Топ Головних Причин Чому Люди Кидають Займатися Продажами На Амазон

Vova Even Nov 21, 2024
6 People Read
помилки у амазон бізнесі
Table of Contents
  1. Перший пункт - Завищені очікування
    1. Як визначити, чи варто тобі продовжувати займатися цією справою?
    2. Різниця між теорією та практикою
    3. Правильна постановка цілей
    4. Не порівнюй себе з іншими
  2. Другий пункт - Неправильний розрахунок своїх фінансів
    1. Не йди в Out of Stock
    2. Повернення
    3. Про фінанси
    4. Про курси та вебінари
    5. Розбір статистики
  3. Третій пункт - Поспіх
    1. Для віртуальних помічників
  4. Четвертий пункт - Вигорання
  5. П'ятий пункт - Бажання пасивності та небажання адаптуватися до ринку
    1. Як адаптуватись до ринку?
    2. Важливо не тільки позитивно мислити, а й бачити, як воно насправді
  6. Шостий пункт - Надлишок технологій та інформації
    1. Що робити, якщо провалив перший товар?
  7. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Привіт! Це Вова Евен))

Твій вірний помічник в бізнес Амазон.

Сьогодні у нас незвичайна тема, ми говоритимемо про причини закриття та кидання Амазон бізнесу.

Чому люди кидають Amazon бізнес? 

Для цього я запросив Марину Мей, вона торгує на Амазоні у сфері онлайн-арбітраж

Погнали!

Кожна людина, яка заходить в Амазон бізнес, має свої очікування в цій сфері.

Тому ми створили цей блог, щоб ти розумів, що може відбуватися з тобою.

Ну, що, погнали! 

Перший пункт - Завищені очікування

Найчастіше, люди мають завищені очікування щодо часу, грошей, простоти ведення бізнесу.

Марина поділилася, що їй в коментарях написали про те, що з гурту можна мати 40% профіту.

Насправді це не так!

Неможливо продати на 100 000 та мати 40% чистого профіту.

Ну..

Або це дуже рідко..

Я не чув.

Якщо ти чуєш інформацію про те, що через місяць, після старту ти матимеш 10 000 доларів дохід - не вір!

Це реальний дохід на Амазоні, але не за місяць.

Хоча залежить від вкладень.

Але все ж таки..

Дуже важко дійти до такого чистого прибутку на початку.

Та й потрібно багато грошей для початку, щоб вийти на такі продажі.

У перші місяці ти можеш йти у величезний мінус і це не рідкісний випадок.

Ти тільки навчишся і розумітимеш, що до чого.

Пам'ятай, що вступаючи на лікаря, люди витрачають 8-10 років, щоб стати профі у своїй справі.

Тут точно так же))

Звичайно, не 8-10 років, але не думай, що першого місяця щось буде.

Змісти фокус не на гроші, а на те, щоб стати крутим селером.

Адже гроші це наслідок твоїх старань.

Як визначити, чи варто тобі продовжувати займатися цією справою?

Задай собі просте запитання:

Чи ти бачиш себе в цій справі через 3-5 років?

Якщо так, то продовжуй! 

Якщо ти ці 3-5 років продовжуватимеш, то буде якийсь результат.

Хоч мінімальний, але буде.

У перший місяць ти тільки розумітимеш, що куди.

І не завжди цей місяць буде прибутковим.

Тим більше якщо ти ніколи до цього не вів бізнес і не маєш уявлення про те, як це має відбуватися.

Отже, дай собі час і не чекай на швидкі результати.

Якщо ти навіть хочеш робити 10 000 чистого профіту, то тобі потрібно робити 50 000 – 60 000 в обороті, це як мінімум.

Звідки взяти ці гроші?

Вони не завжди є на старті.

А якщо і є, їх треба розкрутити.

За кілька років це реально, але не за місяць.

Різниця між теорією та практикою

Ти можеш переглянути купу відео на Ютубі на тематику Амазона, але поки ти не потрапиш у цю систему, ти не розбиратимешся в ній.

Згадай, як тобі в школі пояснювали теорему, а потім ви її вивчали на практиці.

Тут теж саме.

Марина поділилася, що коли вона почала Ютуб, вона просто знімала відео та через 20 відосів, їй у коментарях написали, що потрібно знімати відоси у форматі 1080.

А Марина не розуміла, що це таке.

І ось таким методом спроб і помилок вона змогла змінити формат своїх відео. 

Правильна постановка цілей

Перш ніж ти запускаєш бізнес, варто правильно розставити свої цілі.

Ці цілі потрібно робити реалістичними.

Тобто, не потрібно ставити собі за мету заробити за місяць перших продажів 100 000 доларів.

Це звучить трохи не адекватно))

А ось поставити собі за мету за перший місяць продажів продати 2 товари, це реально. 

Так, може, це здається дуже маленьким результатом, але 

це реально.

Ми часто перебільшуємо ті цілі, яких можемо досягти за місяць і забуваємо про ті, що ми можемо досягати рік.

Я говорив на тему цілей зі своїми друзями й дійшов такого висновку: відбивайся від лайфстайлу.

Тобто подумай над тим, як ти хочеш жити.

У 2015 році, коли ми тільки почали працювати над бізнесом в Амазоні, я поставив собі за мету заробляти 1000 доларів на місяць.

Чому саме 1000 доларів?

Я подорожував Азією рік і зрозумів, що там на ці гроші можна дуже круто жити.

І для мене це була зручна сума.

Наприклад, хтось може сказати, що хоче заробляти 100 000 доларів на місяць і це круто.

Але куди можна витрачати гроші? 

Не порівнюй себе з іншими

І ніколи не порівнюй свій початок з чиєюсь серединою.

Коли ти стартуєш на Амазоні і дивишся результати інших селерів, які на ринку вже 8 років, у тебе створюється ілюзія, що цих років не було.

Все, що ти бачиш у телеку або в Ютубі, створюється через призму камери, монтажу, музики тощо.

Тут ситуація схожа.

Тобі треба пройти той шлях, який привів людину на те місце, де вона зараз перебуває.

Другий пункт - Неправильний розрахунок своїх фінансів

Це такий пункт, на який багато хто забиває))

Насправді якщо говорити про арбітраж, то треба рахувати рух грошей за 3 місяці.

Тобто, ти продав товар, поки гроші надійшли тобі, поки Амазон їх заморозив на твоєму рахунку (на випадок повернення), поки Амазон тобі їх виплатив, на це все триває 3 місяці, а то й більше.

Звичайно можливо і швидше, але це приклад.

Тому якщо за 3 місяці ти продав товар і гроші ще не зайшли на рахунок, а тобі потрібно закуповувати нову партію, то потрібно шукати фінанси на стороні.

Буває таке, коли у тебе створюється відчуття того, що ти гроші вкладаєш, а тому нічого не отримуєш.

Через деякий час ці гроші починають повертатися, але всією сумою, а по 200 - 300 $ (це приклад, може бути і менше, а може бути і більше, дивлячись скільки вклали, і які продажі).

Тут важливо враховувати свої сили та відокремлювати особисті платежі від платежів бізнесу.

Якщо говорити про Прайват Лейбл, то тут терміни ще більші.

В Арбітражі ти купуєш готовий товар і перепродуєш його.

А в Прайват Лейбл тобі потрібно спочатку створити цей товар, відправити на склад і тільки потім ти зможеш його продавати.

Перед цим тобі потрібно знайти завод, який створить цей товар, зачекати на його виробництво.

Іноді цей процес може тривати 4-5 місяців, і це норма.

Відповідно, оборот грошей буде більшим за часом.

Завжди варто мати запас грошей на непередбачені обставини.

Це називається rainy days.

Плюс варто шукати товари з високою маржинальністю та зворотними інвестиціями.

Зазвичай у курсах вивчають тему того, як вести облік, але треба підбирати під свою структуру бізнесу.

Як варіант, можна юзати прогу Sellerboard.

Знижка на Селлерборд (2 безкоштовні місяці)

Або, наприклад курс Freedom Ticket, там також докладно розглядають тему обліку прибутку (у прайвет лейбл).

Курс англійською, але там дуже чітко розписано ось ця тема.

Є ще книга, я сам її недавно читав: Financial Intelligence.

Там теж круто розказано про грошові потоки у бізнесі.

Не йди в Out of Stock

Це більше стосується тих, хто працює за підводним човном.

Дуже важливо не йти зі стоку і мати запас товару.

Коли ти йдеш в аут оф сток, у тебе автоматично піднімається BSR і наздогнати потім буде складно.

Потрібно мати оптимальну кількість товару на складі.

Не потрібно переборщувати з інструментом.

Ми мали ситуацію, коли ми запускали товар музика вітру.

Товар не зайшов на ринок і ми мали купу одиниць на складі, які нікому не цікаві.

Як зрозуміти оптимальну кількість товару на складі? 

Пробувати! 

Для цього існують різні проги та послуги.

Знову, з цим допоможе Sellerboard, SoStocked, Helium 10, Jungle Scout.

Навіть після 8 років роботи на Амазоні у нас буває дефіцит та профіцит товару на складі.

Повернення

Також популярна причина сходу з дистанції, не всі витримують кількість повернень.

Їх також треба враховувати у своєму бізнесі.

Для клієнта легко повернути свій товар на Амазон.

І за поверненням завжди треба стежити.

Покупець може просто так повернути товар або деякі покупці хитрують і повертають не той товар.

У цьому випадку тобі потрібно відкривати кейси та спілкуватися з Амазоном.

До речі, Амазон може просто втратити твій товар))

Та й таке буває.

І це також треба передбачати.

У разі повернення тобі потрібно подавати кейси на підтримку, а це завжди.

Марина поділилася у відео, що вона втратила і їй повернули гроші.

Але за два роки його знайшли і гроші списали з її рахунку.

ДВА РОКИ!

Про фінанси

На Амазоні можна побудувати крутий та прибутковий бізнес, але врахуй, що потрібен час та гроші, щоб забирати з нього профіт.

Наприклад, тобі потрібно терміново закупити додаткову партію товару.

Як варіант, варто мати додатковий дохід + можливість брати кредити чи позички.

Наприклад, ти можеш узяти кредит у банку.

Але зі свого досвіду скажу, що якщо брати кредит для електронної комерції, його навряд чи погодять.

Проблема полягає в тому, що його дуже складно оцінювати.

Як варіант, Payoneer Capital Advance може запропонувати тобі варіант позички

Йти з роботи варто, коли ти вже навчилася виплачувати собі гроші із цього бізнесу.

У мене є друзі, які мають кілька мільйонів в обороті, але досі не можуть залишити свою роботу))

Таке також може бути.

Про курси та вебінари

Фільтруй інформацію, яку ти отримуєш з інтернету.

Якщо ти відкриваєш блогера і він тобі розповідає, як все просто на Амазоні, коли ти просто купив - продав товар і у тебе 1000 $ у кишені, не вір)) 

Часто такі блогери у відео рекомендують власні курси. 

Загалом весь бізнес працює так, що ти купив-продав товар і отримав гроші.

Але між цими етапами дуже багато всього.

Ось список крутих курсів для торгівлі на Амазон.

Розбір статистики

Бізнес, побудований на фізичному товарі, не має високу маржу.

Коли ти продаватимеш цифровий товар чи курси, там маржа буде більше.

За фізичного товару, ти оплачуєш склад, доставку, податки, комісії, зарплати тощо.

Із цього у тебе виходить невеликий відсоток.

Але все ще залежить від обсягу.

Наприклад, у Волмарта за жовтень 2023 чистий профіт становить 0.28%.

Так, менше ніж 1%.

Взагалі не вражає)) 

Але якщо ми переведемо це в гроші, то це буде 453 000 000 $.

Третій пункт - Поспіх

Марина поділилася, що її помилкою був поспіх.

Вона поспішала розвиватися, набирати людей і т.д.

Тут є ризик втратити керування.

Управляти лише собою, це одна історія.

А коли в тебе в управлінні 5 людей, то це вже інша ситуація.

У тебе може бути в підпорядкуванні і 200 осіб, але якщо від них немає користі, то навіщо вони потрібні? 

Марина поділилася, що порівняно минулого і цього року вона продала однакову кількість товару.

Але цього року її маржа була вищою, оскільки вона оптимізувала дуже багато процесів.

Прибрала преп, скоротила кількість людей, відмовилася від деяких амазонних софтів (програм).

Занадто швидке зростання не завжди дає добрі результати.

Якщо ти не освоїв перший софт, не варто купувати другий.

Як варіант можна домовлятися зі своїми постачальниками або перевізниками.

Тобто можна мати різні форми оплати.

Наприклад, оплачувати доставку товару частково чи сам товар оплачувати частково.

Але тут є два моменти: 

  1. іноді ти забуваєш, що тобі потрібно комусь сплатити. 

  2. потрібно мати довірчі відносини, але на це потрібен час.

Для віртуальних помічників

На Амазоні найчастіша історія, коли ти набираєш собі асистентів для пошуку виделок (для арбітражу).

Зазвичай це хлопці без освіти або якихось спеціальних навичок

.

Наприклад, у Мак приходять люди без спеціальних умінь та знань.

Як поділилася Марина, дуже часто це величезна плинність кадрів.

Якщо платити асистенту за вилку, він продаватиме її кільком продавцям.

Якщо брати на повний робочий день, то працівники часто лінуються))

Тому це болюча тема для всіх арбітражників.

Те саме з препом.

У Марини кількість повернень збільшилася на 4000 $ через те, що перепу лінь пакувати твій товар правильно.

Четвертий пункт - Вигорання

Так, і це також є на Амазоні.

Це людська природа, нам завжди все набридає.

Ми не любимо однотипних речей, рухів, роботи.

Коли ти заходиш на Амазон, у тебе йде продажі, все гуд, бізнес розвивається, але ...

Якоїсь миті це ставати рутиною.

Я рятую себе тим, що сприймаю щодня, як нове життя))

Ну і звісно нові результати.

Кожен високий результат повинен мотивувати тебе підійматися все вище та вище.

Марина поділилася, що цей режим постійної роботи призводить до вигоряння і зараз вона приділяє більше часу друзям, сім'ї та відпочинку.

Не варто ґвалтувати себе і змушувати щось робити.

Є такий чувак на Ютубі Кейси Нейстат.

Він знімав відео про свою сім'ю, життя, дозвілля.

В одному інтерв'ю він поділився, що має популярність, відео, навичку монтажу, але в якийсь момент йому не хотілося цього.

Він продав свій канал Нетфліксу і все))

До речі, можу порадити пару книг для позитивного мислення))

Віктор Франкл - Людина у пошуках сенсу. 

Анрі Шар’єр - Папійон (метелик).

Едіт Егер - Вибір.

Я думаю, ці три книги допоможуть тобі зрозуміти, наскільки важливо насолоджуватися моментом і жити сьогодні, якщо в житті купа проблем))

П'ятий пункт - Бажання пасивності та небажання адаптуватися до ринку

Забудь про пасивність у бізнесі))

Її не існує у цій сфері, тим більше в Амазоні.

Звісно, ​​згодом ти можеш наймати людей, які робитимуть якусь роботу замість тебе.

Але це не означає, що ти працюватимеш менше.

Як на мене, пасивність це більше про інвестиції.

Але для такої пасивності, за яку ти можеш жити, потрібні дуже великі вкладення.

Є поняття статі пасивності.

Наприклад, у мене працює це із Ютубом.

Я зняв відос і вже 5 років він мені приносить перегляди та якісь гроші.

Не треба думати, що на Амазоні ти закупиш товар, продаси його і це буде кінцева точка.

Ні! 

Світ змінюється, життя також змінюється і потрібно вигадувати щось нове.

Товари потрібно дозамовляти, потрібно працювати із поверненнями.

Звісно, ​​можна набрати команду, купити пару софтів для автоматизації.

Але досягти повної пасивності неможливо.

Є думка пасивності про комерційну нерухомість.

Багато хто думає, купив квартиру, здаєш її в оренду і все.

Ні! 

Це не так))) 

Завжди щось ламається, тече, псується.

Бізнес завжди передбачає якісь дії.

Якщо ти працюєш на звичайній роботі 8 годин на день, то перші кілька років у бізнесі ти будеш 24/7 у ньому.

У Амазоні постійно щось змінюється.

Завжди! 

Ти лише адаптувався до одного моменту, як треба робити щось нове.

Але насправді все змінюється.

Ринок, життя, товари.

Зростання та розвиток технологій просто величезний.

Подивися на розвиток телефонів.

Колись у нас були телефони, на які можна було лише дзвонити, писати СМС та грати у Змійку.

Зараз телефон тобі замінює ліхтарик, навігатор, телевізор, плеєр, блокнот і т.д.

Колись були телефони Нокія і в якийсь момент на ринку вони були дуже круті.

Але згодом вийшли перші смартфони, із сенсорним екраном, стілусом.

Компанія Nokia вирішила продовжувати випускати звичайні кнопкові телефони.

Де зараз Нокія? 

Про неї вже всі забули.

Це яскравий приклад того, що треба завжди бути у тренді.

Зараз у нас з'явилися нейромережі, які потрібно імпортувати до нашої роботи.

Теж саме з трендами.

У Тік-Тоці була дуже популярна іграшка кілька років тому, вона коштувала на Амазоні 120 доларів і її ніколи не було.

Тепер вона коштує 45 доларів і нікому не потрібна.

Як адаптуватись до ринку?

Марина перейшла до Америки і живе там уже кілька років.

Її дуже дратують іммігранти, які приїжджають до Америки та розповідають, як тут все погано, які американці дивні та ненормальні.

З таким підходом буде все погано, тому що твій настрій був поганим.

Можна спробувати поспілкуватися з американцями та зрозуміти їхній принцип спілкування.

У бізнесі варто бути відкритішим і намагатися шукати різні шляхи вирішення.

Вивчай Амазон, дивися відео, аналізуй конкурентів і подумай, як у ситуації, що змінилася, можна адаптувати свій бізнес.

До речі, Марина поділилася, що з її досвіду новачки дивляться якісь стандартні товари.

Але, як показує практика, специфічні продукти досить легко продаються.

Важливо не тільки позитивно мислити, а й бачити, як воно насправді

Насправді важливо аналізувати ситуацію на холодну голову.

Для нових селлерів очікування та реальність абсолютно відірвані й селери не завжди розуміють, що йдеться не так.

Наприклад, коли ми заводимо собаку, ми думаємо про те, як ти з нею граєш і проводиш час.

Але ти не думаєш про те, що з нею потрібно гуляти, лікувати, годувати.

Потрібно розуміти, як це й розраховуватиме свої здібності.

Ці ризики мають бути виправдані.

Не варто вкладати всі свої гроші в Амазон, якщо це єдині твої заощадження.

Шостий пункт - Надлишок технологій та інформації

У нас зараз є величезний доступ до інформації.

Дуже часто новачки гадають, що їм потрібно вивчити Амазон.

Але насправді тобі ще потрібно вивчити Амазон програми, які йдуть до Амазону (Хеліум 10, Джангл.) 

Що робити у цьому випадку? 

Діли на шматки.

Одним махом ти все не зможеш вивчити.

А от якщо ти окремо вивчиш пошук товару, аналіз ключів, реєстрацію облікового запису, тобі буде в рази легше.

Тут ще треба враховувати, що Амазон припускає цифри.

Є деякі технічні моменти, які також потрібно вивчати.

А ще краще навчитись кайфувати від них. 

Можливо, варто налаштуватись на це, включити музику чи щось таке.

Що робити, якщо провалив перший товар?

Колись ми запускали товар, музика вітру на Амазоні.

Це був не перший наш товар, але ми втратили понад 40 000 доларів.

В цьому випадку варто проаналізувати, чому так сталося.

Друге, постав собі питання, чи хочеш ти продовжувати з цим бізнесом.

На перших етапах через призму невдачі ти можеш думати, що це не твоє.

Але насправді дай собі час і подумай на холодну голову.

З музикою вітру ми думали, що товар зайде.

Але ми не робили опитувальники, товар просто подобався нам, але не клієнтам (і таке також буває).

Якщо ти вирішив, що варто продовжити, можна розібрати попередні помилки з консультантами та профі.

Або пройти додаткове навчання.

Одна з найважливіших штук в Амазоні, це аналітика.

Аналітика даних та постійні розбір ситуації та твоїх позицій на ринку.

Потрібно регулярно оптимізувати всі ці процеси, щоби ти не зливав свій бюджет на непотрібні речі.

Аналітика – це частина твого бізнесу, навіть є така професія, як дата аналітик.

Пам'ятаєш, Марина казала, що за допомогою оптимізації вона працювала менше, але заробила набагато більше.

Висновок

Що ж, це все сьогодні! 

Дякую, що залетів на наш блог))

Не бійся пробувати себе на Амазоні.

Це те місце, де ти можеш розкритися і побачити себе зовсім інакше.

Це все!

Поки що.

P.S. - стрибай далі на Ютуб канал Марини про бізнес.

Table of Contents
  1. Перший пункт - Завищені очікування
    1. Як визначити, чи варто тобі продовжувати займатися цією справою?
    2. Різниця між теорією та практикою
    3. Правильна постановка цілей
    4. Не порівнюй себе з іншими
  2. Другий пункт - Неправильний розрахунок своїх фінансів
    1. Не йди в Out of Stock
    2. Повернення
    3. Про фінанси
    4. Про курси та вебінари
    5. Розбір статистики
  3. Третій пункт - Поспіх
    1. Для віртуальних помічників
  4. Четвертий пункт - Вигорання
  5. П'ятий пункт - Бажання пасивності та небажання адаптуватися до ринку
    1. Як адаптуватись до ринку?
    2. Важливо не тільки позитивно мислити, а й бачити, як воно насправді
  6. Шостий пункт - Надлишок технологій та інформації
    1. Що робити, якщо провалив перший товар?
  7. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!