3 поширені бухгалтерські помилки селерів в електронній комерції

Vova Even May 27, 2024
4 People Read
поширині полмилки продавців в електронній коммерції
Table of Contents
  1. Найпоширеніші помилки в бух.обліку та як їх не робити
    1. Основні бухгалтерські помилки селерів в електронній комерції
    2. Чому цю статтю варто прочитати?
    3. Чому точний облік такий важливий?
    4. Помилка №1 – використання неправильних звітів
    5. Помилка №2 – Людська Помилка
    6. Помилка №3 – Марнування часу на ведення інформації вручну
    7. Link My Books огляд
    8. Link My Books: процес реєстрації
    9. Які країни підтримує Link My Books
    10. Link My Books прайс та тарифи
    11. Висновок

Disclosure: УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент! 

Найпоширеніші помилки в бух.обліку та як їх не робити

Як покращити процес фінансового обліку на Амазон?

У цій статті ми розберемо 3 найпоширеніші бухгалтерські помилки продавців електронної комерції.

Для цієї розмови я запросив Деніел Літтл з компанії Link My Books  – революційна прога для Amazon FBA, створена для того, щоб твої проблеми з бухгалтерським обліком залишились у минулому))

Якщо ти любиш дивитись відоси, то велкам на наш канал!


Vova: Всім привіт!

Сьогодні до мене приєднався Деніел, засновник Link My Books — інструмент автоматизації бухгалтерського обліку, спеціально створеного для онлайн-продавців на різних платформах, включаючи Amazon.

Link My Books знижка.

Промокод VOVA20 дає 50-відсоткову знижку на три місяці!

Юзай))

І, якщо у тебе виникнуть проблеми, ти можеш запланувати безкоштовний дзвінок з командою Link My Books.

Link My Books безкоштовний дзвінок з бухгалтером.

А тепер давай почнемо з того, що дізнаємося Деніела краще.

Що ж, розкажи нам про себе!

Даніел: Чудово.

Дякую, що мене запросили сюди.

Всім привіт!

Я Деніел, співзасновник та генеральний директор програми Link My Books.

Наша місія досить проста – ми створили програму для автоматизації бухгалтерського обліку.

Незалежно від того, чи працюєш ти на Amazon, eBay, Shopify, Etsy, Walmart або TikTok, наш інструмент допоможе тобі спростити життя.

Ідея Link My Books проста: ми автоматизували низку процесів, щоб спростити ведення обліку для продавців.

Тепер давай заглибимося в поширені помилки, яких припускаються продавці, і дізнаємося, як з ними боротися.

Vova: Чудово, Денієл!

Тобто, як я розумію, ви створили прогу, яка дозволяє автоматизувати деякі процеси.

Це круто.

Але як відбувається процес підключення облікового запису та завантаження даних.

Деніел: Отже, ми постачальники програмного забезпечення, але не послуг.

Тобто ми надаємо лише інструмент, але не надаємо послуги.

У нас передбачена щомісячна підписка, яка дає доступ до програми.

Ми легко синхронізуємося з такими прогами, як Xero або QuickBooks.

Програма для інтеграції Amazon з QuickBooks/Xero.

Vova: Зрозумів.

Тепер давай заглибимося у помилки бухгалтерського обліку електронної комерції.

Сподіваюся, наша розмова стане корисною для селерів.

Деніел: Я також на це сподіваюся))

Сьогодні я розповім про три основні помилки, які, на нашу думку, припускають продавці.

Основні бухгалтерські помилки селерів в електронній комерції


Деніел: Запуск нашої програми був у 2018 році, ми співпрацювали приблизно з 8000 онлайн-продавцями на таких платформах, як Amazon, eBay та Shopify.

Саме цей досвід показав нам найпоширеніші помилки селлерів на Амазон.

Можливо, для багатьох із вас я став новим обличчям, тому ми познайомимося ближче))

Ми дізнаємося, чому точний розрахунок має дуже велике значення.

Також ми поговоримо про найчастіші запитання та дамо на них відповіді.

Чому цю статтю варто прочитати?

Деніел: Тепер відповімо на запитання: чому тобі варто залишитися з нами?


Ще в 2014 році я поринув у світ бізнесу Amazon.

За цей час я керував уже двома бізнесами.

Перший, запущений у 2014 році, дозволив мені масштабувати його до шестизначної суми перед тим, як продати.

Після цього, з 2016 до 2018 року, я побудував свій другий бізнес з нуля, він злетів до семизначної суми й ми його вирішили продати.

Тобто, як ти розумієш, я не просто збудував програму для вирішення проблем зі звітами.

Це прога, створена на моєму досвіді та досвіді інших селерів.

Розуміння важливості обліку з’явилося, коли я вирішив продати свій бізнес.

Будь-який покупець захоче побачити всі звіти по грошах від А до Я.

Наступне, що я засвоїв, це те, що оборот – доказ, а прибуток – нагорода.

Дуже важливо розрізняти ці два поняття.

Адже оборот ≠ дохід.

Якщо ти в обороті отримав мільйон і при цьому собі в кишеню зміг покласти пару доларів, це досить дивно))

Однак, коли ти біля керма власного бізнесу, дуже важливо переключити увагу з доходу на прибуток.

Ігнорування цього ключового аспекту може призвести до дивних рішень у сфері бізнесу.

Якщо ти хочеш продати бізнес, твоєму покупцеві буде найцікавіше дізнатися про звіти та податки.

Де це знайти?

Звісно ж у бухгалтерії.

Купуючи бізнес, твої покупці не хочуть одержати кота в мішку.

Їм не цікаво після покупки закривати борги з податків чи реклами.

У 2018 році, коли я об'єднався з іншим селером на ім'я Піт.

Цікаво, що ми з Пітом колись були конкурентами на Amazon, але доля склалася так, що ми стали хорошими друзями.

Причина в тому, що він боровся з бухгалтерією.

Отже, ми вирішили взяти все у свої руки та створити Link My Books.

Ми співпрацюємо зі спеціалістами-бухгалтерами з електронної комерції.

Ці експерти допомогли нам розібратися у тонкощах точного бухгалтерського обліку та податкового менеджменту.

Шляхом спроб і помилок ми виявили нішу на ринку і вирішили, що варто спробувати розв'язати ці проблеми.

І в нас вийшло!

Як я вже казав, ми маємо 8000 клієнтів з усього світу!

Чому точний облік такий важливий?

Деніел: Тепер повернемося до питання: чому точність обліку має велике значення?


Приймати правильні бізнес-рішення без чіткого розуміння фінансової ситуації все одно, що стріляти в темряві.

Без точного обліку ти можеш зосередитись на неправильних торгових майданчиках або приймати рішення на основі неповної чи хибної інформації.

Це схоже на компас, який вказує у неправильному напрямку та збиває тебе зі шляху.

Таким чином, ти можеш думати, що заробляєш купу грошей, а насправді твої гроші йдуть не туди.

Ти можеш роками не розуміти реальності потоку своїх грошей.

Такі ситуації можуть бути, якщо ти маєш кілька маркетплейсів або ти торгуєш на кілька країн.

У бізнесі має значення те, куди ти звертаєш свою увагу та ресурси.

Тому знати, звідки надходить твій прибуток, дуже важливо.

Через це дуже важливо відокремлювати один бізнес від іншого, а не змішувати все в одне.

Можливо така ситуація, що один бізнес тягне іншого.

У бізнесі відсутність чіткого уявлення про прибуток може призвести до величезних помилок.

Далі, якщо ти вкладаєш гроші в рекламу, контекстну рекламу та продуктивність продукту, не маючи чіткого розуміння свого прибутку, ти можеш опинитися в ситуації, коли у тебе не буде грошей.

І ще один дуже важливий момент у твоєму бізнесі – податки.

А саме їх переплата чи недоплата.

Такі помилки можуть призвести до не дуже добрих наслідків.

Таким чином, якщо твої рахунки не в порядку, ти ризикуєш спотворити свій обіг або VAT (ПДВ).

Це може призвести до складної ситуації, пов'язаної або з переплатою, або з недоплатою податків – жоден із цих сценаріїв не є хорошим.

Тому точний бухгалтерський облік дає тобі можливість приймати рішення та гарантує сплату правильної суми податку.

Vova: Так, я з тобою повністю згоден.

Даніел: Чудово.

Тепер давай заглибимося у поширені помилки.


Помилка №1 – використання неправильних звітів

Деніел: Перша помилка пов'язана з використанням неправильних звітів.

Візьмемо, наприклад, продавця Amazon.

Багато продавців звикли користуватися чимось на кшталт денного звіту.

Зазвичай вони щомісяця заходять у свій акк, переходять до Reports (Звіти), потім Payments (Платежі) і, нарешті, до загального звіту за день.

Вони завантажують цей звіт за весь місяць.

Зліва вони бачать свої доходи, а праворуч – витрати.

Селери швидко по ньому пробігаються і передають цю інфу своїм бухгалтерам або вводять ці дані до своїх таблиць, програм і т.д.


По-перше, цьому звіту бракує деталей, необхідних для точного ведення бухгалтерського обліку.

Проблема в тому, що не вказано країну, звідки були продажі.

Наприклад, ти продавець Amazon у Європі, який працює у Великій Британії та інших європейських країнах.

Ти створюєш звіт для ринку Великобританії, припускаючи, що вся інформація у ньому з Великобританії.

Це не так.

У кожній країні є свої податки та збори.

Тут важливо розділити, звідки був продаж.

Ця різниця може вплинути на розмір податків, які платиш.

У Австралії схожа історія.

Продажі всередині країни та продажі за її межами мають свої власні податкові наслідки.

І у США ситуація нічим не відрізняється.

Залежно від того, куди прямують твої продажі, вони можуть оподатковуватись.

У цьому звіті ти не знайдеш, звідки і який продаж відбувся, відповідно, ти не зрозумієш скільки податків тобі потрібно заплатити.

Тепер про другу проблему цього звіту.

Твої виплати від Amazon або інших майданчиків надходять кожні два тижні, раз на тиждень або навіть щодня, синхронізація цих графіків стає дуже великою проблемою.

Селери брали цей звіт і вводили доходи та витрати у свою програму, чи то Xero, чи QuickBooks.

Продажі йдуть, платежі приходять, і наприкінці місяця зазвичай залишається невеликий залишок.

Цей баланс, що залишився, в ідеалі повинен відповідати резервному балансу в їхньому акаунті Amazon, але правда в тому, що багато продавців пропускають цю важливу звірку.

І дуже часто ці цифри не відповідають.

Справді складно визначити точний баланс на кінець місяця, оскільки платежі від Amazon надходять нерегулярно.

Отже, продавці часто стикаються з питаннями щодо свого поточного балансу.

Цей цикл повторюється протягом року.

Це стає затяжною проблемою, і до кінця року перед бухгалтером ставиться завдання внесення коригувань, тому що, як з'ясовується, цей баланс був неточним.

Цей підхід не дасть тобі нічого, крім нерозуміння того, скільки ж у тебе грошей.

Недоплата податків може спричинити погані наслідки.

У такому разі на тебе можуть чекати штрафи.

Помилка №2 – Людська Помилка

Деніел: Це підводить нас до другої проблеми: людської помилки.

Уяви собі сценарій: ти завантажуєш дані зі своїх каналів продажу, ретельно вводиш їх у електронні таблиці та застосовуєш формули.

Однак у процесі існує колосальний ризик людської помилки.

Вона може бути буквально однією цифрою.

Ці незначні помилки можуть перерости у серйозні проблеми.

Це може призвести до тих самих проблем з податками.

Помилка №3 – Марнування часу на ведення інформації вручну

Деніел: Тепер поговоримо про третю проблему, і вона дуже серйозна — втрата часу.

Як показує практика, якщо робити все вручну, це може зайняти кілька годин на день.

Ми мали такі ситуації, коли всі звіти ми збирали по 6 годин на день.

Шість годин, витрачених на завантаження інформації, використання електронних таблиць, перехресну перевірку балансів та, нарешті, копіювання та вставку цих цифр у бухгалтерську систему.

У 2024 році, в епоху, коли технології розвиваються, замість делегувати цей процес програмам ти витрачаєш час на мануальну роботу.

Link My Books 100% допоможе тобі заощадити час та сили.

Наше автоматизоване програмне забезпечення полегшує весь процес, звільняючи твій час та оптимізуючи бухгалтерські проблеми.

Більше ніякої ручної обробки даних та головного болю.

Натомість ти зможеш направити ці сили на розвиток свого бізнесу.

Одна програма зробить усе за тебе.

Використання нових технологій просуває твій бізнес.

Я б також рекомендував тобі прочитати про IcomBalance, хороший бухгалтерський сервіс для онлайн-бізнесу

Link My Books огляд

Туторіал на Link My Books: покращ бухгалтерський облік електронної комерції

Промокод на знижку

Це VOVA20 і він дає тобі 50-відсоткову знижку на три місяці!

Юзай:)

Деніел: Link My Books - це тул, які повністю змінює правила гри.

Це мост між твоїми каналами продажів (такими як Shopify, Amazon, Etsy, eBay, Walmart та TikTok Shop для користувачів з Великобританії) та твоїми бухгалтерськими інструментами як: Intuit QuickBooks та Xero.


Link My Books спрощує весь процес, надаючи оптимізоване та автоматизоване рішення для фінансових операцій твого бізнесу.

Розберемо механіку того, як це працює.


Щоразу, коли канал продажів (Amazon, eBay або Shopify) вносить гроші на твій рахунок, наше програмне забезпечення збирає найдрібніші деталі.

Кожен продаж, повернення та транзакція аналізуються та підсумовуються.

Ми також створюємо готельне зведення, яке можна легко інтегрувати у твою бухгалтерську систему.

У вас є два способи отримати ці зведення.

По-перше, ти можеш перейти в меню дій у правому верхньому кутку, вибрати settlements (розрахунковий рахунок) та вуаля!

Під час безкоштовної пробної версії ми імпортуємо розрахунки за останні 90 днів, що дає тобі право контролювати та вибирати, які з них варто завантажити у твою бухгалтерську систему.

Ти можеш налаштувати так, щоб це відбувалося автоматично.

Тепер, коли ти отримуєш платіж від Amazon, eBay або іншого каналу, ми обробляємо його, і він потрапляє в твою бухгалтерську систему.

Vova: Це схоже на автопілот))

Деніел: Точно!

Давай тепер подивимося, як це виглядає, візьмемо, наприклад, 10 000 фунтів, отримані від Amazon UK.


Подивившись на нього ти виявиш масу подробиць: продаж як усередині Великобританії, так і за її межами, повернення, розбивка зборів за категоріями та розподілені податки.


Результат?

Абсолютно новий запис у твоїй бухгалтерській системі, в якій точно зазначено, з чого складається кожна виплата.

Зліва ти бачиш вхідні платежі, що акуратно збігаються з рахунком.

Магія відбувається автоматично, і все, що тобі потрібно зробити, це натиснути «ОК» посередині.


За 25 секунд ми виконали те, на що раніше йшло шість годин щомісяця.


Більше не потрібно турбуватися про контрольні рахунки або розкидані залишки.

Все стає на свої місця.

І ось тут відбувається справжнє диво))

Щоразу, коли платіж надходить на твій банк, Link My Books генерує відповідний рахунок.

Тепер про податки, це найболючіша тема))

Давайте розберемо це з прикладу Великобританії.

Продажі у Великій Британії та за її межами розглядаються по-різному, і існують різні розміри податків та зборів.

Фішка Link My Books полягає в тому, що вона легко надає тобі чисту та точну інформацію.

Це гарантує, що ти щоразу заплатиш точну суму податку.

І для продавців у США ситуація нічим не відрізняється: податки з продажу ретельно поділяються.

У цих зведених записах все працює бездоганно, акуратно спрямовується і потім плавно інтегрується у твою бухгалтерську систему.

Як я вже згадував, твоє основне завдання просто підтвердити, що отримані платежі відповідають рахункам.

Vova: Супер! І для всіх, хто підключається є можливість випробувати це на власному досвіді за допомогою безкоштовної пробної версії.

Ось кнопка нижче


Крім того, ти можеш сходити на безкоштовний дзвінок.


Якщо тобі потрібна індивідуальна підтримка, то обов'язково приєднуйся на безкоштовний дзвінок.

Наша команда підтримки складається з п'яти досвідчених бухгалтерів, які добре знаються на тонкощах обліку електронної комерції.

Це не просто агенти, це кваліфіковані професіонали із глибоким розумінням Link My Books.

Це чудова можливість налаштувати систему прямо зараз та отримати допомогу в режимі реального часу.

Link My Books: процес реєстрації

Vova: Тепер давай заглибимося у практичну сторону підключення до Link My Books.

Допустимо, ти новий продавець і хочеш спробувати прогу, використавши пробну версію.

Як правильно зареєструватися?

Деніел: Link My Books спрощує процес реєстрації за кілька кроків.

Як тільки ти зайдеш на безкоштовну пробну версію, система запропонує тобі підключити канали продажу та інтегрувати свою бухгалтерську систему.

Далі ти побачиш на екрані підказки для завершення реєстрації.

Vova: Зрозуміло, що звучить просто.

Деніел: Звичайно, давай подивимося, як все це виглядає всередині.

Як тільки ти розпочнеш реєстрацію в Link My Books, ми адаптуємо його залежно від твого розташування та типу бізнесу.

Наприклад, продавці зі США обирають один варіант, продавці з Великобританії – інший, а продавці з Австралії – третій.

Для кожного маємо свій підхід.

Фактично ми беремо на себе ініціативу пропонувати конкретні розміри податків залежно від твого бізнесу.

Це продуманий момент, який допоможе тобі легко орієнтуватися в процесі встановлення.

Якщо наші пропозиції тобі підходять, все готово – аккаунт створено, жодних складних рухів не потрібно.

Більшість наших клієнтів налаштовують обліковий запис під себе, приблизно 80% із них.

Це говорить про те, що система проста та інтуїтивно зрозуміла.

Є ще 20% наших клієнтів, які домовляються про дзвінок і налаштовують їх разом з нашими бухгалтерами.

Яким би не був твій запит, ми зробимо все для того, щоб тобі було комфортно з нами працювати.

Які країни підтримує Link My Books

Vova: Мені цікаво дізнатися про користувачів з інших країн, таких як Пакистан або Норвегія, або з інших місць: як Link My Books обслуговує цю базу користувачів?

Деніел: Ми прагнемо підтримувати продавців з усіх куточків земної кулі.

Хоча наша основна увага зосереджена на США, Великій Британії та Австралії, ми відкриті для підприємців з таких місць, як Пакистан, Норвегія або з інших країн.

Ми працюємо з усім світом та з усіма маркетплейсами Амазона.

Єдине, що ми пропонуємо налаштування податків для таких маркетплейсів — Великобританії, Австралії та США.

Для хлопців із інших майданчиків ми пропонуємо індивідуальні налаштування.

Ми взяли саме ці країни, так вони підходять більшості селлерів, саме в цих країнах ми маємо найбільшу кількість користувачів нашої програми.

На жаль, вивчення податкової системи всіх країн було б дуже складним процесом.

Але якщо наші користувачі відчувають необхідність додаткової допомоги або хочуть вивчити більш комфортний підхід до сплати податків у своїй країні, ми будемо дуже раді допомогти.

Для цього просто зв'яжися з нами))

Вова: Чудово!

Ось посилання на безкоштовний акк та пробну версію👉


Link My Books прайс та тарифи

Vova: Давай подивимося на ціни для Link My Books?

Розкажи нам про тарифи, плани?

Можливо, у тебе є різні розцінки для різних типів селлерів.

Деніел: Звичайно, Вова! Давай подивимося на ціни))



Цифри вказані в фунтах, тому що я перебуваю в Англії, але ми ще маємо ціни в доларах США та Австралії.

Найпростіший тариф: 13 фунтів.

Він включає обробку до 200 замовлень і управління одним каналом продажів.

Для селлерів-початківців, цього має вистачити.

Якщо ти більший продавець, то ми маємо варіанти для тебе!

Припустимо, ти працюєш одночасно в Amazon та Shopify.

Що ж, у цьому випадку тобі підійде версія Pro, що охоплює до п'яти каналів та ліміт 200 замовлень.

Ось тут і проявляється гнучкість.

Якщо твої замовлення перевищують 200 і сягають позначки 1000, тобі варто вибрати тариф на 26 фунтів.


Для тих, хто має до 5000 замовлень, план на 39 фунтів.


У міру масштабування твого бізнесу зростають і ціни: 65 фунтів за 10 000 замовлень, 89 фунтів за 15 000, 115 фунтів за 20 000 і ця цифра збільшується.

Для дуже великих селерів, ми маємо рівень Enterprise за 249 фунтів включає 250 000 замовлень.


З ним ти отримуєш 10 каналів продажів, включених у пакет, а за будь-який додатковий канал продажів ти можеш доплатити 11 фунтів.

Цей план є дуже популярним серед бухгалтерів.

Наш найпопулярніший план Pro дозволяє обробити від 1000 до 5000 замовлень.

Цей план вартістю 49 фунтів на місяць дозволяє досвідченому продавцю керувати від трьох до п'яти каналів продажу.

Vova: А як щодо четвертої функції адміністратора “historical data” (історичні дані)?


Що це означає?

Я бачу 3 місяці, 12 місяців та 24 місяці.

Розкажи про це докладніше))

Деніел: Звичайно.

Під час безкоштовної пробної версії ми отримуємо історію свого бізнесу за останні три місяці.

Потім ти можеш вибрати вручну конкретні канали, які ти хочеш легко інтегрувати з системою бухгалтерського обліку.

Під час аналізу, ти розумієш, щось пішло не так з урахуванням і тобі потрібні старіші дані.

З нашою прогою ти зможеш повернутись у минуле не на три місяці, а на два роки!

Якщо ти використовуєш план Pro, ти отримуєш 12-місячний ліміт історичних даних, а план Premium діє 24 місяці.

Це означає, що ти маєш можливість переглянути та виправити будь-які неточності у твоїх фінансових звітах, гарантуючи, що твої податкові розрахунки в порядку.

Навіть якщо ти використовуєш план, що включає історичні дані лише за кілька місяців, ми дамо тобі можливість за 49 фунтів отримати інформацію за останні 12 місяців.

Якщо тобі потрібна докладніша інформація, то ти можеш купити всі історично дані за останні 24 місяці, за 99 фунтів.

Vova: Чудово!

Я помітив, що ми маємо можливість платити щомісяця чи щорічно.


Деніел: Точно! Ми пропонуємо гнучкий варіант щомісячних чи щорічних платежів.

План у 39 фунтів при щорічній передплаті вийде 390 фунтів і таким чином ти зможеш заощадити 20%.

Vova: Ок, тоді таке питання, чи можуть користувачі з безкоштовною пробною версією отримати допомогу від ваших фахівців?

Деніел: Звичайно.

Це крута можливість отримати практичну допомогу на самому стартері.

Просто натисни "Get Started Free" (Почати безкоштовно), введи свою адресу електронної пошти та увійди до свого облікового запису Xero або QuickBooks.


Тут немає жодних логінів, паролів тощо.

На цьому етапі ти можеш легко підключити свої канали продажів і бухгалтерські рахунки.

Якщо виникнуть питання, в правому нижньому кутку кожної сторінки ти знайдеш зручне меню, що розкривається.


Тут ти можеш ознайомитись із нашими довідковими документами, які також можуть тобі допомогти.

Якщо ні, то обов'язково пиши нам на підтримку.

Ми хочемо максимально спростити процес адаптації.

Vova: Чудово!

Ми розглянули досить багато, заглибившись у функціональність, процес реєстрації, ціни.

Може, я щось упустив.

Деніел: Давай поговоримо про один момент, який дуже важливий: відгуки наших користувачів.

Якщо я перейду до Xero або Link My Books і загляну до магазину програм тут, ми отримаємо 403 відгуки, кожен з яких п'ятизірковий.


Це реальні відгуки наших клієнтів.

І для нас це величезне досягнення, яким ми дуже пишаємося))


Ми зробили максимально комфортний інструмент, щоб ти зміг легко та швидко керувати своїми грошима.


Замість того, щоб чекати на відповідь від бухгалтера кілька днів, користувачі можуть звернутися до нас і отримати швидкі відповіді.

Підтримка у нашій прозі відбувається в режимі реального часу.

Наша програма буде корисною не тільки селлерам, а й бухгалтерам.

Vova: Це вражає.

Приємно бачити таку значну кількість позитивних відгуків без оцінок у три, дві або одну зірку; це дійсно приголомшливо.

Деніел: У нас такі ж відгуки в Captera, Facebook, Google та інших магазинах додатків, таких як QuickBooks та Shopify.

Я хотів би виділити ще один ресурс, який може бути дуже корисним.

Ми створили демоверсію, яка допоможе тобі освоїти функціональні можливості системи.

Ось її огляд!


З того часу ми внесли в систему оновлення, тому інтерфейс може трохи відрізнятись.

Дякую, мені було приємно розповісти про програму та її можливості.

Вона дійсно заслуговує на увагу.

Vova: Дякую, я був також радий))

Висновок

Що ж, як ти зрозумів, Лінк Май Букс офігенна прога для спрощення бух.обліку.

Велике дякую Денієлу, за те, що докладно розповів і показав нам програму.

Link My Books пропонує зручний та ефективний спосіб управління фінансами.

Кстати, Линк Май Букс в одна з найкращих програм для бух.обліку в Амазон.


Скоро побачимося!

Бувай))

Table of Contents
  1. Найпоширеніші помилки в бух.обліку та як їх не робити
    1. Основні бухгалтерські помилки селерів в електронній комерції
    2. Чому цю статтю варто прочитати?
    3. Чому точний облік такий важливий?
    4. Помилка №1 – використання неправильних звітів
    5. Помилка №2 – Людська Помилка
    6. Помилка №3 – Марнування часу на ведення інформації вручну
    7. Link My Books огляд
    8. Link My Books: процес реєстрації
    9. Які країни підтримує Link My Books
    10. Link My Books прайс та тарифи
    11. Висновок

Disclosure:  УВАГА: деякі посилання в цьому блозі є афіліарними, це означає, що якщо ти колись вирішиш купити продукт через них, то мені на рахунок надійде невелика комісія за це, тобі не коштуватиме це дорожче, але в такий спосіб ти зможеш підтримати мій безплатний контент!