Як уникнути скарг на інтелектуальну власність на Amazon (IP complaints)

Vova Even Apr 12, 2024
8 People Read
скарги на інтелектуалку
Table of Contents
  1. Дізнайся, які скарги на інтелектуальну власність існують і як їх уникнути за допомогою Seller Assistant App
    1. №1 - Підозра на порушення прав інтелектуальної власності
    2. №2 - Отримані скарги на інтелектуальну власність
    3. №3 - Скарги клієнтів на контрафакт
    4. №4 - Скарги на стан продуктів
    5. №5 - Безпека продуктів
    6. №6 - Зміна політики лістингу
    7. №7 - Продаж заборонених продуктів
    8. №8 - Порушення політики відгуків для продукту
    9. Як додаток Seller Assistant App допомагає уникнути скарг на інтелектуальну власність

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Дізнайся, які скарги на інтелектуальну власність існують і як їх уникнути за допомогою Seller Assistant App

Вітання! Це Вова знову сьогодні у мене у блозі компанія

Seller Assistant App, та її засновник Олег Кузьменков.

Тема нашого блогу: Інтелектуальна власність (Іntellectual property).

Ми поговоримо про різні скарги на Амазон, про те, що це таке і як їх уникнути.

До речі, програма Seller Assistant App - це розширення браузера для продавців Amazon.

Детальний туторіал для Seller Assistant App

Як отримати безкоштовний акаунт Селлер Асистант

І спеціальна знижка на річний план програми Seller Assistant App

Ось наша розмова з Олегом на цю тему!

Олег: Привіт Вова, всім привіт!

Дякую, що запросив мене!

Сьогодні я розповім, як уникнути скарг на інтелектуальну власність!

Я поясню, як працює розширення, як воно допомагає уникнути скарг, як люди вирішують проблеми, пов'язані зі скаргами, без нашого розширення і чому тобі варто подумати про встановлення розширення та його використання, щоб уникнути скарг на IP.

Якщо коротко, то розширення показує, чи були скарги на інтелектуалку чи ні!

Vova: Та гаразд, це цікаво! Давай подивимося.

Олег: Як я вже згадував у наших минулих розмовах, ми розробили

систему продажу, яка має розширений калькулятор FBA та FBM, а також інструмент, який допомагає знаходити продукти для онлайн-арбітражу.

У цій прозі є дуже крута тулзовина, яка називається IP-Alert.

Ти можеш юзати його у безкоштовній версії, але є деякі обмеження!

У платній версії ще більше крутих тулів!

Це допоможе тобі краще зрозуміти ситуацію із продуктами для арбітражу.

Деякі селери юзають спеціальні сайти або таблиці зі списком небезпечних брендів!

Але ці ресурси не можуть так швидко оновлюватись.

Vova: Це правда!

Ніколи не знаєш, на якому ринку могли б виникнути проблеми з інтелектуальною власністю; можливо, це був ринок Іспанії чи Великобританії, а можливо, й США.

Із цими списками неможливо здогадатися.

Олег: Згоден.

Ніколи не знаєш, чому.

Давай я покажу тобі які моменти варто уникати в майбутньому!

Давай наш Seller Central, де ми зможемо побачити здоров'я облікового запису та інші порушення.

Ось як це виглядає.

Як ти бачиш, як у мене здоровий і ніяких порушень не спостерігалося))

Давай тепер глибше розберемося у цих скаргах та порушеннях, щоб ти міг уникнути їх у майбутньому.

№1 - Підозра на порушення прав інтелектуальної власності

Це порушення автоматично відображається у вашому обліковому записі, якщо ти намагаєшся продати або створити продукт під чужою торговою маркою.

Наприклад, ти створив бренд і у своєму лістингу написав “compatible with iPhone” (сумісно з iPhone) або “compatible with Google” (сумісно з Google), Amazon просканує твій листинг і може заблокувати його, попросивши тебе відредагувати та видалити будь-яку згадку про бренд який ти використав.

Це було про підозру порушення IP.

Крім того, це порушення може статися навіть при використанні власного бренду, але коли ти згадуєш у своєму лістингу назву іншого бренду або коли ти використовуєш фото будь-якого іншого бренду.

Я б порадив не копіювати фото та назви брендів.

№2 - Отримані скарги на інтелектуальну власність

Це дуже небезпечна проблема.

Це відбувається, коли ти продаєш продукцію бренду без їхнього дозволу, а бренд подає на тебе скаргу.

Бренд отримає електронного листа від Amazon, в якому написано, що інший продавець продає продукт під їхньою торговою маркою.

У цьому листі він також запитає їх схвалення.

Це дуже неприємний момент, тому тобі доведеться вирішити питання якнайшвидше.

І тут потрібно писати бренду, щоб він видалив скаргу.

Цей процес забирає багато часу, енергії та грошей.

Vova: Отже, скажімо, ми купили якийсь товар певної марки. Ми почали продавати його на Amazon.

Тоді бренд сам подає на тебе скаргу.

Зазвичай у листі вони просять, або перестати продавати їхній продук, або Амазон їх заблокує.

Це відбувається приблизно так, чи я помиляюся?

Олег: Так ти правий))

Це може бути не просто товар, наприклад колір або розмір продукту.

Брендування та замовлення продукції у китайських постачальників не рятує від скарг на інтелектуталку.

№3 - Скарги клієнтів на контрафакт

Такий тип скарг може виникнути, якщо ти продаєш не оригінальну продукцію.

Наприклад, ти продаєш підроблені сумки.

Покупець, сумніваючись в оригінальності продукту, може подати скаргу.

№4 - Скарги на стан продуктів

Такий вид скарг можливий, якщо ти продаєш продукти, які вже були у використанні.

Тобто, на лістингу написано, що продукт новий, але до цього він був уже використаний.

Склад Амазона не перевіряє якість продукту, він просто пакує і відправляє його покупцю.

Тим більше, за правилами Амазона, ти можеш продавати Б/У речі, але цей параметр обов'язково має бути вказаний у лістингу.

Якщо ти в лістингу не вказав, що продукт Б/У, а покупець це помітив, він має право подати скаргу.

Vova: Бувають такі ситуації, коли покупцю не сподобався товар, і він повертає його на склад.

Найчастіше продавці утилізують цей товар.

В акаунті Селлер Централ є можливість дозволити Амазону перепродувати зворотні товари.

На складі його оцінять і ухвалять рішення, чи можна його перепродувати чи ні.

Але якщо інший покупець купить товар і побачить, що товар пошкоджена коробка, він може подати скаргу те що, що товар був використаний.

Олег: Так, у більшості випадків продавці утилізують ці товари, і як на мене, це найкраще рішення.

Vova: У своєму бізнесі ми найчастіше утилізуємо повернення.

Дуже круто, коли є можливість відправити товар до себе додому та оцінити його стан.

Таким чином, ти хоча б зможеш вийти в 0 і не втратити при цьому прибуток.

У форматі нашого бізнесу, це не найкращий варіант, але тут все залежить від бізнесу та товару!

Повернення – досить важлива частина процесу продажів, навіть якщо твої продукти йдуть добре.

До речі, ти можеш знизити кількість повернень через onsitesupport.io.

Промокод VOVA50 заощадить тобі 50% на реєстраційних зборах.

Нижче я залишу відос, мій гість – засновник Джо Абітбол, який також є засновником Seller Locker - програма для відшкодування витрат на Amazon.

Там ми докладно поговорили про цю тему!


Олег: Супер! Поїхали далі.


№5 - Безпека продуктів

Це дуже небезпечний момент.

Наприклад, якщо покупець придбає крем для обличчя і у нього почнеться алергія, у тебе з'являться проблеми!

Я раджу уникати таких продуктів.

Vova: Тобто, якщо ми побачили такий тип скарг через Seller Assistant App, то нам варто уникати таких продуктів?

Це насправді круто!

Продавцям не варто починати працювати з такими товарами, адже це може коштувати бізнесу.

Олег: Саме так. За допомогою Seller Assistant App ти можеш уникати таких продуктів, які дають стільки проблем.

№6 - Зміна політики лістингу

Amazon має певну політику лістингу.

Дізнатися про неї можна через сайт Амазона.

На Amazon дуже багато речей, які заборонені та продавці про них не знають.

Наприклад, копіювання або дублювання лістингу.

Деякі продавці створюють мережі з 4 чи 8 продуктів, що заборонено за правилами Амазону.

Vova: Ок, тобто дублікат або копіювання лістингу порушують правила Амазона.

Це ми зрозуміли.

Щодо створення сетів, якщо ти створюєш таку штуку, то тобі варто отримати дозвіл від Амазона.

Без дозволу такі дії вважатимуться плагіатом.

Олег: Так. Продавцям варто уникати таких продуктів.

№7 - Продаж заборонених продуктів

Такі скарги поширюються на заборонені продукти на продаж, які регламентовані Амазоном.

У таких випадках Амазон дуже швидко відключає лістинг і коли ти намагаєшся знайти листинг, то тебе перекидає на подібну сторінку.


Vova: Тобто якщо хтось намагається продати пістолет, то Амазон миттєво відключає цей лістинг.

Олег: Так. Селери можуть прочитати про це докладніше на Amazon Central.

Якщо коротко, та на Амазоні не можна продавати ліки, зброю, наркотики тощо.

№8 - Порушення політики відгуків для продукту

Такі порушення можуть виникнути, якщо ти накручуєш відгуки на свій продукт.

Існують сервіси чи окремі хлопці, які купують твій товар та пишуть на нього відгук.

Це піратські стратегії та Амазон ретельно за цим стежить.

Такі речі дуже легко перевіряються.

Наприклад, не можна безпосередньо давати посилання свій продукт.

Адже алгоритми Амазона це автоматично фіксують.

Як додаток Seller Assistant App допомагає уникнути скарг на інтелектуальну власність

Для того, щоб уникнути цих проблем, існує додаток Seller Assistant App.

Як дізнатись через прогу, чи можуть бути порушення інтелектуалки?

Все дуже просто, та заходиш на будь-який лістинг Амазону.


На цей продукт прийшла скарга у 2022 році!

Як ти бачиш, цей продукт має дуже високий ризик виникнення такого роду скарг.

Vova: Це дуже круто, Олеже, тому що тут немає нічого складного))

Інтерфейс дуже простий!

Мені подобається, що цей плагін розповідає про все.

Якщо тобі цікаво дізнатися більше про Seller Assistant App, то наш огляд Seller Assistant App!


Давай повернемося до того скрина, в ньому зазначено, що продукт потенційно контрафактний.

На Amazon це заборонено, ми вже говорили про це вище.

Олег: Якщо ти продаєш чийсь бренд, то має бути лист від постачальника або рахунки-фактури.

Якщо ти маєш ці документи, то можеш спати спокійно))

До речі, IP Alert є частиною програми Seller Assistant App, яку можна використовувати безкоштовно.

Vova: У безкоштовній версії ми просто побачимо, що була скарга на інтелектуальну власність, але ми не матимемо ніякої розширеної інформації про те, на що саме скарга.

Олег: Це так)) Давай подивимося на ще один приклад ефективності програми Seller Assistant App.


Тут ми бачимо, що назва бренду Cambro використовувалася в іншому ASIN, що спричинило порушення.

Селлер Асистант швидко виявив підозру на порушення прав інтелектуальної власності і одразу показав тобі це.

Vova: У цьому випадку, у нас є контейнери від Cambro.

Перш ніж продавати їх, нам потрібно отримати дозвіл від бренду.

Адже без нього листінг просто заблокують.

Олег: Так, іноді деякі продавці додають у свій лістинг назву інших брендів, що може призвести до блокування.

Думаю, я розповів практично все про IP Alerts та програму Seller Assistant App.

За допомогою цієї проги, ти зможеш безпечно та якісно шукати товари!

Vova: Дякую тобі, що приєднався до нас і розповів, як усе працює.

Ось тобі посилання на річну знижку для Селлер Асистант Апп.

Це все!

Дякую, що залетів на наш блог!

Скоро побачимося))

Бувай!

П.С. - Як завантажити розширення Seller Assistant App БЕЗКОШТОВНО?

П.С.С. - Де купити чи продати арбітражні вилки?

Table of Contents
  1. Дізнайся, які скарги на інтелектуальну власність існують і як їх уникнути за допомогою Seller Assistant App
    1. №1 - Підозра на порушення прав інтелектуальної власності
    2. №2 - Отримані скарги на інтелектуальну власність
    3. №3 - Скарги клієнтів на контрафакт
    4. №4 - Скарги на стан продуктів
    5. №5 - Безпека продуктів
    6. №6 - Зміна політики лістингу
    7. №7 - Продаж заборонених продуктів
    8. №8 - Порушення політики відгуків для продукту
    9. Як додаток Seller Assistant App допомагає уникнути скарг на інтелектуальну власність

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!