Глибокий аналіз ключових слів на Amazon за допомогою Sellerise Keyword Tools

Vova Even Jun 07, 2024
8 People Read
аналіз ключів від хеліум 10
Table of Contents
  1. Amazon Keyword Research - Туторіал з відстеження та пошуку ключових слів Sellerise
    1. Трекер ключових слів
    2. Процесор ключових слів
    3. Переранжування ключових слів
    4. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Amazon Keyword Research - Туторіал з відстеження та пошуку ключових слів Sellerise

Вітання!

Чи готовий прискорити пошук ключових слів?

Тоді ти у правильному місці))

На зв'язку Вова Евен.

У цій статті я розповім тобі, як освоїти Sellerise за допомогою таких чудових інструментів Amazon для дослідження ключових слів, як Keyword Tracker, Keyword Processor, Keyword Hunter, й Keyword Re-Ranker.

У цій статті ми поговорили з Дімою Кубраком))

Він селер на Амазон + співзасновник компанії Селлеррайз.

Ну і як завжди, ми приготували тобі знижку.


Якщо ти любиш дивитись відоси, то без проблем))


Чого ми чекаємо?)

Погнали!!

Трекер ключових слів

Vova: Хей, на зв'язку Вова Евен.

Сьогодні ми заглибимося до моніторингу ключових слів від Sellerise.

З нами сьогодні Діма Кубрак з Sellerise.

Що ж, Дімо, розкажи трохи про те, що на нас сьогодні чекає))

Діма: Привіт! Дякую, що запросив мене сьогодні.

Keyword Tracker – це інструмент, який допомагає стежити за становищем продукту на Amazon.


Це дуже зручний тул.

Ти можеш експортувати свої продукти сюди, і при реєстрації в Sellerise ми автоматично допомагаємо тобі відстежувати важливі ключові слова для твоїх листингів на Amazon.

Amazon має власний набір інструментів для перевірки актуальності та індексації ключових слів.

Це наша відправна точка.

Ми фіксуємо ці ключові слова і вставляємо їх прямо у твій обліковий запис Sellerise.


Якщо що, це демо-аккаунт))

Коли ти зареєструєшся, тобі будуть показані ключі.

З моменту реєстрації ми уважно стежитимемо за ключовими словами, показуючи тобі, де знаходиться твій продукт, його рейтинг у пошуку та купу іншої корисної інформації.

Так само програма проаналізує твій лістинг та інші штуки, пов'язані з ключовими словами.

Ти отримаєш детальну інформацію про все, що потрібно відстежувати.

Діма: Тепер давай подивимось на цифри від проги.


Процесор ключових слів

Діма: Отже, процесор ключових слів це наступна важлива штука.

Тобі він допоможе відсортувати, почистити ключі та дублікати.

Для того, щоб навчитися працювати з цим тулом, потрібен окремий видос.

І ми його приготуємо))


Ти побачиш, як можна розділити ключові слова пробілом або комою, видалити дублікати, прибрати окремі ключові слова та назви брендів.

Діма: Далі у нас є Keyword Hunter (Мисливець за ключовими словами).

Keyword Hunter - твій надійний помічник для збору інформації та проведення досліджень продуктів у всій категорії.

Наприклад, ми шукаємо велосипедне сидіння.

Ключ для цього слова bicycle seat.


Тепер натискаю кнопку "Search" і відбувається магія))

Тепер ось що стає цікавим.

Багато інструментів дослідження ключових слів можуть видати тобі тисячі ключів, але більшість із них просто пил.

Вони не мають особливого сенсу.

І, на мій досвід, багатьом продавцям складно визначити, які ключові слова підходять, а які ні.

Вони знаходять буквально пару штук і все, а от куди і як їх використовувати вони не знають.

У цьому плані Селлеррайз дуже круто збудований.

Ми ігноруємо обсяг пошуку.

Об'єм пошуку показує, скільки разів клієнт натискає кнопку пошуку.

Ця цифра не завжди дорівнює кількості покупок.

Що дійсно важливо для нас, так це фактичний продаж за ключовим словом на Amazon.

Це реально набагато ефективніше.

Коли ми аналізуємо таку нішу, як ринок велосипедних сидінь, шукаємо потрібні ключі.

Фактично, з усіх доступних ключових слів тільки 120 справді приносять продаж.


Все інше – просто пил.

Ці 120 ключових слів – золотий квиток на вершину Amazon.

Тобі, звичайно, цікаво вивчати конкурентів.

Виявляється, що з тобою конкурують ще 52 продукти, а середня доступність на ринку 56.


І тепер дуже важливий момент – продуктивність ключового слова.


Цей термін показує, наскільки ефективним є ключове слово.

Ти можеш подивитися, наскільки ефективним є ключ.

Ось, наприклад, ефективність нашого сидіння за серпень.

Тут дані лише за серпень, у тебе їх буде більше, тому що це демо-ак.


Vova: Це правда набагато простіше та корисніше.

Діма: Вся річ у тому, щоб виправдати очікування Amazon.

Селери дивляться на цифри і думають, що зможуть перехитрити систему, продаючи, скажімо, 50 одиниць на день за певним ключовим словом.

На алгоритми Амазона набагато швидше.

Отже, якщо Amazon хоче, щоб ключ bicycle seat мав 12 продажів на день, то як би ти не намагався, 25 продажів по ньому не буде.

Потрібно не просто залетіти на першу сторінку, треба там утриматись.

Vova: Так, це найчастіша проблема.

Потрапити на першу сторінку це круто, але втримаються там складно.

Діма: Добре, давай поговоримо про візуальні ефекти.

До речі, всі ці дані ти можеш завантажити у вигляді таблиці))


Тепер, прокрутивши вниз, ти побачиш "Semantic Core".

Це наш список зі 120 ключових слів, пов'язаних з твоїм продуктом.

У нас є розділ під назвою "Search Rank".


Це як БСР для ключових слів.

Поруч із ключем вказані дані про продаж.


Дуже важливо, що сюди не входять дані щодо РРС.

Тут ми бачимо суто органічні продажі.

Тепер поговоримо про коефіцієнт конверсії.


Коли ти намагаєшся ранжувати ключові слова, тобі потрібно звернути увагу на коефіцієнт конверсії.

Коли ми намагаємося націлитись на ключові слова, ми вибираємо коефіцієнт конверсії 18 і вище, особисто мені подобається встановлювати планку на рівні 20 або вище.

З такими ключами ти можеш триматися на перших сторінках досить довго.

З нижчими ключами, у тебе навряд чи вийде триматися на плаву.

Твій лістинг та рейтинг падатиме.

Ти, напевно, бачив інструменти, які з кожним ключем показують обсяг пошуку.

Що ж, настав час розвінчати міф.


Обсяг пошуку не завжди призводить до продажу.

Якщо ти вивчаєш ключі за обсягом пошуку, це не завжди ефективно.

Тут важливо розуміти коефіцієнт конверсії.

Давайте подивимося на прикладі ключа "bike seat for women comfortable" (зручне велосипедне сидіння для жінок).


Цей ключ показує 18%, що є фантастичним коефіцієнтом конверсії.

По ньому проходить 880 продажів на місяць, це дуже круто.

Останній показник, який ми маємо тут, називається "Other Sales" (Інші продажі).


Це продажі, що відбуваються поза трьох верхніх позицій Amazon.

Що ж, уяви такий сценарій: ти проводиш рейтингову кампанію і не можеш зайняти перші три позиції.

Якщо твої інші продажі становлять, скажімо, всього 8%, ти по суті упускаєш ті продажі, які не входять до трійки лідерів.

Але якщо твій коефіцієнт конверсії інших продажів становить 60%, то ця набагато краща.

Ми працюємо з формулою, що базується на двох ключових показниках.

Перший з них, як ми вже казали, це коефіцієнт конверсії за ключовим словом.

Другий показник - "Other Sales".

Саме ці показники допомагають тобі розставити пріоритет у ключах.

Vova: Ок, тоді розкажи нам про параметр "Saturation" (Насиченість).


Діма: Насиченість – важливий гравець у нашій грі зі стратегії ключових слів.

Коли ми складаємо список ключових слів, нам також потрібно проаналізувати ключі конкурентів.

Це є ознакою того, що ключове слово має цінність.

Тепер візьмемо як приклад велосипедне сидіння Schwinn.


Якщо ми знайдемо ключ Schwinn Bike Seat в інших продуктах конкурентів, він може мати насиченість 10, що вказує на те, що це ключове слово використовується в 10 ASIN.

Але ми знаємо, що Schwinn - це торгова марка, тому пропустимо її.

Але в чому справа: навіть якщо одне конкретне ключове слово не підходить, загальний список ключових слів буде потужним.

Насиченість показує нам, скільки ASIN у цей час домінують у цій ніші на основі цього конкретного ключового слова.

Vova: Тобто насиченість показує кількість конкурентів, які юзають цей ключ?

Таким чином, ми зможемо дивитися домінуючі ключі.

Діма: Саме насиченість – це домінування ключових слів.

Коли ми бачимо велику кількість показника насиченості, це означає, що ключове слово постійно домінувало на верхніх позиціях у результатах пошуку протягом тривалого періоду, в даному випадку 641 день.


Діма: Ми не активно використовуємо цей показник у нашій стратегії, але ми тримаємо його під рукою, тому що деякі користувачі вважають його корисним.

Це тонкий індикатор того, як важко утримувати ці позиції.

Vova: Я розумію. Це ще один рівень розуміння конкурентного середовища.

Діма: Тепер давай розглянемо наступний момент із ключовими словами – “Related Products” (Пов'язані товари).


Це продукти, які відіграли роль у створенні нашого семантичного ядра.

Тут бачимо продукти, які використовували ці ключі.

Переранжування ключових слів

Діма: У нашому арсеналі є ще один інструмент під назвою "Keyword Re-Ranker".

Цей інструмент відкриває додаткові ключові слова, які могли бути змарновані в семантичному ядрі.

Ці ключові слова часто є більш специфічними для ніші.

Уяви, що ти продаєш велосипедне сидіння зі світлодіодними ліхтарями.

Якщо ти введеш у пошук “bicycle seat”, інструмент знайде всі продукти, що продаються у цій категорії.

Але якщо ключове слово "bicycle seat with LED lights" (велосипедне сидіння зі світлодіодними ліхтарями) продавалося лише по одному ASIN, воно може не відображатися тут.

Однак ти все одно можеш знайти це ключове слово, завантаживши дані цих лідерів продажів.

А ось і найцікавіше.

Поєднавши всі ці лістинги, ти отримаєш найповніший і найпотужніший арсенал ключових слів, що дозволяють домінувати в ніші велосипедних сидінь.

Vova: Це круто!

У тебе є великі ключові слова, які принесли масу продажів, і навіть дрібніші, але нішові ключові слова, які, як і раніше, актуальні.

Але ось у чому справа: актуальність має велике значення.

Якщо ти продаєш велосипедні сидіння без світлодіодного підсвічування, цей ключ тобі просто не потрібен.

Навіть якщо у нього є продажі, він не має відношення до твоєї продукції, і його ранжування буде зайвим.

Наша прога має систему фільтрації.

Ми постійно щось додаємо, розвиваємо, дізнаємося про думку наших користувачів.

Наприклад, тут ми бачимо топ-3 продавця за цим ключем.


Vova: Дуже круто, що всі ключі є релевантними та актуальними.

Діма: Актуальність є ключовим моментом.

Ось як ми оптимізуємо нашу стратегію за допомогою аналізу конкурентів.

У цьому випадку ми орієнтуємось на трійку лідерів продажів, які стабільно утримували верхні позиції протягом останніх 640 днів.

Це сильні селлери, ті, хто заробляє найбільше продажів.

Аналізуючи їх дані, ми можемо визначити ключові слова, які призвели до їхнього продажу.

Ти навіть можеш завантажити цей лістинг і вибрати найважливіші ключові слова.

Це дуже важливо, тому що я дуже часто знаходжу нові ключі та дані, які не знаходила прога.

Вся справа в тому, щоб ваш список ключових слів був настільки повним, наскільки це можливо.

І ось ще одна порада: завжди завантажуй звіти від п'яти кращих продавців, видаляй усі дублікати і додай ключові слова, що не вистачає.

Коли ти завантажиш звіт, він виглядатиме як звичайний файл Excel.

Закінчивши пошук та аналіз ключових слів, ти можеш перейти до інструмента Keyword Re-Ranker.

Скопіюй будь-який ASIN та відкривай Re-Ranker.


На ньому буде відображатися товар з його назвою та фотографією.

Але що дійсно цікаво, так це ядро ​​цього конкретного ASIN.

Наприклад, у нас є великий список із 300 ключових слів.

Нині з них працює лише 7.


Отже, в даному випадку ASIN втратив 293 ключові слова, а це дуже багато.

Тепер ми можемо глибше поринути у лістинг і подивитися на ключі, які раніше були ефективними.


І разом з цим ми бачимо ключі, які на даний момент приносять продажі.

Якщо придивитися, то багато ключів містять назви брендів.

Це свідчить, що продавець міг втратити свої органічні позиції з більшості цих ключових слів.

Ти також можеш подивитися, коли ці продажі впали.


З цим інструментом, ти можеш побудувати стратегію, яка покращить твій лістинг враховуючи зміни у ключах.

Тобто з ним ти розумієш історичну ефективність ключів.

Може якийсь ключ краще працює взимку, а якийсь літом.

Але саме тут ти можеш перевершити своїх конкурентів.

Коли ти дивишся на ASIN конкурента і бачиш, які ключові слова вони втратили, чи то три місяці тому, чотири місяці тому чи шість місяців тому, це сигнал.

Вони прогаяли цей момент, але тобі не варто його упускати))

Ну і звичайно, у тебе є можливість зробити звіт!


Але якщо тобі потрібен докладний туторіал, ти можеш подивитися моє відео на YouTube, де я показую, як проводити пошук ключових слів за допомогою Keyword Hunter.


Vova: Чудово, Діма. Скажи мені, що таке "Titles' Founder".


Діма: По суті це інструмент для тестування ключових слів, хоча я його не особливо люблю.

Ти можеш натиснути на будь-яке ключове слово і, якщо воно сподобається тобі, додати його в "Titles' Founder".


Потім ти можеш створити заголовок на основі цих ключових слів.

Ви тут ти отримуєш усі дані про ключові слова і можеш вносити зміни або видаляти ключові слова.

І з тих ключів прога зробить тобі заголовок.

Єдина проблема, з якою я зіткнувся – дублювання.

Тут можуть з'являтися дублікати ключів.

Але ми працюємо над цим.

Vova: Отже, вся ідея полягає в тому, щоб створити ефективний заголовок прямо тут, використовуючи найкращі ключі правильно?

Діма: У цьому вся краса.

Тобі більше не потрібно шукати ключі в таблицях, створювати з них лістинг і витрачати цей час.

Діма: Це все на сьогодні!

Мені було дуже цікаво поділитись нашим інструментом.

Маю надію, що скоро побачимося.

Vova: Звичайно, я з нетерпінням чекатиму.

Дякую!

Висновок

То справді був цікавий туторіал під керівництвом Діми Кубрака, засновника Sellerise.

Як я і обіцяв, тобі тут знижка))


Дякую, що залетів на наш блог!

Скоро побачимося))

Бувай!

Table of Contents
  1. Amazon Keyword Research - Туторіал з відстеження та пошуку ключових слів Sellerise
    1. Трекер ключових слів
    2. Процесор ключових слів
    3. Переранжування ключових слів
    4. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!