У списку відображаються всі ключові слова, які ти вже увімкнув у свій трекер ключових слів.

Але ти також можеш додати нові ключові слова прямо тут.

Просто натисни кнопку + Add Keywords (+ Додати ключові слова), введи потрібні ключові слова та натисни Start Tracking (Почати відстеження), щоб розпочати відстеження їх ефективності.

Мета цього розділу – надати центральне місце для всіх твоїх потреб, пов'язаних із ключовими словами.

Ти можеш легко переглянути всі існуючі ключові слова та додати нові в міру їхнього пошуку.

По суті цей розділ функціонує як засіб відстеження рейтингу ключових слів.

Це дає тобі побачити, як твій продукт займає органічне місце (без реклами) і за ключовими словами, що спонсоруються, які ти виріши відстежувати.

Але найцікавіше: Suggested Keyword (пропоновані ключові слова)!

Я розповім тобі про простий процес налаштування, і як тільки це буде зроблено, панель моніторингу Insights автоматично пропонуватиме нові можливості для ключових слів щодня.

Ці пропозиції можуть бути засновані на ключових словах, які використовують твої конкуренти або навіть на варіаціях твоїх власних існуючих ключових слів.

Давай подивимося на приклад.

Панель моніторингу Insights рекомендує використовувати ключове слово fresh egg holder countertop (підставка для зберігання свіжих яєць) для мого лотка для яєць.

Число запитів за цим ключовим словом становить 1204, що є крутою ознакою.

Ти можеш натиснути на прапорець, щоб додати це ключове слово до свого списку та почати відстежувати його ефективність.

Ця функція допоможе тобі визначити ключові слова, які твої конкуренти можуть використовувати, що потенційно дасть перевагу в пошуковому рейтингу.

Ці пропозиції можуть дати нові ідеї щодо оптимізації лістингів продуктів та охоплення ширшої аудиторії.

Не соромся видаляти будь-які ключові слова, які не стосуються твоєї продукції.

Показники пропонованих ключових слів також включають Relative Rank (Відносний рейтинг), що дає велику цінність.

Навівши курсор на рейтинг твого ключового слова, ти можеш побачити, як ти виглядаєш порівняно з конкурентами з цього конкретного запиту.

У цьому прикладі ти можеш бачити, що ми займаємо 83-е місце за ключовим словом fresh egg holder countertop (підставка для зберігання свіжих яєць) порівняно з доданими конкурентами.

Рейтинг зазвичай відображається з п'яти, але, оскільки у нас у списку лише три конкуренти, він показує 83 місце з трьох.

Ця інформація про відносний рейтинг дуже корисна, тому що дає тобі швидко оцінити свої результати порівняно з конкурентами та визначити області для покращення.

Для продавців, зареєстрованих у Brand Registry (реєстр брендів Amazon) і підключити свій акаунт Helium 10, він дає ще більше інформації.

Ти зможеш побачити відсоток кліків і конверсій для кожного ключового слова, що відстежується (click share refers).

click share refers (Частка кліків) — це відсоток кліків, які отримує твій лістинг порівняно з іншими лістингами за цим ключовим словом.

З іншого боку, частка конверсій показує відсоток кліків, які конвертуються у продажу.

Ці додаткові дані надають цінну інформацію про те, наскільки добре працює твій лістинг, і допомагає визначити області оптимізації.

Тепер погляньмо, як налаштувати функцію Suggested Keyword.

Поверніться до налаштувань Insights та натисніть розділ Keywords

(Ключові слова).

У цьому розділі ти можеш налаштувати різні аналітичні дані відповідно до твоїх уподобань.

Наприклад, ти можеш отримувати повідомлення, якщо твій органічний чи спонсорований рейтинг ключових слів падає за певними критеріями.

Найголовніше, ти можеш налаштувати пропоновані рекомендації за ключовими словами так, щоб вони краще підходили твоєму продукту.

Це гарантує, що пропозиції більш точно відповідатимуть твоєму продукту та цільовій аудиторії.

Наприклад, на фото вище ми бачимо доступні налаштування.

Ви можете встановити фільтри на основі рейтингу ключових слів.

Наприклад, ти можеш вибрати відображення лише пропозицій за ключовими словами, за якими ти вже входиш до топ-10 позицій.

Це може бути корисним для визначення можливостей покращення твого рейтингу за ключовими словами, за якими ти вже певною мірою конкурентоспроможний.

Наступний фільтр дає зосередитись на ключових словах з певною розрахунковою кількістю продажів.

Це може допомогти тобі розставити пріоритети за ключовими словами, які можуть потенційно забезпечити значний обсяг продажів.

Коли ти бачиш, пропозиція з високою передбачуваною кількістю продажів може підштовхнути тебе уважніше придивитися до цього конкретного ключового слова і розглянути можливість оптимізації твого лістингу.

Ось найцінніша опція налаштування – фільтрація пропозицій на основі ключових слів твоїх конкурентів.

Саме тут ти, швидше за все, знайдеш приховані плюшки: ключові слова, які твої конкуренти використовують, але ти, можливо, випустив з уваги.

Один із способів персоналізувати твої пропозиції – встановити мінімальний поріг обсягу пошуку (search volume).

Це означає, що ти побачиш рекомендації лише для ключових слів, обсяг пошуку яких перевищує кілька.

Наприклад, я вибрав мінімальний обсяг пошуку 500, але ти можеш налаштувати це значення в залежності від твоїх уподобань.

Мета полягає в тому, щоб знайти ключові слова, які стосуються твоєї продукції, і залучити певну кількість людей, які їх шукають.

Наступний фільтр, Position (Rank) (Позиція (Ранг)) дозволяє вказати діапазон органічного рейтингу твого конкурента.

Наприклад, ти можеш вибрати пропозиції за ключовими словами, в яких хоча б один із твоїх конкурентів займає позицію від 1 до 10.

Це може бути чудовим способом знайти ключові слова, з якими твої конкуренти вже досягли успіху, потенційно вказуючи на терміни, на які тобі варто орієнтуватися.

Розширений фільтр рейтингу (Фільтр розширеного рейтингу) — ще один потужний інструмент, який допомагає знайти ключові слова, за якими твої конкуренти можуть бути вразливими.

За допомогою цього фільтра ти можеш вказати, що хочеш бачити пропозиції за ключовими словами, за якими хоч один конкурент недавно опустився на певну позицію (наприклад, у топ-40).

Це може бути крута можливість заявити про себе і досягти кращого рейтингу за цими ключовими словами, у той час як твої конкуренти зазнають труднощів.

Змінюючи мінімальний поріг рейтингу конкурентів (можливо, змінюючи його до 20), ти можеш звузити видачу та зосередитись на найбільш конкурентоспроможних ключових словах.

Давай візьмемо інший приклад.

Допустимо, ти хочеш налаштувати націлення на ключові слова, за якими твої конкуренти можуть виявляти слабкість.

За допомогою цього фільтра ти можеш вказати, що хочеш бачити лише пропозиції за ключовими словами, за якими хоча б один конкурент нещодавно значно впав у рейтингу та, можливо, потрапив до топ-10 позицій.

Це може стати для тебе чудовою можливістю покращити свій рейтинг за цими ключовими словами, поки твої конкуренти мають з ними труднощі.

Ти можеш налаштувати мінімальний поріг рейтингу конкурентів, щоб звузити пропозиції та зосередитись на найбільш конкурентоспроможних термінах.

Після того як ти налаштуєш потрібні фільтри, панель моніторингу Insights автоматично заповнюватиме пропозиції за ключовими словами щодня.

Ці пропозиції взяті з Cerebro і містять цінну інформацію, наприклад, обсяг пошуку.

Ти можеш легко переглянути кожну пропозицію і вирішити, чи додавати її до свого трекера ключових слів.

Якщо ключове слово здається релевантним для твого продукту і має пристойний обсяг пошуку, але зараз ти не проіндексований по ньому, ти можеш подумати над додаванням його до свого списку, щоб покращити видимість.

Принадність панелі Insights Dashboard в тому, що вона автоматизує значну частину дослідження ключових слів.

Це заощадить тобі значну кількість часу та зусиль порівняно з необхідністю робити все вручну.

Зберігаючи всі дані про твоїх конкурентів та ключові слова в одному центральному місці, панель Insights Dashboard дає тобі чітке уявлення про те, що відбувається у вашій ніші, і дає тобі можливість приймати обґрунтовані рішення щодо твоєї стратегії ключових слів.

Vova: Я цілком погоджуюся.

Підтримувати актуальність пошуку ключових слів це те, що я роблю досить часто.

Нові ключові слова можуть з'являтися для одного і того ж продукту постійно просто тому, що пошукові звички людей змінюються, і вони можуть почати шукати продукти різними способами.

Традиційно ти оновлюєш свої ключові слова за допомогою інструмента, як Cerebro.

Але найцікавіше в панелі Insights Dashboard те, що автоматизує цей процес за тебе.

Нові пропозиції ключових слів автоматично з'являтимуться на твоїй інформаційній панелі щодня, що дозволить тобі залишатися в курсі останніх трендів.

Кері: Звісно!

Vova: А потім, коли ти побачиш нові пропозиції ключових слів, ти зможеш легко переглянути їх і вирішити, залишити їх або видалити.

Додавання релевантних ключових слів у лістинг має велике значення, оскільки тенденції пошуку можуть поступово змінюватися.

Ключові слова, які ідеально підходили для твого продукту два роки тому, сьогодні можуть виявитися не найефективнішими.

Панель Insights допоможе тобі бути в курсі цих змін, автоматично пропонуючи нові ключові слова, які ти міг пропустити.

Кері:У цьому плюс інформаційна панель Insights!

Це фантастичний інструмент, який оптимізує процес пошуку ключових слів та допомагає оптимізувати твої лістинги з урахуванням останніх тенденцій.

Багато продавців говорили мені, що це змінило правила гри в їхньому бізнесі, і я повністю з цим згоден.

Це цінний ресурс, який може дати тобі величезну перевагу в світі електронної комерції, що постійно розвивається.

Vova: Супер!

Отже, якщо хтось із захоче поюзати панель Insights Dashboard самостійно, нижче у тебе є можливість отримати безкоштовну пробну версію Helium 10 разом із двома ексклюзивними знижками.

По-перше, використовуй безкоштовну пробну версію Helium 10.

Це дасть тобі попрацювати з інструментом та подивитися, чи підходить він твоїм потребам.

Якщо ти вирішиш, що Helium 10 тобі підходить, ти можеш використовувати будь-який із цих кодів купонів, щоб підписатися за зниженою ціною:

  • VOVA6M20: Використовуйте цей код, щоб заощадити 10% щомісяця. Це дає постійну економію ідеально для довгострокової роботи.

  • VOVA6M20: Використовуйте цей код, щоб отримати знижку 20% на перші шість місяців передплати. Це чудовий варіант, якщо ти хочеш спробувати Helium 10 за зниженою ціною.

Сподіваюся, Хеліум 10 буде корисним для тебе!

До речі, у нас є ще повний огляд Хеліум 10 у блозі.

Ці ресурси повинні дати тобі все необхідне, щоб стати досвідченим користувачем Helium 10!

Висновок

Отож воно!

У цьому посібнику розкрито функції пошуку конкурентів та ключових слів на інформаційній панелі Helium 10 Insights.

До цього моменту ти повинен мати чітке розуміння того, як використовувати цей інструмент для виявлення нових можливостей ключових слів, відстеження рейтингу твого конкурента та оптимізації твоїх лістингів з урахуванням останніх тенденцій пошуку.

Панель Insights може заощадити час, допомагаючи тобі залишатися на вершині конкурентів без необхідності оновлювати дані вручну.

Спробуй та подивися, як він може спростити твій робочий процес!

Поки що!

Table of Contents
  1. Плюшки для Хеліум 10
  2. Знайомся, мій гість: Керрі Міллер
  3. Туторіал по панелі керування Helium 10 Insights
  4. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!